Indlæg af Kazoon

    Altså, søger noget der kan gøre det bedrer end den jeg har nu, en der kan trække det en del bedrer, jeg har fået et tilbud hvor jeg ska gi 3500 for den bærbar der..

    Okay, har set denne fine Acer pc kaldet "Travelmate 8571"


    Har pt en computer med et ikk for godt grafikkort 256mb og 2gb ram.


    Altså,15.6(tommer) 16:9 HD LED WXGA crystalbite - Intelr core 2 duo SU9400, ATI mobility radeon(tm) HD 4330 512MB DDR3, 4GB (2x2GB) DDr3 1066 MHz - 500GB 5400rpm - 802.11n - bluetooth - 6 cell 2.8 Li-lon - Fingerprint - Cardreader - easyport IV port - Magnesium chassis - Indbygget seperat numerisk tastatur - windows 7 home premium - office ready.


    Skal siges skærm størrelse og etc ik betyder noget særligt, da jeg slutter den til min hjemme skærm og tastatur etc for det meste.


    Hvordan ville denne bærbar ellers være til gaming, ville den være okay til at trække alle spil, nu spiller jeg mest wow, burde den kunne trække det fuldt ud hvis det blev sat til max graffik etc? Højeste kvalitet.


    har fået nogle tilbud fra min mutti's arbejde så :)


    Svar bedes hurtigst muligt :)

    Var idag inde og rodde på min router der hed 192.168.2.14
    Skiftede den til 192.168.2.15 som resulterede i jeg ikk var bannet fra et spil mere ;)


    Min lillebror kunne ikk komme på nettet med det samme jeg gjorde det, men jeg ku sagtens, så deaktiverede jeg min forbindelse og aktiverede og så ku jeg heller ikke.


    Nu kan jeg dog heller ikke engang komme ind på routeren, men vores trådløst virker fint, vi ka bare ik få det til at virke med kabel eller komme ind på routeren.


    tar jeg routeren af, ryger trådløst.


    Hvordan for jeg lortet til at virke igen ? mange tak for hjælpen...



    Hvis i kender et bedrer sted at spørger om dette, vær venlig at skrive det :)


    Har en level one - FBR-1405TX router.

    Okey , har fået wow til at virke her på skolen med yourfreedom etc etc, og skolen kører med virkelig hurtigt net men det bliver ved at være slow net ligemeget hvad jeg gør i wow.


    Så leder efter et spil der enten kan spilles gennem nettet uden at blive blokere (Dvs uden YF)
    eller bare en spil man ikke går på nettet med.


    Et spil hvor at det ikk bare er gå ind og dræb ligesom i cs, men mere som level som wow eller lignende , hvor altså man gemmer det man har lavet så man ikk sider og tåger forgives hver dag, noget der måske kan gennemføres.


    Gerne et gratisspil, eller en mulighed for crack etc.


    I er velkomne til at besvare med spørgsmål etc også. :$

    Halløjsa derude :)


    Sidder pt på teknisk skole og bruger yourfreedom sammen med sockscap 2.40 til at spille wow med (Behind blocker).


    Men det går pænt langsomt med nettet, en free bruger har også kun 64b/s eller kb/s kan ikk huske.


    Ville hører om nogen havde set et sted eller måske selv havde en upgraded bruger de ville share med mig?


    Basic / enhanced / total er ligemeget, da alle tingene upgrader hvad jeg har i forvejen -.-'

    Er kommet på nu, fandt ud af en af mine venner gik her som hjalp mig på vej :)


    Laver en ny tråd, kig der^^

    Goddag derude ^^


    Sidder lige for tiden på euc vest, jeg keder mig vildt fordi jeg åbentbart er foran de andre så ville gerne spille lidt wow, jeg ved man kan det, da jeg har set nogen sidde og spille wow på en bærbar herude så sent som igår, nogle der har en ide om hvordan jeg gør det muligt?

    Nu sidder jeg og leder efter et grafikkort til min pc..
    Men hvordan finder jeg ud af om det passer?


    Mit grafikkort er Nvidia Quadro NVS 285 (128mb)


    Er ved at bygge en pc op nemlig, lige fået 4gb ram i osv.


    men ja hvordan ser man om et grafikkort man har fundet på nettet passer på?

    Nogle der kender en gratis webhost der har aktiveret PHP ?
    Vi er et guild her som ikke er noget så langt endnu men jeg tror virkelig på det, vi er ved at få hjemmeside op med PHP raidsignup på og derfor skal der være aktiveret PHP på hosten.


    Gm/Dep GM (er selv officer) vil ikke betale endnu for et webhost da vi ikke er så langt så skal finde et gratis et med PHP aktiveret
    Please hjælp!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Awokeneyes
    Er man afhængig af WoW, fordi man oplever noget IRL og forbinder det med WoW? :ph34r:


    Hva satans vil du ellers kalde det for, noget skal man jo kalde det for :pokey:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Awokeneyes
    Tbh, im warlock? Felhunter -> Paranoia -> din død -> min sejr.


    Tbh ur noob, u can die. :finger: :pokey:

    Er du afhængig af wow? Dette er ikke en topic for at sige " DU ER g33k" for det er jeg jo nok os selv :dance:


    ... Anyways.
    Hvis du er afhængig af wow eller lign, har du så nogensinde prøvet noget sjovt IRL som du forbandt med WoW?
    Noget Lign Omg Slowfall hvis du hopper ned et sted fra, jeg tror i har forstået pointet, har ikke selv oplevet noget lign, men har hørt om folk der har, lyder rimelig sjovt noget af det :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Awokeneyes


    Tbh, lær og læs? :P "You can run, but you cant hide forever!"


    Tbh, i can hide FOREVER, Im rogue :$
    TILFREDS ? :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Awokeneyes


    Skal jo først lige ha nogle penge? :crazyeyes: Snart d. 1..


    You can run, but you cant hide forever! :))


    Tbh, i CAN hide, Im rogue :$