Top 5 - Rock bands!

  • [list=1]
    [*]D-A-D
    [*]Foo Fighters
    [*]Dizzy Mizz Lizzy
    [*]Audioslave
    [*]Kashmir
    [/list=1]


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W


  • Jeg syntes! Jeg gider ikke og høre på en eller anden, som står og skriger, og han
    overdover musikken!

  • Quote

    Originally posted by Stubkier


    hehe fedt troede eller jeg havde en rimelig bred musik smag, min kender absolut intet til de der bands :)



    De 5 bands passer heller ikke overhovedet til overskriften, det som han skriver der er Black Metal.
    Burzum og Gorgoroth er nok de 2 mest ekstreme. Burzum er et énmands bands og startede tilbage i 80érne, med manden Varg Vikernes, som i dag sidder i trömsø fængsel pga morg på Mayhems tidligere guitarist Euronymous. Varg har siddet siden 1993 og sidder stadig inde i dag. Men han har lavet nogle rigtig fede plader!


    Gorgoroth er også meget ekstremt, forsangeren Gaahl, har siddet i fængsel i ca 1 år, pga tortur på en anden mand, det blev han ihvertfaldet dømt for.
    Men ellers så deres seneste album er virkelig fedt! rigtig gennemtænkt og velspillet.



    Darkthrone er også ét af de ældre norske blackmetal bands, men der har ikke været så meget om dem af hva man har hørt om, Burzum , Mayhem og Gorgoroth.


    Alle bands er fra Norge , hvor Black Metal også startede. Meget satanisk musik og meget tungt.



    Så fik du det med :D .. hehe.



    Min top 5 ROCK bands :


    1 . Red Hot Chili Peppers


    2. Rage Against The Machine


    3. Queen


    4. Aerosmith


    5. AC/DC

  • 1. ACDC
    2. Beck
    3. Guns N Roses
    4. Yeah yeah yeahs
    5. Smashing Pumpkins


    Ikke lige nødvendigvis i den rækkefølge, men de er alle højst på listen når der skal lyttes til rock. (Dansk rock er ikke med her, for så bliver listen alt for lang. (Gasolin, Kashmir, Magtens Korridorer & Psyched Up Janis bare for at nævne et par stykker).


    Metallica er på manges liste, jeg har også lyttet meget til dem da jeg var yngre, men nu er "One" mere eller mindre den eneste jeg kan holde ud.

  • Quote

    Originally posted by nonsens


    dem høre jeg bare super meget for tiden. det er virkelig go musik.


    sorry for :offtopic:


    Giver dig helt ret, Hun synger sgu godt.

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD


  • Nu er rock jo en hovedgenre med mange små undergenre, hvis man kan sige det sådan...
    Altså.. Heavy rock, hører ind under rock...


    Ligesom techno er en genre i hovedgenren Electronisk musik..


    Og så er Queen altså Pop så vidt jeg ved.. :)


    Ved ikke om det var forklaret ordenligt, ellers prøver jeg senere... er ret træt :P


  • Rigtigt nok! De forskellige musik grupper går ind under en bestemt gruppe :)


    Kan ikke huske hvordan den er, men den er stor.. Altså, de grene som Lemon snakker om! ;) :roller:

  • Quote

    Originally posted by Paphovedet


    Jeg syntes! Jeg gider ikke og høre på en eller anden, som står og skriger, og han
    overdover musikken!



    Det gør han jo sådan set heller ikke, det er kun på få sange at han direkte står og skriger...

  • Min top 3:


    Linkin Park
    Red Hot Chilipeppers
    ACDC

    Waanaz : 70 human mage - Azjol-Nerub
    Gnaveren: 50 Night elf hunter - Azjol-Nerub
    Zikito: 34 night elf rogue - Azjol-Nerub
    Sprity: 32 tauren shaman - Twisting Nether

    Rettet 2 gange, sidst af SvampeBob ().



  • jaja, men Black Metal er ikke i nogen undergruppe af Rock ..



    Og jeg vil gerne stå fast ved at Queen er rock så meget som det er pop.

  • Quote

    Originally posted by Raller
    Og jeg vil gerne stå fast ved at Queen er rock så meget som det er pop.


    Hvordan kan du sige det? Queen er Rock det kan der da ikke være nogen diskution om - det er ikke hård rock nej, men det er rock. Det er lidt ligesom at sige at Robbie Willliams er ligeså meget Rock som POP fordi han har lavet en sang med en guitar i :P


    Mvh Stubkier