Indlæg af rfalc18

    Helt nyt køb per d. 6/4, men pakket ud så kan ikke bruge returretten. Ikke faldet i min smag, så videresælges. Kan kun afhentes i Solrød.


    Det er selvfølgelig dansk (billedet reflekterer ikke ÆØÅ).


    Pris: 750 kr.

    Jeg sælger min BenQ W1070 på grund af flytning. Den fungerer upåklageligt og har været brugt 300 timer. Den er købt i HiFiKlubben d. 12. maj. 2014 og kom med 3 års garanti.



    Pris 5.000 kr. Kan afhentes på Amager.

    Jeg havde faktisk godt overvejet en splitter, men må indrømme jeg gik hurtigt død i at overskue udbuddet. Desforuden virkede de relativt dyre til formålet. Men en splitter vil vel heller ikke give mig muligheden for at operere alle tre skærme på samme tid?


    Renegger:


    Nej, tanken er at køre med det ene kort alene, men at koble begge mine skærme og projektoren til GTX kortet.


    Eneste hurdle jeg har ved ikke at skifte hele systemet ud er egentligt, at jeg er ved at være en anelse træt af kun at have 6 GB RAM i. Ofte skal der ikke mere end 20 faneblade til i Chrome, samt lidt programmer i parallel før Windows begynder at beklage sig.

    Hej.


    Jeg fik en spontan idé om at smide et GTX 970 eller lignende i mit relativt gamle setup, da jeg kører med to skærme til daglig, men også har en projektor som bliver brugt til film. Målet ville være at undgå at skifte monitor hver gang projektoren skal bruges, og ydermere undgå at skulle afgive den ene skærm hver gang projektoren skal i brug. Er der nogle oplagte problemer at tage i mente hvis jeg ville sætte et sådan kort eller tilsvarende i et ABit IP35 Pro med en Q6600? Og vil der være en nævneværdig performance forskel i forhold til gaming, eller vil jeg opleve at resten af maskinen er for stor en flaskehals? Mit nuværende grafikkort er et AMD 7850 HD.


    På forhånd tak.

    God eftermiddag.


    Jeg leder rundt efter en simpel løsning til at kunne switche i mellem to skærme og min projektor, uden at skulle skifte DVI kabel på udgangen af mit Radeon grafikkort som kun har to udgange. Har ikke haft noget held med en switch det formål. Ved I om det eksisterer?

    Hej.


    Jeg sælger en HP 2159v 21" HP skærm til 600 kr. afhentet i København. Kan selvfølgelig også sendes, men en smule uhandy uden bil. Portoen kan deles i dét tilfælde.


    Den er fra 2009 og lider ikke af nogle fysiske mén.

    Hej.


    Jeg har for godt to uger siden investeret i et nyt Radeon 7850 som erstatning for mit nVidia 8800 GTX. Jeg har sat to 21" skærme til, samme som på mit 8800 GTX. Men efter skiftet til 7850 oplever jeg at skærmen næsten kører med for lav refresh rate når jeg har spil kørende med mørke billeder. Det vil eksempelvis sige, at i Need for Speed når det er mørkt, så står hele billedet nærmest og hopper.


    Er det et generelt spørgsmål om ringe billed kvalitet i AMD kortet, eller kan jeg gøre noget for at løse det?

    Hej.


    Jeg har netop erstattet mit nVidia 8800 GTX med et ATi Radeon 7850. Det er en fin oplevelse rent gaming mæssigt, men jeg har virkelig også oplevelsen af at der er kompenseret på noget billedkvalitet.


    Det virker som om mine to 21" skærme kører med for lav refresh rate, hvor det specielt på sort baggrund bliver enormt udpræget og irriterende at se på.


    Er det en indstilling der skal rettes, eller er jeg bare dømt til ATi's lavere billedkvalitet?

    Hey.


    Jeg begynder at lide under mit 8800 GTX i spil som Sim City og Battlefield 3. Jeg overvejer lidt at smide penge efter et, muligvis brugt, grafikkort til min Q6600 luft, 6GB RAM, ABIt IP35Pro maskine.


    Forestiller mig at jeg kan få et ret godt boost med et kort i 1.000 kr. klassen?


    Kravene er kun at det skal kunne køre på min Corsair HX620W PSU, og at det er temmelig low noise. Nogle gode ideer?


    Tak.

    Hej.


    Kan I anbefale et webcam eller lignende, der kan optage til ens harddisk i dagslys såvel som mørke? Hvis billedet er nogenlunde tydeligt indenfor 10-15 meter vil det være optimalt.


    På forhånd tak.

    Hejsa.


    Jeg sidder bag en Zyxel P-2601HN-F1 router fra Telenor. Jeg har brug for at få den til at fungere som modem (altså agere helt transparent), for at få mulighed for at sætte en router efter den.


    Telenor mener ikke de har behov for at yde support til deres kunder mht. opsætning, og jeg ikke umiddelbart selv få det til at fungere.


    Er der nogen der har gode råd eller erfaring med det?


    Tak