Penge tilbage fra Skattefar


  • Så har jeg fået rettet min årsopgørelse, og nu er restskatten "kun" små 17.000 :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis


    LOL fandme typisk kvinder, brug dem dog på bajere :))


    Jeg drikker ikke, så det bliver til nogle sko, og en trøje til hunden ; )

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carina


    Jeg drikker ikke, så det bliver til nogle sko, og en trøje til hunden ; )


    Det var sgu da synd for hunden! :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Jeg skal desværre have omkring 1700 kr tilbage i skat i år. Plejer at være meget god til at ramme omkring de 0 kr, men den er desværre ikke gået denne gang.


    IMO er man idiot hvis man med vilje betaler alt for meget i skat og så får f.eks 10.000 kr tilbage. Det gør det ikke bedre hvis man ikke gør det med vilje, for så er man jo bare inkompetent :crazyeyes:


    Burger - tillykke, det er sådan at det skal være :9xo



    Det er altså ikke så slemt....


    man får jo 7% i rente....


    det er altså bedre end min bank :P



    men får da fine små 97 kr. tilbage

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Flindt_DK


    Det var sgu da synd for hunden! :crazyeyes:


    ej hold da op.
    hun fryser da når hun er ude og gå tur! så bliver hun uber lækker OG varm med sådan en lille fin trøje på, ikk? hun skal da ikke blive syg : D

  • stakkels kræ, noget særligt du har imod den arme stakkel ?....


    du ved godt... det der pels som hunde har over hele kroppen ?


    det tjener faktisk et formål....


    det er for at holde dem varme ?

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • Hun er meget bar på maven, så det meget godt for hende at have noget omkring, for at beskytte hendes nyre osv. Sagde dyrlægen selv, nå :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Jeg skal desværre have omkring 1700 kr tilbage i skat i år. Plejer at være meget god til at ramme omkring de 0 kr, men den er desværre ikke gået denne gang.


    IMO er man idiot hvis man med vilje betaler alt for meget i skat og så får f.eks 10.000 kr tilbage. Det gør det ikke bedre hvis man ikke gør det med vilje, for så er man jo bare inkompetent :crazyeyes:


    Burger - tillykke, det er sådan at det skal være :9xo


    Ikke helt, skattefar giver bedre renter end banken (det gjorde de ihvertfald på et tidspunkt), så der er skam taktik i det..


    Jeg får 4275kr tilbage :D og plus 10k i feriepenge også .. det bliver en god måned :D

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Fedt så tjekkede jeg det lige, 5000 kr. skulle der betales til good ol' sam. :(

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Fedt så sender skat en brev til mig hvor der står jeg skal sende alle mine lønsedler for hele året :S


    og så skal jeg også oplyse min årlige indkomst ved siden af su :S


    LORT !! :crazyeyes:

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus
    Ikke helt, skattefar giver bedre renter end banken (det gjorde de ihvertfald på et tidspunkt), så der er skam taktik i det..


    Jeg får 4275kr tilbage :D og plus 10k i feriepenge også .. det bliver en god måned :D


    Det var "dengang" ... nu om dage giver de kun bedre renter end ens banken hvis man har en lav rente på sin/sine bankkonto/er. Ser man bort fra den minimale rente, så er der nu bedre måder at skabe lidt overskud på i løbet af et år frem for at lade dem står på en konto og trække stort set ingen renter. Tager man højde for inflationen, så er netto-beløbet jo rent ud sagt til grin og kan dårlig nok dække prisen på en omgang på det lokale værtshus :))


    Men hvis folk syntes at <0,5% afkast er en god forretning, så bevares :crazyeyes: