Hey
ville lige fortælle en lille "uhyggelig" historie fra igår aftes..
Mig og DXC her indefra, var ude og trille en stille aftenstur.. vi tog så hjem til ham, hvor vi besluttede at ryge lidt vandpipe, men ingen god tobak. Så vi tog til en nærmeste tank for at købe noget...
Efter 2-3 mins kørsel, med en fart på omkring 70-80 km/t kører der en bil op på siden af DXC, jeg kiggede tilbage og troede det var cops.. de kørte så videre, op foran mig, og bremsede. samme gjorde jeg..
Nå, men ud stiger 2 fyrer i tyverne, og med det samme kunne jeg se at det her ikke ville ende godt..
Fra passager siden kommer en stor pumpet fyr ud, som ligner en der er på stoffer.. Men da jeg holder forest, er det mig de tager kontakt til.. De siger nogenlunde følgende " Hvorfor fanden kører i så råddent her på vores område" og jeg har aldrig i mit liv set de mennesker før, eller deres bil. Og det er en forholdsvis lille by vi bor i, så jeg ved godt hvem der bor her. især på bilerne. aldrig set bilen eller dem før..
Mens den ene råber et eller andet lort jeg ikke fatter en klap af til mig, så lige pludselig så sparker ham den pumpede mig i siden af hovedet, så min hjelm flyver af helveds til.. hvis jeg ikke havde haft min hjelm på, var jeg nok fløjet af.. Men efter det smækker han mig en flad i fjæset.. uden nogen som helst grund.. Da han så skulle til at slå mig igen, stopper ham den anden ham så.. De siger så, at vi skal fortsætte med 30 km/t, og hvis de nogensinde ser os igen med over den hastighed, så vanker der fandmer flade.. De vælger så at tage en billed af mit ansigt, og siger at hvis politiet for fat i deres nummerplade af nogengrund, så ved de hvem de skal komme tilbage til..
hvor fedt er det?!
og føreren havde en bajer i hånden, og den anden var med sikkerhed på stoffer af en art... kæft jeg er stadig sur over det pis.