FUN: Største noob moment?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kazoon
    Okay .. tsk.
    Level 9 undead something, min først char.
    Jeg sidder derhjemme og er lige startet med en ven stortset, vi aner ikke meget om spillet, jeg er forest i leveling og smutter ind i UC.


    Jeg løb rundt i uc i 3 dage fordi jeg ikke kunne finde ud, og det endte så med at jeg slettede min character :$


    Hvad er jeres største noob moments ? :pokey:


    HAHA! :)) 8o :T


    Nooo, det må og skal være løgn :P


    Nå, men mit største noob moment, var tilbage omkring den 20. februar 2005 hvor jeg endnu ikke havde fundet ud af at bruge charge før omkring 1,5lvls efter jeg havde fået det :T

  • tror mit største noob moment i wow var min første character


    human warrior, hvor jeg først i lvl 32 fandt ud af at bruge charge fordi en af mine venner fortalte mig man kunne :P

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Det må være dengang jeg fandt ud af at stats rent faktisk var vigtige, og så stoppede jeg da også med at rende rundt i [RandomItem] of the Bear som caster.
    Fandt først ud af at man kunne scolle ned i talent trees omkring lvl 30, og så er der selvfølgelig dengang jeg spurgte en ven "Hvorfor i al verden må jeg ikke neede på alt loot, jeg skal jo bruge de penge jeg får for at sælge dem."


    :crazyeyes:

  • til lan med 3 andre venner, vi var alle sammen en lvl 22-25 stk alliance, som altid var vi på opdagelse og vi smuttede en tur op gennem arathi highlands, lige ved broen kommer der 2 lvl ?? horde løbende på mount og vi tænker wtf, den ene af mine venner bruge shadowmeld den anden som er mage blev nakket totalt og jeg prøvede at gemme mig bag en lille høj, det lykkedes ikke særlig godt så jeg hoppede for livet ud og ned i vandet og brugte de næste 2 timer på at komme op :P


    Aldrig har jeg haft det så sjovt i wow :D

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Da det på level 35 går op for Carlsen at man har talent points.


    Vidste bare den ville komme :>


    Kan ikke huske mit største noob moment, læste godt og grundigt om WoW inden jeg startede, så kendte til næsten alle mage spells, talents, etc.


    :>

  • med min nuværende char (lvl 11 warlock), tilbage da jeg startede med at spille.


    Jeg havde lige fået fat på shadowbolt til min warlock, og skulle ud for at prøve den nye spell på nogle dyr.


    Jeg havde sat "2" tasten til at være den tast man skulle trykke for at lave en shadowbolt. Lidt inde i kampen med en stor boar, fucker "2" tasten og jeg står midt i en kamp og skal bruge et angreb. Det var for sent at bruge "corruption" (den tager en helvedes tid om at lade op), og den spell var holdt op med at virke...


    sygt nederen... :(


    Til min første char (en nightelf) var jeg lidt for desperat for at komme væk fra det sted hvor man starter (don't remember the name :P) Døde på vej ned ad træstammen og kunne ikke komme op til mit lig

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kazoon
    Jeg sidder derhjemme og er lige startet med en ven stortset, vi aner ikke meget om spillet, jeg er forest i leveling og smutter ind i UC.
    Jeg løb rundt i uc i 3 dage fordi jeg ikke kunne finde ud, og det endte så med at jeg slettede min character :$


    Klart den bedste stadig :boxed:

  • Løb rundt ude foran Stormwind og skinned mobs (critter) og leveled op mit Leatherworking. Sendte pet i combat, og gik hen og slog på mob'et med min staff.


    Og jeg var warlock :roller:



    Edit:
    Og det kunne jeg få flere timer til og gå med :))

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Da det på level 35 går op for Carlsen at man har talent points.


    Jeg har lavet præcist det samme, jeg spillede en paladin op til level 45.


    1; Jeg vidste ikke hvordan jeg fik et mount, da jeg dengang ikke gad at læse mine quests.
    2; Jeg havde _aldrig_ brugt talents, jeg anede ikke skidtet fandtes.
    3; Jeg gik efter dmg på mine weapons, og efter mana på mit gear - så en kamp med en raptor i Arathi tog snildt en 2-5 minutter, fordi jeg skulle heale mig selv konstant.


    Jeg endte med at slette karakteren, holde en pause på et par måneder for at vende frygteligt tilbage som Warlock.

  • Som nystartet hunter, lige rundet level 10 og endelig fået tame beast, hvilket jeg havde glædet mig til siden starten. En af mine venner foreslår mig at jeg starter med at tæmme en kat da de er gode til at lave dps (hvilket jeg ikke forstod betydningen af dengang). Da jeg har afleveret en quest i Darnassus står den der så: En flot mørke-blå kat med hvide markeringer på siden. Jeg tager aspect of the monkey på og begynder at trykke tame beast, men da intet sker ringer jeg min ven op på skype og beder ham komme og se hvad der er galt.
    Da han endelig nåede frem grinte han i 5 minutter over jeg prøvede at tæmme en druid...
    :oops:
    Er lige det eneste jeg kan komme i tanke om pt.

    Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

    Rettet en gang, sidst af AcetaL ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AcetaL
    Som nystartet hunter, lige rundet level 10 og endelig fået tame beast, hvilket jeg havde glædet mig til siden starten. En af mine venner foreslår mig at jeg starter med at tæmme en kat da de er gode til at lave dps (hvilket jeg ikke forstod betydningen af dengang). Da jeg har afleveret en quest i Darnassus står den der så: En flot mørke-blå kat med hvide markeringer på siden. Jeg tager aspect of the monkey på og begynder at trykke tame beast, men da intet sker ringer jeg min ven op på skype og beder ham komme og se hvad der er galt.
    Da han endelig nåede frem grinte han i 5 minutter over jeg prøvede at tæmme en druid...
    :oops:
    Er lige det eneste jeg kan komme i tanke om pt.


    LOL!!!

  • at jeg lvlede en warrior som prot. specc. til lvl 60, for at lære hvordan hulen man egentligt tanker....og så da den kom op tillvl 60 kunne den kun bruges i 14 dage da der var alt for mange tanks.....


    eller måske da jeg lvlede first aid op og købte wool på ah...clickede bare efter low price og trykkede buyout...gav 99G for en stack......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Så en på min på min server skrev over LFG channelen


    XX = Need a A GM


    YY = haha a GM


    XX = ?


    YY = Gay Mate right?


    XX = omfg



    Og så prøvede jeg at whisper til ham XX men åbenbart så var brugeren ikke online eller lign. Wonder why :D

  • selvom vi stort set havde zulgurrub på farm, brugte vi de 2 første forsøg på Hakkar og døde, og ingen rigtig opdagede hvad der gik galt......



    jeg var shaman healer!



    Poison cleaning totem and cleanse FTW, kan tydeligt huske hvordan jeg syntes jeg gjorde et godt job med at få raid cleansed xD



    DOH!

  • tror det var min første char


    en mage, som jeg troede jeg kunne lave til en battlemage..



    fandt rimelig hurtigt ud af, at en sød lille mage ikke kan klare mobs med et sværd....

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02