personer der laver en tråd på et forum - bare for at brokke sig - i stedet for at lukke røven og bide i det sure æble som os andre..
Ej gas..
personer der laver en tråd på et forum - bare for at brokke sig - i stedet for at lukke røven og bide i det sure æble som os andre..
Ej gas..
Min vens lillebror...
Min kusine...
At Tweak.dk har flyttet forum "forside" knappen længere til venstre og har erstattet den gamle plads med it nyheder, hardware tests og ONLINE SPIL!!!!! SOM LINKER TIL "SJOV_ONLINE"
QuoteOprindeligt indlæg af Shooqer
enig
Fra 1. oktober kan der jo ikke betales med 25-ører mere. Mindste møntfod bliver derefter 50 øre. Mon de ældre så får vekslet alle deres 25 ører til 50-ører
Kunder der ikke fatter ordet udsolgt.
alle dem som ikke kan spille counter strike uden wallhack og lign.
QuoteOprindeligt indlæg af Prectar
Folk der skriver "Jeg styre" NEJ DU GØR EJ! LÆR DOG AT STAVE OG SÅ KAN DU PRØVE EN GANG TIL!
Så må titelen på denne tråd være guf for dig - "Hvad irritere jer i dagligdagen?"
Haha
Anyways, min liste:
- Fatsvage kunder (er Internet supporter)
- Folk der spiller WoW
- Folk der skriver smålige og ligegyldige 'Hvad irriterer jer i dagligdagen' lister
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af DarkhorZe
Så må titelen på denne tråd være guf for dig - "Hvad irritere jer i dagligdagen?"
Haha
Anyways, min liste:
- Fatsvage kunder (er Internet supporter)
- Folk der spiller WoW
- Folk der skriver smålige og ligegyldige 'Hvad irriterer jer i dagligdagen' lister
den er jeg så meget med på!!
Folk der glemmer deres passwords til alle systemer efter en lille ferie, og ikke fatter en procedure.. (Er Tryg helpdesk supporter)
Folk som ikke kender højrevigepligt(især på motervejen) FUCKING HOLD TIL HØJRE NÅR DER ER MULIGHED FOR DET FFS!!!!
Folk som stresser overalt!!!! f.eks i forretninger hvor de tror at alt er ved at gå under hvis ikke de lige for hjælp først..
og der er nok MEGET mere, men det er sku ikke lige noget der er værd at skrive
Folk der ikke fatter at når man åbner en bil dør, så skal man sørge for at der ikke holder en bil ved siden af (læs: min bil har en bule i døren nu)
Folk der tror at fordi man er IT supporter, så kan man alt IT i hovedet. ( Sidder hos NRGi i Århus )
Vores CRM server på arbejdet - den hader jeg faktisk.
Min liste er ikke så lang men da jeg ikke sådan rigtig bliver sur over noget men der er gdog en ting som pisser mig af.
Det folk som ikke tager hensyn til cykelister i rundkørsler og bare kører uden at se sig for
Har sparket til en bil fordi han gjorder det og fik da et par ord med på vejen men så kan man jo lære det
QuoteOprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
Min liste er ikke så lang men da jeg ikke sådan rigtig bliver sur over noget men der er gdog en ting som pisser mig af.
Det folk som ikke tager hensyn til cykelister i rundkørsler og bare kører uden at se sig for
Har sparket til en bil fordi han gjorder det og fik da et par ord med på vejen men så kan man jo lære det
Prøv du og sparke til den forkerte bil - det er dumt sådan noget.... hvis det lige er en "Brian" der kommer blæsende rundt der ( hvilket, indse det, det oftest er ) - Så får du fandme noget at cykle for..
Jeg ville også blive vildt sur hvis der var en der lossede til min nye bil - også selvom det er mig der har lavet fejlen..
QuoteOprindeligt indlæg af klovnemanden
Prøv du og sparke til den forkerte bil - det er dumt sådan noget.... hvis det lige er en "Brian" der kommer blæsende rundt der ( hvilket, indse det, det oftest er ) - Så får du fandme noget at cykle for..
