Indlæg af Howa

    Hey Tweakers...


    Jeg har problemer med grafikkortets blæsere ikke gider og køle, manual fan virker ikke og det samme med auto fan, temperaturen går bare opad imens blæserne har samme fart, jeg plejer at have manual fan på 45%... jeg kan hører at blæsere 100% i 2-3 sekunder når jeg booter computeren, men ellers bliver den på en lav fart resten af tiden...


    kortet er fra tidligt januar og blev først brugt første gang i februar, jeg har også prøvet at formatere og tage kortet ud og ind igen, renset blæsere(som var helt clean lol)


    Nogen der har en løsning ??


    [Blocked Image: http://img140.imageshack.us/img140/154/unavngiv4564546et.png]


    gå ind i mappen også ind i mappeinstillinger i functioner, kig derinde...

    hey tweakers.. jeg er lidt outdated med mit bundkort som ikke kan så meget mere så vil hører om i kan anbefale et bundkort og cpu som passer rigtig godt sammen, det må gerne være quad core og bundkortet skal kunne trække ddr3 ram og 2 x radeon hd 4850 x2 ??


    mange tak på forhånd !


    edit1: prisen må gerne ligge på ca. 2000-3000

    1. skru op for bassen
    2. skru helt op for ingame lyd
    3. skaf et ordentligt headset som: steelseries 5h v2

    Quote

    Oprindeligt indlæg af hfriis
    med risiko for at lyde flabet, men:


    kører blæser osv på kortet? er det skubbet heeeeelt i bund i din pci-e slot? er jo også risiko for du har fået tilsendt et defekt kort..


    DU ER FLABET !!!!! eller blæserne kører fint og jeg er sikker på det sidder fint i... men om det er et defekt kort, hvordan finder man udaf det ?


    btw har det nogen betydning at det er en x16 pci-e port der er i bundkortet når der står at kortet skal bruge x16 2.0 port ?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    ud fra hvad du skriver så tyder jeg på at dit bundkort har et onboard gfx?
    har du inde i bios skiftet så den tager pci-e gfx først og ikke bruger dit onboard gfx?
    regner med at du selvfølgelig har sat alle powerkabler til dit 4850x2


    normalt plejer den at tage pci-e som første gfx men ikke efter jeg har fået det nye og ja kablerne sidder i = 1x6pin 1x8pin


    men hvordan sætter man den til at tage pci-e først... har kigget derinde og har ændret alt muligt uden resultater

    Hey tweak<3


    Har lige købt et nyt grafikort: sapphire radeon hd 4850 x2 og det gidder åbenbart ikke vise noget skærmbilled kun hvis jeg sætter skærmen til bundkortet, men det kan jeg ikke rigtigt bruge til noget,


    har følgende hardware:
    psu: 750W Energon EPS-750 130mm
    cpu: amd athlon64 6000+x2 dual core am2 s-940
    bundkort: winfast k8m890m2ma s-940
    random: hardisk og dvd drev


    udover det så ser grafikortet helt fint ud og blæserne kører


    plzzz help !! ????!?!?

    det skal self være left 4 dead, det rigtig godt i starten men hvis du ikke gider og spille seriøst... så holder det ikke længe...