Indlæg af Maelstrom

    Måske en idé med nogle detaljer.


    Som f.eks. om alder, kvittering, emballage, tilbehør.


    Eller er det helt hen i vejret? :idea:

    Da jeg meget ønsker at prøve noget Apple, sælger jeg min dejlige HP/Compaq 8710w. Specs er som følger:


    17" TFT 1920 x 1200
    Intel Core 2 Duo T7700 2.4 GHz
    NVIDIA Quadro FX 1600M w/512 MB GDDR3 (svarende til GeForce 8700M GT)
    2 x 2 GB DDR2 PC2-5300 667 MHz
    120 GB HDD 7200 RPM
    Windows XP Professional, DK



    Den har ingen ridser, fejl eller mangler. Den sælges dog uden kvittering og emballage da jeg desværre har forlagt det.
    Men eftersom garantien tjekkes hos HP vha Serienummer, er en reparation intet problem.


    Oplader medfølger selvfølgelig.


    Nypris: 15.000,- + og nypris på RAM ligger på lige under 700,- (Så samlet over 16.000,-


    Maskinen er ca. 2½ måned gammel.


    Sendes på købers regning eller afhentes i Ringsted.
    Bytte handeler er velkomne, men intet andet end Apple.
    En MacBook Pro eller iMac ville ikke være af vejen (begge minimum 2.4 GHz Core 2 Duo)

    Hej


    Jeg vil gerne have vurderet min lille 14" bærbare, hvis der er nogen der kunne have et bud på hvad den kan sælges for. :)



    HP Pavilion dv2140eu


    http://h10025.www1.hp.com/ewfr…87&product=3289520&dlc=en


    Kort fortalt:


    14" LCD @ 1280 x 800
    AMD Turion64 TL-52 @ 1.6 GHz
    2 x 512 MB RAM @ 667 MHz
    NVIDIA GeForce Go 6150
    80 GB Harddisk @ 5400 RPM (Har dog en 120 GB disk som jeg regner med at smide i, i stedet hvis den virker)


    Har derudover W-LAN og Bluetooth samt et DVD-RW drev.


    Den er vidst nok lidt over et år gammel, så der er ikke mere garanti på. Desuden har jeg desværre ikke kvitteringen længere, men den virker perfekt.


    Der er en smule ridser på bag på skærmen, men ikke noget vildt man lægger mærke til med det samme.



    Nogen der har et bud? :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Raptorrockwool
    Uden at have set det vil jeg påstå at det kan lade sig gøre. så må man lave en adapter fra den ene størrelse til den anden.


    Præcis. Og det er jo ikke ligefrem alle der har adgang til de fornødne midler der skal bruges til opgaven.

    Tror ikke Rasmus_yamaha har forstået hvad du mener..


    De fleste programmer og spil vil fungere uden problemer, men du skal i hvert fald ændre genvejene, så de passer til programmets nye placering. :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Raptorrockwool
    Skift radiatoren ud med en dualflow 360 radiator så skal du se løjer.


    Så skal det hele skiftes. ThermalTake's eget er en åndssvag størrelse af fittings og slanger, så det er ikke noget man bare lige gør.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris
    Bluray er først for nyligt gået over til samme codec som HD-DVD har brugt fra starten. Selve BD mediet er udviklet til, og baseret på det forældede MPEG2.
    VC1 Codec'et er udviklet af microsoft og det ville Sony ikke bruge, da de ikke selv havde haft en finger med i det.


    Jeg har erkendt at HD-DVD har tabt, men det betyder jo ikke automatisk at BD er bedre.


    Men forsøg nu at holde dig til topic......


    Det er rigtig nok. Sony er desværre lidt smalsporede til tider, men de er da kommet efter det og har da også MPEG-4 H.264 (som afaik har været der lige fra starten), som ikke ligefrem er et dårligt format.


    Desuden var og er Microsoft ikke en støtter af BluRay, så det er nok tvivlsomt at de havde lyst eller overhovedet fået lov, med den kontrakt de havde med Toshiba i mente, til at lave en aftale med Sony omkring formatet. Det ved jeg ikke om du har tænkt på?


    Men bortset fra det, så har HD DVD mindst lige så mange ligheder med den gamle DVD-skive, som BluRay, hvis ikke flere.


    Og jeg holder mig da også til topic, for jeg kan da se at du brokkede dig over slagets resultat i topic posten.




    Hehehe ja, Triple Layer. Kan du så regne sammen hvor meget der ville kunne ligge på en Triple Layer BluRay Disc?


    Desuden siger du jo selv det hele. Toshiba har FREMVIST. De har ikke sat i produktion, så på det punkt er BluRay foran. Fra start.


    2.800,- er ikke slemt for en BluRay afspiller. Det er trods alt heller ikke særlig længe siden, at DVD afspillerne kostede det samme. Men så snart at der kommer flere producenter af afspillerne og flere kunder til, så falder priserne logisk nok i takt med den udvikling.

    Jeg havde et par G.Skill klodser, de blev sendt til Holland og ca 1 uge senere, lå der nogle nye og ventede på mig på det lokale post hus.


    Det kostede lidt over 200,- med PostDK.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris
    Cool nok.


    Hvad jeg baserer det på......Bl.a. ingen regions inddeling. Et bedre video codec. Bedre masterings muligheder. Billigere produktion. Bedre brugerflade. Interaktivitet med bl.a. netopkobling.... Der er mange ting der er bedre ved HD-DVD......
    Men det er jo så ligemeget nu. :(


    Hmm. Ud fra hvad jeg kan se på Wikipedia, så bruger BluRay samme codecs som HD DVD, så den kan du i hvert fald ikke bruge som årsag.


    Og hvis der er åh så mange fordele ved HD DVD over BluRay?


    Det er jo ikke for sjov at ikke en gang Toshiba tror på HD DVD mere, og at deres sidste krampetrækninger blev brugt på at fortælle verdenen, at HD DVD afspillerne var gode DVD upscalers.


    Umiddelbart vil jeg da sige at BluRay havde og har stadig et langt større potentiale end HD DVD har, i sær med al den ekstra plads der er på BluRay over HD DVD.



    Men det er jo bare fra min vinkel. :)

    Hej folkens


    Min dejlige iPod touch sælges hermed, da jeg desværre ikke bruger den særlig meget og egentlig mere har brug for pengene.


    Den har desværre lidt ridser på bagsiden, men har stort set altid været opbevaret i en iPod sok i babyblå som medfølger (har smidt resten væk desværre) og i den medfølgende dock.


    Original emballage og en kvittering til iPod haves, der er dog hverken kasse eller emballage til dockingen.


    [Blocked Image: http://img152.imageshack.us/img152/5061/dsc00020sy5.th.jpg] [Blocked Image: http://img410.imageshack.us/img410/7128/dsc00021nx0.th.jpg]



    HBO: 1.800,- PP


    Sendes for købers regning, ingen afhentning.


    Jailbreak kan udføres efter aftale.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis
    Hm hva så hvis et produkt købt hos dem for et ½ år siden går i stykker nu, hvad gør man så lige?


    Jeg vil nødig lyde ubehøvlet i min første post på siden, men lur mig om ikke producenten af varen har en service afdeling?