Løber 5km efterfulgt af træning hver anden dag , især her når jeg har ferie
Hvad gør du for at holde dig i form?
-
-
Styrketræning 20min hver dag, og spiller fodbold 3gange i ugen
og cykler ca 5km hver eneste dag
ejj ikke i weekenderne
der slappes af og festes
-
spiller cs...
-
Oprindeligt indlæg af DXC
Går i seriøst rundt i spejder uniformer på den skole? evt. pic?
Ja.. Vi går rundt i blå, grønne og lyseblå, gule og brune uniformer. NEJ! Vi går sgu da ikke i uniformer i skole x) Vi er ikk´ i japan
-
Oprindeligt indlæg af Spixe
Ja.. Vi går rundt i blå, grønne og lyseblå, gule og brune uniformer. NEJ! Vi går sgu da ikke i uniformer i skole x) Vi er ikk´ i japan
Har jeg sku aldrig hørt om før
-
Jeg løfter vægte 3 gange om ugen, og lidt konditionstræning når jeg lyster
Derudover har jeg et rimelig fysisk hårdt arbejde... Så det giver også lidt!
-
Oprindeligt indlæg af HyPe
Jeg løfter vægte 3 gange om ugen, og lidt konditionstræning når jeg lysterDerudover har jeg et rimelig fysisk hårdt arbejde... Så det giver også lidt!
Same here...
-
Lige pt. er jeg ved at komme på benene efter en operation, så det bliver højst til nogle gåture, men når jeg igen må for lægerne, så skal jeg tilbage i motionscenteret til min allerbedste ven, kondicyklen
Der er også en smule anstrengelse i at holde øje med jer rødder herinde, specielt når de andre mods skal holdes i ørerne
QuoteOprindeligt indlæg af Spixe
Tjah.. Ikke en hujende fis ..Det sker bare af sig selv. Jeg spiser rigeligt med slik og drikker masser cola. Min krop er slank og er muskuløs
Jeg elsker bare min krop
Du er godt klar over, at det kan være mere farligt at være slank og ikke træne, end veje for meget og træne? At man er slank behøver bestemt ikke være et sundhedstegn
-
ifølge BMI osv er jeg nok 25-30 kilo over norm, men alligevel dyrker jeg taekwondo 2 gange om ugen
-
Oprindeligt indlæg af Svan
Har jeg sku aldrig hørt om før
Nå. Jeg troede ellers at man gik i hvad man ville på alle skoler, ligesom jeg skrev. Så må du have gået på nogle mærkelige skoler ..
Ej. Jeg skrev at vi ikke gik med uniformer. Vi går ikke med uniformer på vores skole
-
Oprindeligt indlæg af Burger
Lige pt. er jeg ved at komme på benene efter en operation, så det bliver højst til nogle gåture, men når jeg igen må for lægerne, så skal jeg tilbage i motionscenteret til min allerbedste ven, kondicyklenDer er også en smule anstrengelse i at holde øje med jer rødder herinde, specielt når de andre mods skal holdes i ørerne
Du er godt klar over, at det kan være mere farligt at være slank og ikke træne, end veje for meget og træne? At man er slank behøver bestemt ikke være et sundhedstegn
Ja da
Men så lidt laver jeg heller ikke
Og så slank er jeg heller ikke x) Jeg har skam sul på kroppen, men det er ikke noget der sådan lige kan ses
-
Jeg spiser sådan nogenlunde sundt..
Dyrker ikke sport eller træner efter jeg stoppede på efterskole for et år siden i 10.
Savner det, men kan sgu ikke få taget mig sammen -
Lige nu laver jeg ikke rigtig noget sport... Hopper dog meget på vores trampolin herhjemme, og overvejer meget at starte til spring-gymnastik med en ven. Jeg er ikke helt dårlig
Nåååh jah.. Det kræver meget af min krop at holde mig vågen i biologitimerne, kan det anses som sport? -
Oprindeligt indlæg af Freakshow
Lige nu laver jeg ikke rigtig noget sport... Hopper dog meget på vores trampolin herhjemme, og overvejer meget at starte til spring-gymnastik med en ven. Jeg er ikke helt dårlig
Nåååh jah.. Det kræver meget af min krop at holde mig vågen i biologitimerne, kan det anses som sport?Det er i hvert fald svært, fuck det fag er kedeligt!
-
Jeg må jo nok indrømme at jeg laver alt alt for lidt fysisk. Fik nyt arbejde fra start december hvilket betød jeg røg over i bilen til og fra arbejde i stedet for cyklen
Var begyndt at spille floorball værd mandag, men blev sådan lidt ødelagt da jeg ødelagde min fod. Nu nærmer det sig sommerferie så må blive noget med løbe, svømme styrke træne lidt hjemme også måske se på noget spinning eller noget andet kondi træning.
Er ikke stor, men ville nok ikke tage skade af at smide 5 kg
-
Styrketræner 1.5-2 timer, 4-5 gange om ugen.
-
Oprindeligt indlæg af Symbol
Styrketræner 1.5-2 timer, 4-5 gange om ugen.Ikke for noget... men hold kæft du overtræner ??
medmindre du er super bodybuilder?
-
Oprindeligt indlæg af AbeTis
Ikke for noget... men hold kæft du overtræner ??
medmindre du er super bodybuilder?
Agree det er alt for meget, du får ikke det resultat du fortjener ved det.
-
4 gange om ugen er da optimalt? Så har kroppen 24T til at restituere (stav.dk?)
-
Jeg forsøger at styrketræne 2-3 gange om ugen. Har dog lidt travlt skole pt, så det kniber lidt med tiden.
Så har jeg tilgengæld været ude og løbe lidt. Det tager lige knap så lang tid, så det er nemmere at klemme ind i programmet...