SLET

Dagens action!
-
-
Originally posted by Jacorik
Ja netop, og hvis du fjerner nogle af bgrænsningerne i motorene på f.eks. Yamaha Jog, hvis du fjerner membranerne i cylinderen eller kaburatoren vil den også køre 50. Så hvis man fjerner resten af begrænsningerne kører de nemt de 70-90 stykker.
Samme ting på biler, næsten alle biler er elektronisk spærret til n tophastighed på 210 km/t, kun alle gadebiler self
Det er jo så også forkert:) Nogle tyske biler er begrænset til 250 km/t, men der er sku ikke nogen biler der er begrænset til 210 km/t... -
Originally posted by Krapylet^
Det er jo så også forkert:) Nogle tyske biler er begrænset til 250 km/t, men der er sku ikke nogen biler der er begrænset til 210 km/t...Jo mine forældres er, det er en peugeot 407 station car. Det stod selv i den der brochure der fulgte med. Men bemærk næsten, der er flere deffinitioner og opfattelser af hvad næsten betyder
-
Originally posted by dna
Prøv at sige det til politiet når/hvis I bliver stoppet
Om ikke andet så trækker de nok på smilebåndet.Jeg er da fuldstændig enig om at det som de to i bilen gjorde var fuldstændig uacceptabelt og at de var nogle fjolser. Jeg tror faktisk de fleste herinde er enige i det.
Men derfor er det stadig ret voldsomt at køre over 100 km/t på en knallert, og det er der mange grunde til.
Styrter man med den fart er der ret stor risiko for at man kommer alvorligt til skade eller ligefrem slår sig ihjel. Jeg går udfra I ikke har beskyttelsesdragt på (udover hjelm og måske handsker) som ved motorcykel hvilket forøger jeres chancer for at komme galt afsted.
En knallert (bremser osv.) er ikke bygget til de hastigheder.
Og ja selvfølgelig er der mange der kører for stærkt i bil, og det er da også noget skidt, men jeg tvivler på at der er særlig mange der er oppe at køre mere end 300 procent fartgrænsen som I er ved 100 km/t. Det svarer til at man kører 240 km/t på øde landevejeDet er i det mindste noget at I tilsyneladende kun kører stærkt øde steder. Jeg har set utrolig mange køre sindssygt i byer (både knallerter og biler) og man får ærlig talt lyst til at stikke en kniv i deres dæk. Men det er jo selvtægt så jeg gør det ikke.
- Anders
En knallert er faktisk bygget til at kunne kører 80-100km/t så bremser osv kan sagtens holde til det. Selvfølgelig kører vi med udstyr, hjelm osv. Alt andet vil jo være direkte dumt. Men kan godt se det fra jeres side, at i tænker sådan nogle dumme unger med scooter. Men sådan er vi altså ikke, ved godt den ikke holder nogle steder, men vi kan jo også være ligeglade
Men uanset hastighed, (hvilket i denne tråd er OT!!! den handler om hvad de to bøller gjorde) så giver det ikke de to ret til at begynde og slå folk.
DXC.
-
Har aldrig helt fattet komentare som "hvis jeg var far og der kærte idioter rundt med 80kmt på villavejen vilde jeg også blive sur" når mænd, kvinder og børn ikke har en skid at lave ude på vejen over hoved.. ja det er uforsvarligt at køre for stærkt.. men det er sgu lige så uforsvarligt at lalle rundt på offenlig vej og spille idiot.. og ikke at have opdraget sine børn til det samme.. og hvis de er for små til at fatte det.. så at holde øje med dem..
Jeg køre selv for det meste for stærkt.. da fartbegransningerne i danmark er til grin.. men betaler nu også med glæde mine bøder
Fed7haS