Største bommert?

  • Dengang jeg var 2år gammel, og mine forældre havde købt et mega telt, løb jeg rundt inde i det, hvor det ikke var sat op, og kunne ikke se noget som helst, og lige pludselig rente jeg ind i en trailer, og smadrede alle mine fortænder, og et par hjørnetænder :boxed:


    Dog er de kommet normalt ud som ældre, heldige mig! tandlæger sager nemlig at de måske slet ikke ville komme ud normalt, uden operation :9xo

    1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

  • Sidder og stener foran fjernsynet, det klør lidt i øret.
    Klør mig i øret med lillefingeren, men det klør altså rigtig langt inde..
    Pludselig rammer neglen trommehinden hvilket gør temmelig nas,
    så jeg rykker fingeren ud, med det resultat at jeg danner undertryk i øregangen og brækker hammeren, en af de tre små knogler i mellemøret.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Humpeligimp
    Sidder og stener foran fjernsynet, det klør lidt i øret.
    Klør mig i øret med lillefingeren, men det klør altså rigtig langt inde..
    Pludselig rammer neglen trommehinden hvilket gør temmelig nas,
    så jeg rykker fingeren ud, med det resultat at jeg danner undertryk i øregangen og brækker hammeren, en af de tre små knogler i mellemøret.


    8o


    Fik helt ondt i øret af at høre det

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Humpeligimp
    Sidder og stener foran fjernsynet, det klør lidt i øret.
    Klør mig i øret med lillefingeren, men det klør altså rigtig langt inde..
    Pludselig rammer neglen trommehinden hvilket gør temmelig nas,
    så jeg rykker fingeren ud, med det resultat at jeg danner undertryk i øregangen og brækker hammeren, en af de tre små knogler i mellemøret.


    Nooes! :D nu tør jeg ikke klø mig i øret igen :ph34r:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Humpeligimp
    Sidder og stener foran fjernsynet, det klør lidt i øret.
    Klør mig i øret med lillefingeren, men det klør altså rigtig langt inde..
    Pludselig rammer neglen trommehinden hvilket gør temmelig nas,
    så jeg rykker fingeren ud, med det resultat at jeg danner undertryk i øregangen og brækker hammeren, en af de tre små knogler i mellemøret.


    Hvor lange negle har du?!

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AbeTis


    Hvor lange negle har du?!


    Den yderste del af trommehinden er sgu ikke særlig langt inde, du behøver ikke engang negle for at mærke den :pokey:

    1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

  • Brug pegefingeren istedet for lillefingeren, den har en lidt mere sikre tykkelse.


    Det er lige gået op for mig, jeg klør aldrig mig selv i øret. :pokey:

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sENITY


    Den yderste del af trommehinden er sgu ikke særlig langt inde, du behøver ikke engang negle for at mærke den :pokey:


    Det er godt nok aldrig sket for mig.. måske jeg ikke presser den langt nok ind... hihi, det sagde hun også igår......... :pokey:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AbeTis


    Det er godt nok aldrig sket for mig.. måske jeg ikke presser den langt nok ind... hihi, det sagde hun også igår......... :pokey:


    Så den del af din krop er heller ikke særlig lang Abetis? :finger: :cheers:

    1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

  • Lavede faktisk noget af en bommert på vej til London her sidste uge.
    Jeg havde haft min iPod fremme under flyveturen, og da jeg var færdig med at bruge den have jeg lagt den ned i i lommen på sædet foran mig.
    Da vi så landede i Stansted, havde fået vores bagage og sat os ind i bussen, gik det op for mig at jeg havde glemt min iPod ombord på flyet.
    Kontaktede så EasyJet som vi havde fløjet med, for at høre om de havde fundet min iPod - hvilket de ikke havde på nuværende tidspunkt. Modtog så heldigvis en opringning dagen efter, hvor de sagde at de havde fundet min iPod.


    Kostede desværre 350,- kr. at få den sendt til det hostel hvor vi boede, men hva' - bedre end at skulle ud og investere i en ny en.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Lavede faktisk noget af en bommert på vej til London her sidste uge.
    Jeg havde haft min iPod fremme under flyveturen, og da jeg var færdig med at bruge den have jeg lagt den ned i i lommen på sædet foran mig.
    Da vi så landede i Stansted, havde fået vores bagage og sat os ind i bussen, gik det op for mig at jeg havde glemt min iPod ombord på flyet.
    Kontaktede så EasyJet som vi havde fløjet med, for at høre om de havde fundet min iPod - hvilket de ikke havde på nuværende tidspunkt. Modtog så heldigvis en opringning dagen efter, hvor de sagde at de havde fundet min iPod.


    Kostede desværre 350,- kr. at få den sendt til det hostel hvor vi boede, men hva' - bedre end at skulle ud og investere i en ny en.


