Hmm det er spændende!
Indlæg af Lars Damsgaard
-
-
Så er der jo mulighed for at vinde et på Tweak
-
Super fin maskine
-
Sorry for spam. FEDT at se dig på Tweak, igen!
Håber du har set vores nyeste feature, Medlem af Tweak -
Det er vældig godt med alle de mange premier osv. men alle dem med at dele osv, hvordan får i det til at virke, når jeg vil dele noget ryger jeg på facebook instagram osv, men intet til at dele er det bare at kopiere linket til siden eller er der noget jeg overser?
-
Der skulle være en konkurrence ifølge FB, men det er der måske ikke?
-
Du er velkommen.
-
Når du siger "opdatere", hvad tænker du så på, Windows opdatering?
-
Har du læst vores artikel om VPN?
VPN: Hvad er det og hvad bruges det til? Find den HER
Der findes en del, men ens for alle er, at de har hver deres fordele og ulemper. NÅR, jeg selv skal bruge en VPN, benytter jeg mig oftest af dem du finder på Google.
Alternativt ExpressVPN -
Må jeg føje til denne liste?
Naturligvis
-
Hvad er dit budget?
-
Er ikke interesseret i at handle, men super fin maskineri!
-
Ja, men temmelig dyrt. Jeg ved ikke om man får tilsvarende SÅ meget ekstra for pengene.
Det kommer basalt set an på, hvad målet for formålet er?
-
Det korte svar er ja.
Eksterne GPU-dock fungerer ganske fint til trods for det er en relativ dyr løsning, hvis du spørger mig,
Ganske som med alt andet, skal du jagte at undgå en flaskehals,
Razer Core X er blandt de populære modeller, men jeg tror aldrig helt dette har slået igennem. -
Hvad fik du bestilt/købt?
Jeg har kikket på GIGABYTE X570 AORUS MASTER vs EXTREME, der er så noget af en prisforskel. Extreme versionen er silent, dvs uden blæser.
Det er sgu også et lækkert produkt!
-
De nye Threadrippers er ikke frigivet endnu.
-
Der er meldt nye modeller på vej, så det ville være et dumt tidspunkt at handle på nu
-
Det er desværre ikke alle som er klar over, derfor er sociale media så populær og har stor indvirkning på Millennials og Z-generationen. Jeg er selv fra 1985 og synes klart at forums er for at blive 😊
Enig, men det kræver brugerne bruget det givne fora
-
Du kan ikke brænde noget af i dette regi, bare rolig. Men NVIDIA anbefaler en 750 W for at kunne forsyne det nye grafikkort.
-
Temp lyder ikke alarmerede høje ved spil.
Har du forsøgt at rengøre computer for støv?
Har du tjekket, om der kører nogle services i baggrunden?
Du omtaler ikke, hvilken køling dy bruger pt?