Jeres fedeste spil oplevelse!

• Hey hey hey!

Yep, som titlen siger.

Jeg starter:

Half-life 2 - Jeg løber rundt i Ravenholm, skider grønne grise. Der er lige begyndt at løbe de der fuck*d up uhyggelige speed-zombies rundt *shivers* Nå, men det er jeg altså, 0 ingen skud, 33 hp, 15 suit. Det lykkedes dog mit ørne øje at spotte en af de der motere med gigantiske savblade på. lettet tager jeg spurten og når også ned under den. Zombierne er ved at omringe mig og jeg trykker henrygt på "Start" knappen, bladet når også lige at save en zombie i smadder. Før den flyver af... jeg mener what the fuck 8o!? Så jeg træker mit koben og går berserk, jeg ved ikke hvordan det lykkedes, men efter massakren, og adrennelinen havde lagt sig, var jeg tilbage med omkring 20 liv, og insmurt i zombie blod.
    Yep, der fik mine underbukser sig en ubehalig overraskelse.

Det skal lige siges at jeg var omkring 11 år gammel, og havde mareridt fra gudsforsømte sted(Ravenholm) i flere måneder efter mit møde den første speed-zombie.

Jeres tur, jeg ser frem til en vold-grineren og lang thread :hb:.

Intel Core Duo E6750 3.20 Ghz
    MSI 8800 GT OC
    MSI P35 Neo
    3gb 666Mhz Ram
    108Mbps High Speed Wireless Network Adapter
    X-Fi Xtreme Gamer
    Xigmatek HDT-S1283
    Silverstone 80mm
    Ukendt kabinet køler 90mm(...)
    Windows 7 Ultimate

• Du lever dig godt nok ind i spillet.
    Jeg kan ikke komme op med noget lignende. For mig må de største øjeblikke være når man er totalt overlegen i et eller andet multiplayer-spil. Jeg husker stadig i Fifa 2001, hvor jeg vandt Champions League på den sværeste sværhedsgrad med det suverænt dårligste hold i spillet (Trikala fra grækenland). Det sjoveste var dog at vinde med selv samme hold, over en af mine venner, som i øvrigt var en ganske habil fifa-spiller. Gider dog ikke spille fifa mere. De har ikke lavet noget ordentligt siden 2002 - '98 var klart det bedste.
    Største single player højdepunkter må være, da jeg gennemførte Bane 1-96 i bubble bobble nostalgie, eller da jeg gennemførte guitar-soloen i 'Metallica - One' i stepmania.

P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

• jeg har gennemført bubble bobble mange gange :D damn jeg var glad for at der var paraplyer!

Ellers er min sjoveste tid med spil klart battlefield. Styrte ned i modstanderen med flag, bare lade flyet falde ned i hovedet på andre :D flyve på hovedet og samtidig ramme en modstander på jorden.
    etc det spil var bare genialt

• Det må have været i 1999 eller deromkring og det første Alien vs Predator spil var kommet ud.
    Jeg sad alene hjemme, havde lige hørt techno for fulde udblæsning, og startede så spillet op for første gang.
    I første bane går man rundt helt alene kun med en irriterende alarm i baggrunden.
    På et tidspunkt kommer man ud i et meget mørkt rum, jeg går langsomt over til den elevator der er svag belyst ovre i hjørnet. Da jeg kommer op på elevatoren køre den hurtigt op og jeg bliver lige i et kort øjeblik blændet af en lampe i loftet af gangen efter elevatoren. PLUDSELIG høre jeg det karakteristiske BIB BIB fra min motion detektor og inden jeg når at gøre noget SPRINGER de to største motherfucker af Aliens lige i hovedet på mig. Fuck jeg blev forskrækket!

For mig er det den fedeste oplevelse jeg har haft pga hvor mange kan man lige huske, og denne kan jeg stadig huske som var det i går. Se det er sådan nogle sindsyge ar i sindet spil skal til at oppe sig for at kunne lave i små børns sind nu til dags. Fuck censur, lad de små børn spille Manhunt 2 og lad dem så lære at de burde hellere klatre i træer og brække ben, det er LANGT mere sikkert.

