Hvad iriterre jer i dagligdagen?

• personer der laver en tråd på et forum - bare for at brokke sig - i stedet for at lukke røven og bide i det sure æble som os andre.. :pokey:

Ej gas.. :rules: :clap:

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

• Min vens lillebror...
    Min kusine...
    At Tweak.dk har flyttet forum "forside" knappen længere til venstre og har erstattet den gamle plads med it nyheder, hardware tests og ONLINE SPIL!!!!! SOM LINKER TIL "SJOV_ONLINE" 8o 8o 8o 8o 8o 8o 8o

• Kunder der ikke fatter ordet udsolgt.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Oprindeligt indlæg af Prectar
    Folk der skriver "Jeg styre" NEJ DU GØR EJ! LÆR DOG AT STAVE OG SÅ KAN DU PRØVE EN GANG TIL!

Så må titelen på denne tråd være guf for dig - "Hvad irritere jer i dagligdagen?"

Haha :)

Anyways, min liste:

- Fatsvage kunder (er Internet supporter)
    - Folk der spiller WoW
    - Folk der skriver smålige og ligegyldige 'Hvad irriterer jer i dagligdagen' lister

• den er jeg så meget med på!!

Folk der glemmer deres passwords til alle systemer efter en lille ferie, og ikke fatter en procedure.. (Er Tryg helpdesk supporter)
    Folk som ikke kender højrevigepligt(især på motervejen) FUCKING HOLD TIL HØJRE NÅR DER ER MULIGHED FOR DET FFS!!!! :finger: :finger:
    Folk som stresser overalt!!!! f.eks i forretninger hvor de tror at alt er ved at gå under hvis ikke de lige for hjælp først..
    og der er nok MEGET mere, men det er sku ikke lige noget der er værd at skrive :P :cheers:

• Folk der ikke fatter at når man åbner en bil dør, så skal man sørge for at der ikke holder en bil ved siden af (læs: min bil har en bule i døren nu)

Folk der tror at fordi man er IT supporter, så kan man alt IT i hovedet. ( Sidder hos NRGi i Århus )

Vores CRM server på arbejdet - den hader jeg faktisk.

2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

• Min liste er ikke så lang men da jeg ikke sådan rigtig bliver sur over noget men der er gdog en ting som pisser mig af.
    Det folk som ikke tager hensyn til cykelister i rundkørsler og bare kører uden at se sig for X(
    Har sparket til en bil fordi han gjorder det og fik da et par ord med på vejen men så kan man jo lære det

Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Min liste er ikke så lang men da jeg ikke sådan rigtig bliver sur over noget men der er gdog en ting som pisser mig af.
    Det folk som ikke tager hensyn til cykelister i rundkørsler og bare kører uden at se sig for X(
    Har sparket til en bil fordi han gjorder det og fik da et par ord med på vejen men så kan man jo lære det

Prøv du og sparke til den forkerte bil - det er dumt sådan noget.... hvis det lige er en "Brian" der kommer blæsende rundt der ( hvilket, indse det, det oftest er ) - Så får du fandme noget at cykle for..

Jeg ville også blive vildt sur hvis der var en der lossede til min nye bil - også selvom det er mig der har lavet fejlen..

eVGA Z68 FTW
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    3* 1920*1200

Oprindeligt indlæg af klovnemanden

Prøv du og sparke til den forkerte bil - det er dumt sådan noget.... hvis det lige er en "Brian" der kommer blæsende rundt der ( hvilket, indse det, det oftest er ) - Så får du fandme noget at cykle for..

Jeg ville også blive vildt sur hvis der var en der lossede til min nye bil - også selvom det er mig der har lavet fejlen..

Ja, spark er noget værre noget - hold du dig til nøglerne, det giver sådan nogle pæne ridser.

Oprindeligt indlæg af Maleficus

Ja, spark er noget værre noget - hold du dig til nøglerne, det giver sådan nogle pæne ridser .

Nice pinstripes :T

Primær: TR4 1900X @ 4 Ghz - Asus Zenith Extreme - MSI Vega 56 - 32 GB G.Skill @ 3200 MHz
    512 GB 970 Pro SSD - EVGA 1300W G2 - Noctua NH-U12S - 10 GBe NIC - Silverstone RV02-E

Gaming: I5 6600K @ 4.5 Ghz - EVGA GTX 1080 FTW - Asus Z170S - 16 Gb @ 2400 MHz
    250 Gb SSD + 2 TB HDD- 750 W Corsair Rmx - Corsair H110i GT - Be quiet Dark Base 900 Pro

Misc: Asus PG348Q Ultrawide - Pfsene Router - 40 TB Freenas - Lenovo T410S

Oprindeligt indlæg af Maleficus

Ja, spark er noget værre noget - hold du dig til nøglerne, det giver sådan nogle pæne ridser.

Jeg ville da nødig være i dens bukser hvis det skete med min bildør så kan det være der blev kradset lidt i ham. :boxed: :))

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

Oprindeligt indlæg af baloo

Jeg ville da nødig være i dens bukser hvis det skete med min bildør så kan det være der blev kradset lidt i ham. :boxed: :))

SÅ enig - dengang vores Octavia var ny var der også nogle der lavede den med nøglen hen af bilen en af de første gange jeg var ude i den - og den holdte endda i et p-hus inde i århus... jeg var SÅ pissed... er jeg stadig, det er for latterligt sådan noget..

eVGA Z68 FTW
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    3* 1920*1200

• - Lastbiler og andre større kørtøjer der overhaler på motorvejen

- Billister der absolut skal ligge lige i røven af en

- Billister der ikke orienterer sig ordentlig for cyklister

- Folk der kører som død og helved på deres skooter (gerne 2 af gangen)

- Utålmodige folk i køen i supermarkedet

- mange flere

• Små patter og grimme kællinger...
    :cheers:
    ej. det var for sjov.

Brian'er der gasser fuldstændig voldsomt op i lyskryds i deres toptunede Golf 1'ere for at pointere at deres bil er hurtigere end min pgo comet.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Oprindeligt indlæg af RAC
    Små patter og grimme kællinger...
    ej. det var for sjov.

Brian'er der gasser fuldstændig voldsomt op i lyskryds i deres toptunede Golf 1'ere for at pointere at deres bil er hurtigere end min pgo comet.

Hvilket deres Golf bare ikke er!

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Rettet en gang, sidst af AbeTis ().

Oprindeligt indlæg af RAC
    Små patter og grimme kællinger...
    ej. det var for sjov.

Ja, små titties, no go. :)

Noget andet der irritere mig er små drenge på 8-10 der går i bukser til 2000kr, en trøje til 1000kr og halstørklæde til 800kr som ligner et gulvtæppe de har viklet om halsen! også små 12 årige piger der har pushup patter og og prøver og ligne en million... gå hjem i seng børn!

• Det er rigtigt. De skal være.... Øh BIG BOOPS :T

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

• Stive mennesker i Fakta er fint, så længe vi slipper for dem i Føtex :razz:

Enig i den med prisskiltene - folk læser virkelig kun hvad de vil læse.

Kunder der brokker sig over lange køer - VI VED FUCKING GODT AT KØEN ER LANG, giv dog lige kasseassistenten en chance for at komme hen på sin pind.

Kunder der mener at en udsolgtssituation er falsk reklame, for det kan jo umuligt ske at varen er udsolgt når nu den er i tilbudsavisen......

Arrogante og humorforladte mennesker