Hvad gør du for at holde dig i form?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DXC



    Går i seriøst rundt i spejder uniformer på den skole? evt. pic? :D


    Ja.. Vi går rundt i blå, grønne og lyseblå, gule og brune uniformer. NEJ! Vi går sgu da ikke i uniformer i skole x) Vi er ikk´ i japan ;)

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe


    Ja.. Vi går rundt i blå, grønne og lyseblå, gule og brune uniformer. NEJ! Vi går sgu da ikke i uniformer i skole x) Vi er ikk´ i japan ;)


    Har jeg sku aldrig hørt om før :crazyeyes: :D

  • Lige pt. er jeg ved at komme på benene efter en operation, så det bliver højst til nogle gåture, men når jeg igen må for lægerne, så skal jeg tilbage i motionscenteret til min allerbedste ven, kondicyklen ;)


    Der er også en smule anstrengelse i at holde øje med jer rødder herinde, specielt når de andre mods skal holdes i ørerne :crazyeyes:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe
    Tjah.. Ikke en hujende fis .. :) Det sker bare af sig selv. Jeg spiser rigeligt med slik og drikker masser cola. Min krop er slank og er muskuløs ;) Jeg elsker bare min krop :P


    Du er godt klar over, at det kan være mere farligt at være slank og ikke træne, end veje for meget og træne? At man er slank behøver bestemt ikke være et sundhedstegn ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Har jeg sku aldrig hørt om før :crazyeyes: :D


    Nå. Jeg troede ellers at man gik i hvad man ville på alle skoler, ligesom jeg skrev. Så må du have gået på nogle mærkelige skoler ..


    Ej. Jeg skrev at vi ikke gik med uniformer. Vi går ikke med uniformer på vores skole :)

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB


  • Ja da :) Men så lidt laver jeg heller ikke :P Og så slank er jeg heller ikke x) Jeg har skam sul på kroppen, men det er ikke noget der sådan lige kan ses :)

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Jeg spiser sådan nogenlunde sundt..
    Dyrker ikke sport eller træner efter jeg stoppede på efterskole for et år siden i 10.
    Savner det, men kan sgu ikke få taget mig sammen :ph34r:

  • Lige nu laver jeg ikke rigtig noget sport... Hopper dog meget på vores trampolin herhjemme, og overvejer meget at starte til spring-gymnastik med en ven. Jeg er ikke helt dårlig ;)
    Nåååh jah.. Det kræver meget af min krop at holde mig vågen i biologitimerne, kan det anses som sport? :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Freakshow
    Lige nu laver jeg ikke rigtig noget sport... Hopper dog meget på vores trampolin herhjemme, og overvejer meget at starte til spring-gymnastik med en ven. Jeg er ikke helt dårlig ;)
    Nåååh jah.. Det kræver meget af min krop at holde mig vågen i biologitimerne, kan det anses som sport? :D


    Det er i hvert fald svært, fuck det fag er kedeligt! :))

  • Jeg må jo nok indrømme at jeg laver alt alt for lidt fysisk. Fik nyt arbejde fra start december hvilket betød jeg røg over i bilen til og fra arbejde i stedet for cyklen :(


    Var begyndt at spille floorball værd mandag, men blev sådan lidt ødelagt da jeg ødelagde min fod. Nu nærmer det sig sommerferie så må blive noget med løbe, svømme styrke træne lidt hjemme også måske se på noget spinning eller noget andet kondi træning.


    Er ikke stor, men ville nok ikke tage skade af at smide 5 kg :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Symbol
    Styrketræner 1.5-2 timer, 4-5 gange om ugen.


    Ikke for noget... men hold kæft du overtræner ??


    medmindre du er super bodybuilder?

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AbeTis


    Ikke for noget... men hold kæft du overtræner ??


    medmindre du er super bodybuilder?


    Agree det er alt for meget, du får ikke det resultat du fortjener ved det.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Jeg forsøger at styrketræne 2-3 gange om ugen. Har dog lidt travlt skole pt, så det kniber lidt med tiden.


    Så har jeg tilgengæld været ude og løbe lidt. Det tager lige knap så lang tid, så det er nemmere at klemme ind i programmet... :)

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *