Indlæg af SpRoX

    Jeg byder da også gerne ind. :)


    Efter at være blevet uddannet som datatekniker i 2012, har jeg siden erhvervet mig som it-konsulent (primært infrastruktur) i Odense. :)

    Ja, der kunne jeg naturligvis godt have været lidt mere præcis -sorry...


    Jeg er ikke til lys, vinduer og bling bling! Det skal bare gerne være helt low key, ikke for stort og det må gerne støjdæmpe en smule.


    EDIT: Med det sagt, så ser det der Meshify meget fint ud... :)


    Tak for input og link -det var faktisk meget sjovt at se! :)


    Jeg kunne egentlig godt tænke mig en ekstra pc, hvilket også er en grundene til at jeg ikke bare har skiftet gfx.
    Men måske der i første omgang, skulle bruges lidt tid på at se hvor meget ekstra juice der kan klemmes ud af min 2600K...
    Et ok OC og et GFX1060 burde vel kunne gøre lidt?! :)


    Og hvis ikke det er nok, har jeg jo så allerede gfx på plads til næste rig. :T

    Jeg har ikke som sådan noget budget, så længe jeg får et løft i ydelse...
    Og normalt ville jeg altid gå efter et Intel-setup, men synes bare det er lidt dyrt at komme i gang med! :(


    Der er ingen garanti for at jeg får taget mig sammen til at OC, men har overvejet enten en i3 eller i5 K-model.
    Synes dog det er lidt pebret at skulle give 1k+ for et mobo, bare for at have muligheden!
    Derfor overvejer jeg også om AMD skal have en chance denne gang. Ved bare ikke noget deres om chipsets og cpu'er, og hvad man skal være opmærksom på der... :huh:

    Hej Tweakers


    Det er efterhånden noget tid siden jeg sidst har bygget ny rig, men nu synes jeg snart det er på tide igen, og derfor søger jeg selvfølgelig råd her! :)
    Pt. har jeg en i7-2600K på et Z68 mobo med 16 GB DDR3 og et GTX670 2 GB, og spørgsmålet er jo så om jeg skal kigge efter nyt fra AMD eller Intel som erstatning...


    Må desværre indrømme jeg ikke spiller ret ofte, og derfor gerne vil slippe så billigt som muligt, men stadig opleve et løft i ydelse.
    Planen er at skifte mobo, cpu, ram og psu, men beholde gfx i første omgang. Gfx skal dog på sigt skiftes, sikkert til et GTX1060 eller lign.


    Der er ikke mange krav, men lidt til mobo: Det skal være mATX (eller mindre), have M.2-port og gerne 4 ram-sokler (men er ikke et krav).


    Hvad vil I foreslå af gear?

    Hejsa


    Jeg er på udkig efter et ekstra HD 7850 2 GB, som jeg kan bruge til CF.
    Har i forvejen et Gigabyte GV-R785OC-2GD, så hvis nogen ligger inde med sådan et, har det ekstra stor interesse. :)


    Byd ind med hvad I har liggende, så ser vi på det.


    PS. Hvis du ligger inde med noget andet, der yder som 7850 i CF, til en rimelig pris, er du også velkommen til at byde ind. :)

    Hejsa


    Hvad vil I mene en iPhone 6 i Space Grey med 64 GB er værd?
    Den er fra november 2014 og er i pæn stand og fejler intet. Skifter kun pga. ny firmamobil.
    Den har fra dag et været i cover (Puro iPhone 6 Ultra-Slim 0.3) og haft Panzerglas på.
    Der medfølger org. æske, lader, kabel og heatset (altså komplet som ny), og selvfølgelig Panzerglas + cover.


    SpRoX out...

    Tak for links Beamer. Så vidt jeg har kunnet læse mig frem til, skulle NUC'en gerne kunne udnytte den fulde hastighed.
    Om den så kan boot er måske en anden sag, men det vil jeg dog umiddelbart også tro den kan, ligesom weberollin skriver... :)

    Tak for input, Ebo! :)


    Var egentlig også på udkig efter en 500 GB, men den der 950 Pro'er skulle bare så åndssvagt hurtig...
    Og jeg har jo netop muligheden for at udvide med en 2.5" disk.


    Både i min primære stationære og arbejdsbærbar har jeg 240/256 diske og har generelt ikke problemer med pladsen.


    Men det kan godt være at det er fjollet at ofre så mange penge på hastighed frem for plads...? :)