Indlæg af kallberg

    Quote

    Oprindeligt indlæg af trew
    hvordan er standen af kabinettet? har du evt oploade nogle billeder?


    Der er nogle småskrammer efter transport til nogle lans.. Men det virker (hvis man kan sige det om et kabinet).. Det er dog langt fra noget alvorligt, skal jeg dog lige sige..


    Jeg kan sende nogle mms'er da jeg ikke har bluetooth.. Så hvis du kaster dit nr i en pm.. Så sender jeg...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af trew
    hey kan man overhoved oc på det intel bundkort?


    Har jeg slet ingen idé om, da jeg ikke har haft brug for det..! Så der skal du selv ud og søge..

    Jeg har:
    Intel Desktop Board DP35DP - edbpriser
    Core 2 Duo E6850 4 MB (Intel Boxed) - edbpriser
    Corsair XMS2 2 stk 2 x 1 GB - edbpriser


    Det vil jeg gerne af med..
    Hvad vil du give?
    Det er lige under et år.. Ved ikke lige om jeg har kvittering(er), men mon ikke, også bor jeg i Vejle..


    Jeg har en OEM version af Vista Home Premium der hæfter sig til bundkortet.. Så det kan jeg ikke bruge..!

    Svinger mellem ½-3 år


    Skærmen og HDD er 3 år
    GFX, CPU, MOBO og RAM er under 1 år, købt på samme tid.
    Kabinet er 2 år.
    Lydkortet er det nyeste
    Alt virker som det skal. Der er ingen problemer

    Hey.. Vil gerne rydde lidt ud og vil derfor gerne sælge min nuværende computer, den indeholder:


    Computeren sælges samles og skærmen for sig!


    Kabi: Antec Performance One P180 (kvittering)
    Mobo: Intel P35
    CPU: Intel E6850
    HDD: 300GB Maxtor
    RAM: Corsair 4x1GB - PC2-6400
    GFX: Inno3D 8800GTS 320MB RAM (kvittering)
    Power: 400W
    Lyd: Creative Sound Blaster Audigy SE
    Windows Vista Home Premium OEM


    Hertil har jeg også en Acer 19" skærm - model AL1914 med 8ms


    Kom med nogle bud

    Jeg så den her i går.. Har lidt blandede følelser omkring den, på mange punkter er den sku sjov, og andre steder er den lidt.. tjaa..:)


    Alletiders kommentar med at han nøs.. ;)


    En af dem jeg går i klasse med bestilte også en zepto.. Han fik af vide at Vista bedre kunne udnytte cpu'en, da den var bygget dertil..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king



    øhmm.. nej jeg får ikk de penge bagefter.. og nej.. jeg får ikke dobbelt betaling i nogle måneder.. jeg mister de penge..


    Du mister jo ikke noget.. Du har jo ikke fået det :D


    Men det er jo ens for alle.. :roller:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af |Mojo|Jojo|


    jeg synes også det virker åndssvagt at man skal "straffes" for at studere i "storbyer" hvor lejen er høj.
    Selv får jeg 4400 i SU efter skat, og min husleje på min ungdomsbolig lyder på 1500 inkl forbrug. Jeg synes det er fedt, men kan sku ikke se hvordan det er fair at jeg ska ha så meget tilovers, i forhold til folk i kbh. feks.


    Nu er der også forskel på hvad folk har af krav til en lejlighed.. Min koster da 3200 med det hele og er en 2 værls. på 40kvm

    Nej.. Så har han ikke modtaget en ordrebekræftelse.. Desværre..


    Fandt lige selv et brev fra Getmore, og der står også: Denne E-mail er ikke afgørende for, hvornår der er indgået en aftale.


    Så der er ikke så meget at gøre end at vente eller afbestille.. Men tror ikke du kan få det til den pris du havde bestilt til i første omgang..