Indlæg af toyota-martin

    At have patenter er i mine øjne vigtigt, hvis en virksomhed udvikler en dims der gør at alle biler pludseligt kan køre 100km/l jamen så skal de også kunne beholde det eklusivt for dem så andre ikke kommer og "snupper" idéen og spinder guld på dem.


    Problemet som det er nu i mine øjne er at patenter skal være langt mere specifikke for at være noget værd.


    Hvis jeg eks vælger at betale penge for at få rettighederne til et patent om eks. en firkantet skærm, så har jeg pludselig mulighed for at lægge sag an mod alle der efterfølgende på et eller andet tidspunkt laver noget som ligner denne skærm. Dette er ikke noget der hjælper på udviklingen men hæmmer den.


    Ergo mener jeg ikke de mega overfladiske patenter som der er mange af lige pt. burde blive accepteret men derimod vil jeg mene at de skal være specifikke

    Kan klart stemme for de gaminer, har en selv og har brugt den mange gange når jeg har kørt lastbil som job nummer 2 ;) er endnu aldrig kørt forkert..


    Synes dog ikke TMC funktionen er meget værd, flere gange mener den jeg skal køre udenom en kø hvor der reelt ikke er nogen kø længere ;) men om det er GPS'ens skyld eller vejdirektoratet tør jeg ikke spå om.


    PsyCho


    Angående det med vejnavne, standard stemmen findes i en version hvor "hun" siger vejnavne og en hvor "hun" bare siger "om 500 meter drej til højre".. så slipper du for at høre den dårlige udtale ;) har selv slået vejnavne oplæsning fra på den måde.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dwmc
    nu er det pigens veninde der har ringet ind og sagt at hun har fundet ringen.. så har de ringet til ham...
    og for at være helt ærlig... ville jeg nok ikke gøre det på samme måde men hun ville ha lige så lang tid til at flytte ud.... er btw gift på 5 år nu :-)


    absolut enig i jeg ikke ville gøre det på samme måde, ikke desto mindre har jeg ikke ondt af pigen.. så må hun sq holde sig på den rigtige side af måtten

    Det facebook er noget værre noget ;) Men ville nu hellere have reklamer for PSN end at hele siden er plastret til med reklamer for dating sider. comon, i don't care facebook..


    Måske man skulle prøve at skifte din status til "i et forhold" og se om det hjælper :P


    Sry for :offtopic:


    Hvilket indlæg er det du har læst?


    Tror ikke der findes nogen som aldrig har kørt hurtigere end de må.. Men der er forskel på om du kører 90-100 på landevejen eller du giver bilen alt hvad den kan med en masse hassaderede overhallinger til følge ;) sidstnævnte er nu engang sværere hvis du kører med samme hastighed som de fleste andre på landevejene.. og ja, når du kører i pendler trafikken på landevejen ligger gennesmitshastigheden på omkring de 100. og alligevel findes der de biler der ligger med 130-140 uden grund (i mange tilfælde enten gamle golf'er eller spritnye Mercedeser)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Nogenlunde det samme sagde min grandfætter for godt 10 år siden da han fik kørekort. Et par måneder senere døde han i en soloulykke og politiet fandt ud af han havde kørt temmelig stærkt. Der sker squ noget med os mænd (specielt de yngre) når vi sætter os bag rettet. Fornuften ryger og vi føler os som verdensmestre...og det er ikke bare nogle få tågehoveder. Det er de fleste af os.


    Anders


    Ikke helt enig, ja, nogle får rigtig meget selvtillid når de sætter sig bag rattet, tror faktisk rigtig mange af dem som bliver "fartblinde" af at køre mange kilometer på landevejen ville køre meget langsommere hvis bare der var fartpilot i deres biler eller de begyndte at bruge den... bruger den selv hele tiden, og lader jeg min bror som også har en tændens til at køre hurtigt køre i min bil og han tager sig sammen til at bruge den kører han pludselig meget langsommere end han plejer.


    Har selv 2 af de skærme, og indtil videre er jeg fuldt tilfreds med den, så kan varmt anbefales herfra

    Tillykke med den ;)


    Overvejede at købe en A3 da jeg købte min nuværende bil ;) men var som om jeg ikke kunne finde pengene til en Audi på min konto :P

    Det er muligt at udnytte det system, men du skal dælme have nogen rimelig strenge krav for at du nogensinde kommer i nærheden, specielt i forhold til ram, der skal du op i professionel eller ultimate før du kan bruge over 16gb.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af computer.dk
    Ok. Tak for det :) så kan jeg godt købe en computer med windows 7 uden at bide negle over at tænke om det kan køre det. ;)


    havde nogle problemer med det da eks kæresten ville spille det dengang, 2 ting som jeg fandt ud af:


    1) Spillene skal køres som administrator, ellers kan det havde problemer med at gemme
    2) du skal ind under start --> højreklik på computer --> properties --> advanced system settings --> performance --> Data execution prevention --> og derinde tilføje de .exe der hører til spillet.

    Du bliver altid bedt om at komme med et password under install af windows server 2008, har i hvert fald ikke oplevet at det ikke er sket.. det er faktisk ikke til at overse da den har nogle realtivt skrappe krav til case sensivity og tal/bogstaver..


    prøv evt. at boote op på denne: http://trinityhome.org/Home/in…t_id=12&lang=en&locale=en


    ved ikke om den virker til en server men har brugt den til nogle brugere som har glemt deres kode på alm. pcer, du får ikke lov til at se hvad den nuværende kode er, men kan få lov til at ændre den.


    PS. cden vil naturligvis ikke virke til en server på et domæne, men da din først lige er installeret skulle det ikke være noget problem

    Quote

    Oprindeligt indlæg af papand
    Den er skam nyeste version :)
    Opdaterede både Bukkit og Minecraft Server igår. Så skulle da være optimalt. ;)


    bare lige af ren nysgerrighed.. hvor stor er din upload forbindelse hvor du har serveren kørerne??

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky
    Der må være mange penge i det siden han fortsættet


    http://www.nordjyske.dk/artike…8l%20til%2077000%20kroner


    Tja, der er mange penge i det, kender flere chafører som kører til padborg med et læs der skal tømmes, derefter har de måske 10 paller de skal have med retur, dem stiller de i den ene side af bilen og drøner over grænsen efter 3-4 paller blandet som de stiller forest, banker skildevæggen ned og de 10 paller bagerst og så kører de hjem og sælger det med fortjeneste...


    Så tror tolderne kunne beslaglægge meget mere hvis de stoppede de faste chaffører dernede i stedet for de personbiler som kører over ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af XP24
    hmmm okay lyder til at jeg skal sende den ind.
    Men er det en RMA eller er går det under 14-dages retur retten?(købt d.30-03-11)
    og hvad hvis de bare tester den med WD's program, som ikke mener den fejler noget??


    Hvis du vil have den bytte til en ny skal du lave en RMA, vil du have pengene tilbage må du tage den på retur retten, sidstnævnte skal du nok regne med de vil have penge for da du har brugt disken.