Hvad vil du gerne se anmeldt her på Tweak.dk?

  • Jeg syntes at nogle spil test skulle med, når der testes grafikkort, og cpu'er da det ikke siger mig en pind at se på en eller anden ubruglig test med ciabench. Jeg har ikke noget at kunne sammenligne med i de test, så det vil være et KÆMPE plus at se nogle spil bench med i de senere test.



    Ati Radeon 4890?

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zaxder
    Jeg syntes at nogle spil test skulle med, når der testes grafikkort, og cpu'er da det ikke siger mig en pind at se på en eller anden ubruglig test med ciabench. Jeg har ikke noget at kunne sammenligne med i de test, så det vil være et KÆMPE plus at se nogle spil bench med i de senere test.



    Ati Radeon 4890?


    Omkring spiltest, så har vi den filosofi at vi tester med hvad vi har. Det giver selvfølgelig ikke den bedste sammenligningsplatform, men vi vil ikke tvinge nogen til at lave ekstra investeringer i ting for at teste!


    Til 4890 kortet kan jeg kun sige at det er på vej! :D

  • Okay, det kan jeg selvfølgelig godt forstå. Jeg ville nok heller ikke være så glad for at invistere 600-700 kroner på spil, bare for at teste et styk hardware.
    Ang. 4890 glæder jeg mig. :D

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Overgaard
    Nogle skærme. Vil gerne have noget officielt på hvor Xerox skærme ligger i forhold til resten...


    Dem er jeg ret glade for, og skal snart ha' ny...


    det kan være ret svært.. for man har ikk mulighed for at "bench'e" en skærm.. og så meget bedre er der jo ikk.. det er da mest designet på dem som gør de koster lidt ekstra.. så vidt jeg ved.. kan nemt tage fejl..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king


    det kan være ret svært.. for man har ikk mulighed for at "bench'e" en skærm.. og så meget bedre er der jo ikk.. det er da mest designet på dem som gør de koster lidt ekstra.. så vidt jeg ved.. kan nemt tage fejl..


    Det passer nu ikke, der er meget stor forskel på forskellige paneler osv :)
    Men generelt er professionelle tests af skærme bare ikke noget vi har udstyr til (endnu ihvertfald) her på Tweak.dk.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • men jeg står der gerne til rådighed for at teste skærme hvis der skulle komme nogle :D

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • en ny round-up af mus og måtter til forskellige anvendelser..med henblik på præcision, ergonomi, batteritider for trådløse mus osv.......hvor man tester en masse mus, og finder de bedste til fx fps spil, mmorg, kontorarbejde, billed og videoredigering og surfing ...for der er sq stor forskel på hvad der er vigtigt for folk mht mus, alt efter hvad de bruges til.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • jeg kunne godt tænke mig nogle test af nogle Shuttle XPC maskiner både AM3 eller de nye 1366 maskiner.


    og så nogle SAS controller test fra fx Adaptec eller 3Ware om det er til 4 eller 24 porte er imo ligemeget.. bare der kommer noget mere fokus på de ting.


    fordi mange vil idag gerne have en "lille" maskine men en rum-raket inden i..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af !wfdi
    en ting jeg helt klart godt kunne tænke mig og se testet herinde er denne sindsyge køler!


    http://www.scythe-eu.com/en/pr…-cooler/orochi-rev-b.html


    alene størrelsen er vandvittig.. og hivlket kabinet(er) vil og vil den ikke kunne passe ind i - her ville det være smart og have flere kabinetter med ind over i testen. gerne det nye Antec P183 og P193 kabinet samt nogle af LianLi's miditower.


    Dit link virker ikke. 8o
    Men jeg tror det er den her du mener: http://www.scythe-usa.com/prod…036/scorc1000_detail.html
    Her på tweak nyheder: http://www.tweak.dk/nyheder2.php?id=16130

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

    Rettet 2 gange, sidst af Baloo ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af !wfdi
    en ting jeg helt klart godt kunne tænke mig og se testet herinde er denne sindsyge køler!


    http://www.scythe-eu.com/en/pr…-cooler/orochi-rev-b.html


    alene størrelsen er vandvittig.. og hivlket kabinet(er) vil og vil den ikke kunne passe ind i - her ville det være smart og have flere kabinetter med ind over i testen. gerne det nye Antec P183 og P193 kabinet samt nogle af LianLi's miditower.


    P183 er næsten magen til P182.. så kan det være i den.. så kan det os være i P183..


    men ja.. det kan være lidt svært at få mange kabinettet med, da det er på frivillig basis at vi gør det her.. og desværre er det ikk mange personer som har mange kabinetter stående..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • jeg kune godt tænke mig



    logitech g110 - keybord - logitech - link

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • Nu står der ironisk nok i konklusionen, at det bedste ved "ASUS M4A88TD-M USB3 - Hybrid Design Motherboard" er ”Hybridfunktionen”, hvorved man f.eks. kan sætte et HD5770 i maskinen, som så overtager det indbyggede HD4250, når der er behov for krævende 3D programmer, hvorved der ”tænkes” på miljøet. Hybridfunktionen er ikke nævnt med en stavelse i selve testen, hvordan kan den så fedtes ind i konklusionen?
    Nu kunne det jo være interessant, at vide om den hybridfunktion rent faktisk fungere som AMD lover. Jeg har tidligere hørt, at denne hybridfunktion kun virker ved HD4570 og lavere rangerede grafikkort i 4xxx serien. F.eks. kunne være ret så interessante at vide effektforbruget og ydeevnen, med og uden, samt i ”Hybridfunktion” med f.eks. et HD5770.

  • Nu har det ikke sååå meget med hardware at gøre igen, men det ville fandme være nice, hvis vi kunne få anmeldt den nye Samsung SP-H03 :D


    Jeg har ikke kunne finde en ordentlig anmeldelse, og jeg ved i her på Tweak ville kunne gøre det bedst :)


    http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4189517

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB