Hvad iriterre jer i dagligdagen?

  • Personer der ikke har lært at holde til højre på motorvejen.

    P35-DS4, E8500@4Ghz, 4x1GB Crucial PC8500, HD4870/512, 750GB F1, HX620, P182, BenQ HD2200E
    Mac Pro 8x2,8Ghz, 14GB RAM, HD3870, 8800GT, 2x160GB Intel G2, RAID0, LP3065, EA231WMI, 2007WFP, 3xErgotron.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shak
    Uberegnlige, løgnagtige mennesker, der ikke kan finde ud af andet end at finde på dårlige undskyldninger og hva dertil høre.


    Dem tror jeg vi alle hader..! :)

  • Reklamer i tv, folk der ikke forstår at flytte deres fede røv, så vi andre kan komme til at betale, fordi de skal proppe ALT lort ned i deres pung, og det tager bare evigheder! Som der allerede er nævnet, folk der ikke forstår at flytte sig, når man vil forbi på en motorvej..

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Noget af det der virkelig kan pisse mig af i hverdagene, er at hvis man har travlt og en eller anden pludselig stopper op foran en, uden at lægge mærke til noget som helst..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Nu bor jeg midt inde i Viborg, så centralt man overhovedet kan komme, og lige ved siden af en Crazy Daisy og overfor en pub. Det der irriterer mig er ikke bassen fra Daisy, men stive, højtråbende mennesker der smadrer utallige ølflasker og pis og lort over det hele, især når man virkelig prøver at sove.


    Folk der stopper for enden af en rulletrappe, som så ikke fatter at andre folk bliver tvunget direkte ind i dem, og ikke går deres vej før de har en 2-3 mennesker siddende på ryggen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Folk der stopper for enden af en rulletrappe, som så ikke fatter at andre folk bliver tvunget direkte ind i dem, og ikke går deres vej før de har en 2-3 mennesker siddende på ryggen.


    ...men dét ser sku da meget sjovt ud :))

  • Folk der kører 40-50km i en 80km/t zone... sket for mig to gange i dag.. det pisse irriterende, især når der ikke er mulighed for at overhale..


    Når der ikke er netdækning på ens telefon, var der ikke hele dagen igår pga. netværksproblemer...


    Folk der ryger en lige op i hovedet uden og tage hensyn til passiv rygning..


    Små lorte unger der laver ballade..


    Afgifterne på de danske biler...


    Blæsevejr, når man har planlagt at skulle ud og sejle og fiske..


    Folk der ikke fatter højrevigepligt..


    Folk der ikke kører når de har pil, selvom krydset har rødt..


    Det super godt vejr hele ugen når man er på arbejde, men når det bliver weekend bliver det møgvejr...


    Folk der stikker hinanden ned med kniv..




    Der sikkert en million andre ting, men tror jeg stopper her, sidder og bliver helt sur :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AbeTis
    folk der ikke forstår at flytte deres fede røv, så vi andre kan komme til at betale, fordi de skal proppe ALT lort ned i deres pung, og det tager bare evigheder! Som der allerede er nævnet, folk der ikke forstår at flytte sig, når man vil forbi på en motorvej..


    Det kan jeg kun sige ja til


    Jeg arbejder i Fakta (og ja bare svin mig til fordi vi ikke åbner kasse to :))) og nogle gange står folk bare med deres pis og lort (kvitteringer, pung osv.) foran dankort automaten så de andre kunder ikke kan komme til


    Til topic:
    Stive mennesker i fakta
    Fremmede mennesker der snakker til mig efter en 12 timers vagt
    Kunder der ikke kan læse prisskilte

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • -Folk der høre høj techno på sin mobil (en på min skole gjorde det konstant)
    -Folk der ryger passivt overalt, og siger at passiv rygning ikk findes udenfor, og man ikk kan komme væk fra deres klamme røgsky i køer
    -pop piger der har 30 lag selvbruner, solarie hud, farvet blond hår og altid har medynk med sig selv ( og deres endnu mindre pop drenge, der synes de er så seje)
    -Windows
    -langsomme billister
    -at jeg må bruge en ekstra router, da mit eget netkabel har nedlagt veto mod at virke
    -at min mobil er ved at falde fra hinanden
    -at mine forældre at trukket en beslutning der vedrører mine penge hele sommeren, og at jeg ikk har noget at sige i den sag
    -at mit værelse er så lille at der ikk er plads til at styrketræne herinde
    -at min lillesøter hele tiden skal have hjælp til hendes gamle pc..
    -sladder om de kendte, som popper op i ens fjæs over alt...


    og en millieard andre ting som jeg ikk gider skrive

    Primær: TR4 1900X @ 4 Ghz - Asus Zenith Extreme - MSI Vega 56 - 32 GB G.Skill @ 3200 MHz
    512 GB 970 Pro SSD - EVGA 1300W G2 - Noctua NH-U12S - 10 GBe NIC - Silverstone RV02-E

    Gaming: I5 6600K @ 4.5 Ghz - EVGA GTX 1080 FTW - Asus Z170S - 16 Gb @ 2400 MHz
    250 Gb SSD + 2 TB HDD- 750 W Corsair Rmx - Corsair H110i GT - Be quiet Dark Base 900 Pro

    Misc: Asus PG348Q Ultrawide - Pfsene Router - 40 TB Freenas - Lenovo T410S

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dumpen
    Jeg arbejder i Fakta (og ja bare svin mig til fordi vi ikke åbner kasse to :))) og nogle gange står folk bare med deres pis og lort (kvitteringer, pung osv.) foran dankort automaten så de andre kunder ikke kan komme til


    Second that... Dog arbejder jeg i Super Best men det er præcis det samme. Og kunder der må og SKAL tjekke deres bon foran kassen inden de pakker varerne i deres poser. Fordi, vi snyder dem jo med fuldt overlæg og der er absolut ingen mulighed for at få sine penge tilbage i kundeservice 4 meter fra dem.


    EDIT: Det er enormt irreterende. Et eller andet sted føler jeg at man har en form for ansvar for de andre kunder i køen, sådan at de kan få deres varer og komme videre.

  • :pokey: ^Genzo^ irriterer mig :))


    Og angående "kasse" debatten, så fatter jeg ikke LIDL og ALDI kassekultur. Forklar mig lige, hvorfor deres kasser er præcis modsat andre supermarkeder? Det giver ingen mening med 40x40cm aflæsningssted, når man kommer med en hel indkøbsvogn fuld, at tingene så ikke kan ligge på transportbåndet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maesty
    Postdanmark, de er jo komplet uduelige!


    Enig. :9xo Det postvæsen blir dyrer og dyrer og levere dårligere service og den opfattelse er jeg vist ikke den eneste der har. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Ældre mennesker der hver uge køber Billed Bladet og betaler med 1 kr, 25-ører og 50-ører, og samtidig afleverer bemærkningen: "Dem kan du sikkert godt bruge"


    enig :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tunfisk
    - at mit værelse er rodet og alt for stor
    - Flindt Dk :D
    - og mange andre ting som er nævnt i tråden


    -.- Hvordan fanden kan dit værelse være for stort? :pokey:


    Din fisk. :))


    Faktisk er den mest irriterende ting i min dagligdag min lilllesøster -_-