QuoteOriginally posted by martinb
Tror nu at denne policy er en del af forretningsmodellen for alle i branchen, ellers kan det ikke løbe rundt. Der er utrolig stor konkurrence og det kommer os forbrugere til gode, bagsiden af medaljen er så bl.a. sådan nogle situationer som No.5 er udsat for. Det er ærgerligt og jeg har da også selv oplevet at få tilsendt produkter som helt øjensynligt er en tidligere fortrydelsesret, men sådan er det bare....
Alternativ synes jeg mere man skal se lidt på lovgivning, synes 14 dages reglen er helt håbløs, folk som handler på netten ved sku udemærket hvad de handler og hvis de ikke ved det så må de jo bare handle i en butik hvor de har mulighed for at tjekke varen ud inden køb.
Men at hænge SHG ud på denne baggrund er ikke fair, alle internetbutikker gør det i mere eller mindre grad.... tænk fx på TDC mobil som også sælger "fortrydelses"-telefoner som nye...
Er det i orden bare fordi alle gør det???? Der er helt klar lovgivning på området! Længere er den ikke. At i så vælger at acceptere det er jo jeres egen sag. Men de skal skilte med det. Jeg vælger så ikke at sende skærmen retur, da jeg ikke gider bavlet med Postdanmark. Den skærm kan for alt i verden have stået tændt 24/7 i et år i deres udstilling, jeg aner det ikke. Men den er ikke nu, og derfor skal man ikke betale nypris.