    Er sgu egentlig fin service! :9xo

    1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

  • Hmm nogle der kender chilli sovsen mega deth fra blairs ?
    Hvis man har fået lidt på fingeren skal man hverken klø sig i øjet eller som jeg gå ud og tisse.
    Fatter egentligt ikke hvorfor det ikke brændte allerede på mine fingre. men lige gyldigt hvor man får den sovs på huden så brænder det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sENITY


    Så den del af din krop er heller ikke særlig lang Abetis? :finger: :cheers:


    hihihihihihihhiihihih, i er da bare søde :roller:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Tjah. Det værste jeg nok nogensinde har gjort:


    Det var til min søs og brors klasse fødselsdag (tvillinger). Min bror stod inde på værelset foran alle hans venner. Jeg var bag ham og ville lige lave lidt sjov. Så jeg hev hans bukser af, og uheldigvis røg hans underhakker med af, foran hele klassen. Jeg tror han var en 9 år gammel og for fanden hvor blev han ked af det og hvor havde jeg det dårligt længe efter ...

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe
    Tjah. Det værste jeg nok nogensinde har gjort:


    Det var til min søs og brors klasse fødselsdag (tvillinger). Min bror stod inde på værelset foran alle hans venner. Jeg var bag ham og ville lige lave lidt sjov. Så jeg hev hans bukser af, og uheldigvis røg hans underhakker med af, foran hele klassen. Jeg tror han var en 9 år gammel og for fanden hvor blev han ked af det og hvor havde jeg det dårligt længe efter ...


    det var nu en fed ide :hb:

  • I efteråret på arbejdet (til søs) skilte vi en centrifuge ad. Der er bl.a. en "jernskål" som vejer lige omkring 150 kg. Den havde jeg oppe på højkant på et bord for at fjerne nogle bolte under den. Da jeg skal have den ned igen tænker jeg at det kan jeg lige selv klare, men den faldt hurtigere end jeg regnede med og min ene hånd blev klemt under den.
    Jeg kan ikke selv løfte den med den anden hånd så jeg måtte lige vente 10-15 sekunder (føltes faktisk som ret lang tid i sådan en situation) på at et par andre kom og hjalp.
    Håndryggen var MEGET håvet (hånden 3-4 cm tykkere end normalt) og temmelig øm over det meste af hånden
    Desværre var det midt på det indiske ocean så jeg kunne ikke komme til læge. I en uge gik jeg med hånden inden jeg kunne afmønstre i Ægypten hvor jeg fløj hjem og gik til lægen dagen efter. 2 fingre var brækkede.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg har nu lavet mange bummerter i mit liv, men her er en sjov en.



    Engang jeg var ude at cykle kom jeg forbi et hus hvor der var en stor have og 2 flotte æbletræer, så jeg ville sedfølgelig ind og tage en af de lækre æbler, hegnet var ikke så højt så jeg kunne let komme over. Da jeg var oppe i træet fandt jeg rimelig hurtigt ud af at dem der bode der havde en rimelig grim hund, den var meget aggresiv og hopede op imod mig den var lige ved at bide i mig men den kunne ikke hoppe højt nok. Lidt senere ringede min alarm i min mobil om at jeg skulle hjem, så naboerne kunne høre den, jeg tog chancen og sprang ned fra træet og over hegnet. Så stod jeg der og var lidt stolt af mig selv fordi jeg faktisk uden rigtig at ligge mærke til det havde fået fat i et æble. Jeg tog en lillebitte grus sten og kastede på næsen af hunden, og fandt meget hurtig ud af at den godt kunne hoppe over hegnet. jeg havde heldigvis ikke låst cyklen så men kan satme tro jeg fik røven i sædet og spændt afsted. Jeg har aldrig kørt så hurtig i mit liv! :oops:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af papand
    Jeg har nu lavet mange bummerter i mit liv, men her er en sjov en.



    Engang jeg var ude at cykle kom jeg forbi et hus hvor der var en stor have og 2 flotte æbletræer, så jeg ville sedfølgelig ind og tage en af de lækre æbler, hegnet var ikke så højt så jeg kunne let komme over. Da jeg var oppe i træet fandt jeg rimelig hurtigt ud af at dem der bode der havde en rimelig grim hund, den var meget aggresiv og hopede op imod mig den var lige ved at bide i mig men den kunne ikke hoppe højt nok. Lidt senere ringede min alarm i min mobil om at jeg skulle hjem, så naboerne kunne høre den, jeg tog chancen og sprang ned fra træet og over hegnet. Så stod jeg der og var lidt stolt af mig selv fordi jeg faktisk uden rigtig at ligge mærke til det havde fået fat i et æble. Jeg tog en lillebitte grus sten og kastede på næsen af hunden, og fandt meget hurtig ud af at den godt kunne hoppe over hegnet. jeg havde heldigvis ikke låst cyklen så men kan satme tro jeg fik røven i sædet og spændt afsted. Jeg har aldrig kørt så hurtig i mit liv! :oops:


    Haha, det var en god historie. :))


    Apropos cykel, så kom jeg i tanke om engang efter at have fået fri fra skole lige havde sat mig op på cyklen og sat kursen hjemad. Da jeg når hen til skolens bakke og begynder at køre opad, træder jeg så hårdt i pedalerne at det får min rustne kæde til at knække, hvilket resulterer i et gigantisk ryk der vælter mig af cyklen og lige ned i en stor vandpyt/mudderpøl i vejkanten. Det gjorde det ekstra pinligt at det skete lige foran en masse af klassekammeraterne og andre elever på skolen.


    Da var jeg godt nok ikke glad for min cykel. :evil: :))


  • Den kan jeg slå. da jeg var en ca 13 år tabte jeg forhjulet på min cykkel mens jeg cyklede. se det må have set grimt ud.