:$

[Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

• Hader selv Ravenholm over alle andre HL2 baner, den er så damn dyster at man er lige ved at skide i bukserne hver gang der kommer noget.

Min lille historie er med F.E.A.R., hvor jeg (så dum som jeg var) sad og spillede det inde på mit værelse med lyset slukket og med hovedtelefoner på.
    Min far kommer så ind på et tidspunkt med en skål popcorn og stiller den lige ved siden af mig på skrivebordet, og prikker mig derefter på skulderen fordi han skulle spørge mig om noget.... tro mig... jeg var så hamrende tæt på at skide i bukserne der 8o. Jeg må sige at F.E.A.R. klarer det godt på det punkt..

Det mest WTF moment jeg har haft, var derimod i BF2142 mens jeg sad og spillede på en server med et par af mine venner. Jeg lå pg cruisede lidt rundt i en jeep, da jjeg så en lille raket nærme sig og ramte jorden lige foran bilen. Af en eller anden grund buggede physics så, og bilen fløj mega langt op i luften MED MIG INDENI 8o

ahhh... jeg elsker sjove physics engine bugs :D

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

• Erhm, kan ikke umildbart huske en enkelt episode... Men en league kamp i css, hvor det meste af kampen forløber lige - og så hiver man lige de sidste par runder hjem og vinder med 1 eller 2 point...

Det er sq en go følelse :)

Det var så knap så spændende at blive tævet i slap i går :)

• det må nok være i bf2 hvor jeg fløj igennem nogle rør i helikopter for at undgå et fly. der jeg så kommer ud fra rørerne og vil op sidder bagpropellen fast og helikopteren laver en salto og jeg hopper ud og lander ved siden af fjendens flag og bliver skut :roller:

Oprindeligt indlæg af Schultz
    Erhm, kan ikke umildbart huske en enkelt episode... Men en league kamp i css, hvor det meste af kampen forløber lige - og så hiver man lige de sidste par runder hjem og vinder med 1 eller 2 point...

Det er sq en go følelse :)

Det var så knap så spændende at blive tævet i slap i går :)

Det samme ved mig :)

Den kedeligste css match jeg har spillet, var en 2on2 hvor jeg og min ven vandt 28-2 GAAB :D Det var alt for nemt...

• den gang hvor jeg hs noscopede proph fra fnatic med awp i et mix (fra rafters ned mod hut i nuke)

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Rettet en gang, sidst af MvK ().

• klart i bf2, i el alamein (stavehat?) hvor man flyver med sin kammerat side om side og ellers bare angriber, love it :D .. Det uhyggeligeste er klart Doom3, er ALDRIG kommet længere end hvor menneskerne begynder og blive monstre, fuck jeg syntes det lort er uhyggeligt.. har dog gennemført quake3 og f.e.a.r men der er bare noget over doom3 jeg ikke kan lide :D

• ok min bedste spil oplevelse er nok i cs 1.6

Jeg var et offer for en af de mest sjældendeste bugs, usynligheds bug'en....
    først efter en masse runder så går det op for mig at jeg er usynlig... fik så min ven som jeg havde lan med, han bekræftede det... nåå så var det bare kniven og liste skoene frem og tror jeg endte med en
    56 - 3 score inden jeg blev banned for groft cheat... alt for griner...

• hmm cs 1.6 kommer A lang og ved en awp venter oppe ved bombsite....hopper ud og hamrer 3 skud lige i hovedet på awp skytten med min Mac10 .....men der er mange sjove oplevelser generelt i spil...at være med på progres runs i wow, der lykkes osv....men så er spærgsmålet hvor mange af den slags momenter har man i forhold til alle de situationer der frusterer og irriterer en...jeg hader fx når der mangler balance i et spil...

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• PS 2: Soul Calibur, da jeg første gang nogensinde vandt over min storebror i et spil, hvor han ikke lod mig vinde :)

Main rig:

• Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb