Indlæg af Hitmanden


    Ja sku da! :D Hustlerne er da ultra fede! Det var ikke dem der fandt på dansk rap, men det var dem der fik det til at fungere ;)


    Blandt Dr. Dre, NWA, Tupac, Snoop Doggy Doog, Gangstar, Wu-Tang Clan og Method Man glemmer du BIG og Jay-Z!


    The Black Album af Jay-Z er allerede blevet legendarisk! En af de fedeste rap-plader der er lavet i dette årti!


    Ellers er der jo Kanye West's første 3 plader - især Graduation er sweet! Avanceret rap-flow og unikke beats!

    Yo!


    Idag har "Notorious", filmen om den afdøde rapper Chris. Wallace aka. The Notorious B.I.G., pærm. i USA, men vil filmen blive vist i Danmark?


    Jeg har været inde på div. bio-sider og tjekket "kommende film" igennem, men jeg kan ikke finde noget på denne film. :s


    Nogle der ved noget?


    Mvh

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Blahez


    Helt klart IT er genialt!


    Men synes ligesom i alle har overset det mest brutale danske rap... Jeg snakker selvfølgelig om Tabu rec's drenge, Suspekt! hvis du kan lide det hårdt men samtidig med mening er det her det upperste!


    Du kan også gå lidt tilbage og tage Østkyst Hustlers? Dem har jeg personligt være meget glade for i tidernes løb.. Det er super fedt!


    Du skal huske, at Tupac Shakur er en af de største nogensinde, bla. fordi hans tekster er så brutale som de er, men også fordi han var en sangskriver uden lige. Det var på ingen måde normalt for en "young black male" at skrive tekster som ham. Tupac's "Dear Mama" regnes for, at være en af de bedste rapsange til dato. Sangen finder du på Me Against the World fra 95 - muligvis hans bedste album.


    Hvis du ikke er så meget til vestkystens, glamur G-Funk, så skal du til østkysten, hvor Nas's "Illmatic"-album fra 94 er et af de større. Nummeret "One Love" fra pladen er også et der regnes for at være blandt de bedste skrevet.


    ..fra samme side af landet finder du The Notorious B.I.G. aka. Biggie Smalls.. Hans plade "Ready to Die", der stort set kun handler om, hvordan folk slår hinanden ihjel, regnes også for en af de bedste skiver i amerikansk hip hop-historie. Her finder du numre, som "Juicy" og "Big Poppa"...det handler i bund og grund mest om cribs og hoes, men han gør det med stil. Det er rådt og brutalt, og hvis du vil følge mit råd, så skal du lytte til hans stemme og flow, som ikke er set magen til siden han døde i 97, af et "drive by" i Cali.


    3 af de bedste hip hop-cd'er fra midt 90'erne. Håber du vil lytte til dem.


    Mvh Hitmanden

    Hey derude venner!


    Jeg skal stå for baren til min fatters 50års fødselsdag på lørdag, og jeg har lavet en liste over det jeg skal bruge.


    Spiritus:


    Matusalem 10års
    El Dorado 12års
    Havana Club 7års
    Jack Daniel's
    Gentelman Jack
    Jack Daniel's 7års
    Southern Comforte
    Kaluah
    Malibu
    Gordons Gin
    Smirnoff
    Absolut Vodka


    Tilbehør:
    Cocio
    Mælk
    Schweppes Ginger Ale
    Appelsinjuice
    Tonic
    Sprite
    Lime-konsentrat
    Lime-frugter
    Farin
    Flødeskum
    Rørsukker
    Auto-citron


    Jeg har skaffet det meste sprut og ved hvor jeg skal købe det meste tilbehør; men:
    Schweppes Ginger Ale og Schweppes Tonic er jeg sku næsten ret så sikker på, ikke kan fåes i Superbest, Superbrugsen, Kiwi, Fakta, Netto og eller Rema 1000. Hvor skal jeg få fat i det henne?


    ..og hvad siger I ellers til min liste? ;) heh


    Mvh

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SGN_X


    Jep 8)


    Jamen det hele startede for 5 år siden med et par flasker Bacardi Black. :) Derfra gik vi videre til Captain Morgan, men nu drikker vi stort set ikke andet end det lidt finere rom.


    Det vi drikker til "hverdag", altså når vi går i byen osv, er:
    Matusalem 10års (ca. 170kr)
    Matusalem 7års (ca 160kr)
    Bacardi 8års (ca. 220kr)
    Havana Club 7års (220kr)
    Havana Club Reserva (ca. 160kr)
    El Dorado 12års (ca. 280kr)


    ...og ellers nye og specielle romme, som købes hos div. vinhandlere. Prisen for en god blandingsrom ligger mellem 150 til 300 kr :) Vi drikker det som regel med med Coca Cola eller Ginger Ale...og en skive lime!


    Når vi skal være lidt finere på den, drikker vi:
    El Dorado 21års ( ca. 500kr)
    Matusalem 15års (ca. 300kr)
    Ron Zacapa 23års (650kr)
    Ron Millionarion 15års (ca. 420 kr) -> min nydnings rom!
    Havana Club Barrel Proof (ca. 350 kr)
    Rum Nation 23år (ca. 600kr)
    Rum Nation 14års (300kr)


    Det meste af det nævnet har jeg til at stå i mit barskab! :T Elsker det skidt! hehe

    Hej allesammen :)


    Jeg og mine kammerater er store fans af mørk rom, og vi køber tit dyre flasker osv.. Det er vores hobby kan man sige. :) Og nu fandt jeg en side fra England -> http://www.thedrinkshop.com/pr…/productlist.php?catid=39 ... De er lidt billigere end i DK, og der er jo fragt på, men vi kan alligevel spare nævnværdige penge ved at købe det igennem hjemmesiden! Hvis jeg bestiller nogle flasker hjem til DK vil der så komme en eller anden klam afgift på? Jeg er ikke klar over hvordan det fungerer?


    Er der nogle af jer der er inden i det? :)


    Mvh Hitmanden.

    Min kammerat har problemer med sin computer. Han har anskaffet sig klovn på sin com.
    Men efter det så er systemet gået helt amok.
    Han kan godt være på nettet og bare sætte vinduerne til side, men det er dog som om alt andet det fryser.
    Han kan ik nå at slette klovn-filerne, fordi når expoler beskeden kommer frem så lukker den alt andet ned undtagen musik og internettet.


    Her er de to meddeleser:


    Windows Explorer has stopped working


    Problem signature:
    Problem Event Name: APPCRASH
    Application Name: explorer.exe
    Application Version: 6.0.6001.18000
    Application Timestamp: 47918e5d
    Fault Module Name: clvsd.ax
    Fault Module Version: 5.0.0.1031
    Fault Module Timestamp: 3fa2020b
    Exception Code: c0000005
    Exception Offset: 0004d7ea
    OS Version: 6.0.6001.2.1.0.256.1
    Locale ID: 1030
    Additional Information 1: fd00
    Additional Information 2: ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160
    Additional Information 3: fd00
    Additional Information 4: ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160


    Read our privacy statement:
    http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0409


    Windows host process(rundll32) has stop working.
    Problem signature:
    Problem Event Name: APPCRASH
    Application Name: RunDLL32.exe
    Application Version: 6.0.6000.16386
    Application Timestamp: 4549b0e1
    Fault Module Name: clvsd.ax
    Fault Module Version: 5.0.0.1031
    Fault Module Timestamp: 3fa2020b
    Exception Code: c0000005
    Exception Offset: 0004d7ea
    OS Version: 6.0.6001.2.1.0.256.1
    Locale ID: 1030
    Additional Information 1: 5518
    Additional Information 2: 4c972c9a12842aee3035abe96a8bfc28
    Additional Information 3: 8c59
    Additional Information 4: 3e03caf6a993e9ff6a12152a59871e7f


    Read our privacy statement:
    http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0409

    Hey derude.
    Jeg ville bare lige høre om der er nogle der skal til Snoop Dogg-koncert på torsdag i KB-Hallen? Jeg hørte først idag, at der var koncert på torsdag... Nåede aldrig at skaffe billet/få fri til det! ØvØvØv!
    Mvh Hitmayn

    Rap/Hip Hop! :D
    Ikke nok med at det giver dig et fedt beat, som man kan danse, kører bil og chille til, så giver det dig også en griner eller en "ja da, mand! :hb:"-følelse. Det er tit sjove tekster der bliver skrevet, eller tekster der giver mening...


    Hver sin musik til hver sin tid, men Rap/Hip Hop kan man sku altid høre... Man kan have sex til det og det hele :D ...kan man sku ikke til Hardstyle :D haha... Med mindre man er brændt på narko :D hah


    Det er altid lækkert at have lidt bevismateriale! :boxing: heh
    Ja, friday it the day! Men det er nok ikke så smart at fortælle hende om det, hvis der sker noget? ..kun hvis hun vil tilbage!? Man kan jo ikke leve på en løgn.