Største bommert?

  • Endnu en cykelhistorie:


    I en brandert cyklede jeg hjem (7 km af en mørk landevej). Jeg fandt nogle solbriller som jeg på det tidspunkt synes var en rigtig god ting at tage på. Jeg kunne stort set ikke se noget overhovedet. 3 gange kørte jeg i grøften på vej hjem, men de fik mig ikke til at ændre mening om at jeg skulle have solbriller på.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Endnu en cykelhistorie:


    I en brandert cyklede jeg hjem (7 km af en mørk landevej). Jeg fandt nogle solbriller som jeg på det tidspunkt synes var en rigtig god ting at tage på. Jeg kunne stort set ikke se noget overhovedet. 3 gange kørte jeg i grøften på vej hjem, men de fik mig ikke til at ændre mening om at jeg skulle have solbriller på.


    Anders



    Har en lidt i samme skuffe...



    Efter en fest cyklede jeg (i en kæmpe brandert) hjem ad en mørk, mørk landevej og faldt flere gange i grøften.... det var først dagen efter at jeg fandt ud af at jeg på et tidspunkt var landet i en klynge brændenælder.... Det var sommer, jeg havde shorts og t-shirt på, resten er vist logisk nok... av siger jeg bare.


  • surt... har aldrig væltet på en cykel i fuld tilstand :pokey:

  • jamen jeg kan da også lige komme med en lille en


    først skal lige siges at jeg har tabt mig ca 20kg på 5 md og at mine "gamle" bukser er blevet arbejds bukser


    jeg sad for noget tid siden og lave noget på min scooter og mens jeg sidder der og er er ved at sætte div. ting på kommer en af mine veninder (ret lækker) hen for lige at snakke lidt og det siger man jo ikke nej til (sød er hun nemlig også) og i det jeg så rejser mig op og tager ned i min ene lomme efter min smøger taber jeg bukserne :O hun kigger bare på mig og siger så "hihi du er godt nok blevet noget hurtig hva.... du kunne da bare ha sagt til så havde vi lige fundet et mere passende sted ikk"


    ser i det er faktisk ret pinlig når man er lidt lun på pigen men er dobbelt op på pinlig når der er 30 børn (5-12år) i den gård hvor jeg står og laver min scooter og der er nok også 5-6 voksne som alle sammen bare sidder og kigger på mig og de kender mig alle sammen (har boet det samme sted i 16 år)

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt


  • Hehe...det var squ egentlig ret friskt sagt af hende.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Hehe...det var squ egentlig ret friskt sagt af hende.


    Anders


    nemlig og det var det der var så pinlig få jeg spiller altid lidt extra smart når jeg er sammen med hende altså på den gode måde og så sker sådan noget :boxed:

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

  • Kom lige i tanke om en god en... da jeg gik i 10' klasse cyklede jeg altid i skole, ca. 8 km frem og tilbage på racercykel.
    Så en dag hvor det regnede og blæste tog jeg godt med regntøj og en kasket på så jeg ikke fik regn i øjnene når jeg cyklede i modvind. Da jeg cyklede kunne jeg kun se 3 meter frem pågrund af kasketten der stak ned for øjnene på mig. Regnen piskede ned og efter jeg havde kørt en 2-3 kilometer ca. kunne jeg lige pludselig høre en eller anden det piftede, jeg tænkte hmm mærkeligt, så kunne jeg høre en der piftede igen.
    Ligepludselig sagde det BANG, og så havde jeg kørt ind i bagenden på en skraldebil med 20-25 km/t ca.
    Cyklen lå smidt på jorden halvejs under skraldebilen og jeg lå halvejs inde i skraldebilen, jeg slap heldigvis afsted med kun nogle blå mærker og racercyklen blev bøjet lidt, men det fik jeg rettet ud.
    Skraldemanden, som lige skulle grinefærdig, sagde bare at hvis jeg ville ha' et lift kunne jeg da bare spørge. Jeg var heldigvis søvnig da det skete så jeg mærkede ikke så meget.


    Kørte også ind i et får engang på racercyklen, men det er en hel anden historie.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC


    Kørte også ind i et får engang på racercyklen, men det er en hel anden historie.