Jeg ville også blive vildt sur hvis der var en der lossede til min nye bil - også selvom det er mig der har lavet fejlen..
Ja, spark er noget værre noget - hold du dig til nøglerne, det giver sådan nogle pæne ridser.
QuoteOprindeligt indlæg af Maleficus
Ja, spark er noget værre noget - hold du dig til nøglerne, det giver sådan nogle pæne ridser .
Nice pinstripes
QuoteOprindeligt indlæg af Maleficus
Ja, spark er noget værre noget - hold du dig til nøglerne, det giver sådan nogle pæne ridser.
Jeg ville da nødig være i dens bukser hvis det skete med min bildør så kan det være der blev kradset lidt i ham.
QuoteOprindeligt indlæg af baloo
Jeg ville da nødig være i dens bukser hvis det skete med min bildør så kan det være der blev kradset lidt i ham.![]()
SÅ enig - dengang vores Octavia var ny var der også nogle der lavede den med nøglen hen af bilen en af de første gange jeg var ude i den - og den holdte endda i et p-hus inde i århus... jeg var SÅ pissed... er jeg stadig, det er for latterligt sådan noget..
- Lastbiler og andre større kørtøjer der overhaler på motorvejen
- Billister der absolut skal ligge lige i røven af en
- Billister der ikke orienterer sig ordentlig for cyklister
- Folk der kører som død og helved på deres skooter (gerne 2 af gangen)
- Utålmodige folk i køen i supermarkedet
- mange flere
Små patter og grimme kællinger...
ej. det var for sjov.
Brian'er der gasser fuldstændig voldsomt op i lyskryds i deres toptunede Golf 1'ere for at pointere at deres bil er hurtigere end min pgo comet.
QuoteOprindeligt indlæg af RAC
ej. det var for sjov.
Brian'er der gasser fuldstændig voldsomt op i lyskryds i deres toptunede Golf 1'ere for at pointere at deres bil er hurtigere end min pgo comet.
Hvilket deres Golf bare ikke er!
QuoteOprindeligt indlæg af RAC
ej. det var for sjov.
Ja, små titties, no go.
Noget andet der irritere mig er små drenge på 8-10 der går i bukser til 2000kr, en trøje til 1000kr og halstørklæde til 800kr som ligner et gulvtæppe de har viklet om halsen! også små 12 årige piger der har pushup patter og og prøver og ligne en million... gå hjem i seng børn!
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af DXC
Ja, små titties, no go.
Noget andet der irritere mig er små drenge på 8-10 der går i bukser til 2000kr, en trøje til 1000kr og halstørklæde til 800kr som ligner et gulvtæppe de har viklet om halsen! også små 12 årige piger der har pushup patter og og prøver og ligne en million... gå hjem i seng børn!
Det er rigtigt. De skal være.... Øh BIG BOOPS
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Dumpen
Det kan jeg kun sige ja til
Jeg arbejder i Fakta (og ja bare svin mig til fordi vi ikke åbner kasse to :))) og nogle gange står folk bare med deres pis og lort (kvitteringer, pung osv.) foran dankort automaten så de andre kunder ikke kan komme til
Til topic:
Stive mennesker i fakta
Fremmede mennesker der snakker til mig efter en 12 timers vagt
Kunder der ikke kan læse prisskilte
Stive mennesker i Fakta er fint, så længe vi slipper for dem i Føtex
Enig i den med prisskiltene - folk læser virkelig kun hvad de vil læse.
Kunder der brokker sig over lange køer - VI VED FUCKING GODT AT KØEN ER LANG, giv dog lige kasseassistenten en chance for at komme hen på sin pind.
Kunder der mener at en udsolgtssituation er falsk reklame, for det kan jo umuligt ske at varen er udsolgt når nu den er i tilbudsavisen......
Arrogante og humorforladte mennesker