    8o

  • tjae...var til en meget fugtig julefrokost i egtved i handelsskoletiden.....en af dem hvor man drak 6 ½L x-mas og skyllede efter med 6 røde + ½ fl snaps.......derefter gik det ned i byen, hvor man også fik en del...den del står dog en smule sløret.....tog natbussen de 20 km hjem, men faldt i søvn 100m før, hvor man skulle have været af...vågner ved endestationen 20km væk, og det er self den sidste bus, så ser et skilt og begynder at gå iført hawaii skjorte og regnfrakke i -7 grader og snevejr samt en ret grim vind.......2½ time senere i rask trav (nej lastbilschauffører er ikke så flinke som man troede) var jeg hjemme og skulle så i seng, men møder min mor og forklarer hende historien...chokeret blev hun, og hun vidste godt hvor jeg var stået af og sagde bare...der er jo en tlf ved siden af busholdepladsen, du kunne da bare have ringet ........den havde jeg ikke lige set...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Det var 5 år siden til en intro tur med den klasse jeg skulle gå i.
    Det var meningen vi skulle cykle ud til farm som lå 40 kilometer væk, og selvfølgelig skulle vi cykle langs diget som er komplet fyldt med får.
    Så mens vi cyklede havde nogle klassekammerater fået den idé at de ville skræmme en hel flok får når vi andre kom cyklene forbi, så fårene ville løbe over vejen mens vi cyklede der.
    Så lige pludselig mens jeg kører ca. 25-30 km/t ser jeg en HORDE af får som løber forbi og det ender med jeg rammer et får lige i siden og laver en kolbøtte over den og lander jorden fåret flyver lidt hen og løber videre. Der skete ikke noget med mig eller cyklen, men fåret humpede meget, det var sikkert forstuvet.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Det var 5 år siden til en intro tur med den klasse jeg skulle gå i.
    Det var meningen vi skulle cykle ud til farm som lå 40 kilometer væk, og selvfølgelig skulle vi cykle langs diget som er komplet fyldt med får.
    Så mens vi cyklede havde nogle klassekammerater fået den idé at de ville skræmme en hel flok får når vi andre kom cyklene forbi, så fårene ville løbe over vejen mens vi cyklede der.
    Så lige pludselig mens jeg kører ca. 25-30 km/t ser jeg en HORDE af får som løber forbi og det ender med jeg rammer et får lige i siden og laver en kolbøtte over den og lander jorden fåret flyver lidt hen og løber videre. Der skete ikke noget med mig eller cyklen, men fåret humpede meget, det var sikkert forstuvet.


    Fåret var simpelthen forstuvet? :ph34r: :finger:


    Men jeg ved ikke om man kan kalde det en bommert, men her efter en festival sku jeg hjem til en ven og tror aldrig jeg har været så meget væk (læs stiv). Jeg kommer så helskindet hjem til ham lige indtil jeg skal til at af cyklen. Jeg stoler så meget på mig selv at jeg satser på at have et ben nede på jorden før jeg svinger det andet over cyklen for at stige af. Det viste sig dog at min godtroenhed svigtede mig og det resulterede i at jeg knalede hovedet ned i jorden så jeg fik sår på øret, forslået skulder, sår på knæet og så sled noget af mine ellers så velskabte barkenbarder af :finger:


    Aldrig mere druk + cykel! :boxed:


  • Headshot! :hb:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • av for satan kenny :D


    Det dummeste jeg har gjort mens jeg var fuld var at jeg kørte ind i et elektrisk hegn på scooter og det var også den første gang jeg har fået stød i ansigtet og i nakken så mange gange.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Nu vi snakker om elektrisk hegn, så var der engang i de mindre klasser hvor min klasse var ude og besøge en bondegård. Jeg var tissetrængende og begyndte at pisse (meget tæt på et elektrisk hegn), da en af mine venner kom for at hente mig og trak mig i hånden (jeg holdt kun om *MMHMM* med én hånd). Jeg ramte så hegnet med pisset og vi fik begge to stød. Men jeg tror at det gjorde mest ondt på mig ;(

  • Apropos elektrisk hegn, har jeg da osse en :O


    Var med børnefritids ordningen ved stranden, vi havde sjovt med at hoppe over en å, en af gangene kom jeg ikke helt over og fik våde bukser. På vejen hjem skulle vi krydse en mark, hvor der var et elektrisk hegn som var meget lavt. Jeg havde selvfølgelig ikke set det og falder over det, benene ligger derefter på hegnet og jeg får nok stød en 3-5 gange, lige der hvor bukserne var våde, det gjorde sku nas...


    Da jeg var 14, havde jeg en honda camino (Knallert) som jeg skulle starte, prøvede at løbe den igang, men den ville intet, så imens jeg løber, tager jeg fat om tændrørs hætten, da jeg troede den sad løs. Av for satan, man kan få stød af sådan en møg knallert.


    Da jeg gik på efterskole, skulle jeg hente slik i en nærliggende by, til ædegilde om aftenen (noget man holdte når man havde fødselsdag). Havde lånt en knallert af en på skolen, som maks kunne køre 25, da jeg når ind i den lille by, ser jeg at der holder en motorcykel betjent, holde lidt længere nede af vejen, jeg svinger hurtigt rundt, og kører ned i et industri kvarter, da jeg ingen hjelm havde på, ingen forsikring på knallerten og intet kørekort. Holder så dernede i 10 min. kører op derfra og i det samme kommer betjenten kørende. Det var så det dyreste slik jeg nogensinde havde købt og oven i købet på sin fødselsdag...


    En anden


    Da jeg stod i lære, var jeg på vej ud på skolen på min voldtunede knallert, lå og legede med bilerne, pludselig kommer der en hvid ford med en slikkepind ud af vinduet. Fik lov at stå og skille hele knallerten ad, midt i morgen trafikken, havde dagen forinden monteret en udstødning til 1500,- Hold kæft jeg var sur...


    Nå, men nu må det være nok...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af keand
    Da jeg stod i lære, var jeg på vej ud på skolen på min voldtunede knallert, lå og legede med bilerne, pludselig kommer der en hvid ford med en slikkepind ud af vinduet. Fik lov at stå og skille hele knallerten ad, midt i morgen trafikken, havde dagen forinden monteret en udstødning til 1500,- Hold kæft jeg var sur...


    Hvad er der at være sur over! Du skriver selv at den er voldtunet, hvilket er ulovligt. Du burde bare være glad for at politiet gjorde deres arbejde!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------