Dagens action!

• Hey

ville lige fortælle en lille "uhyggelig" historie fra igår aftes..

Mig og DXC her indefra, var ude og trille en stille aftenstur.. vi tog så hjem til ham, hvor vi besluttede at ryge lidt vandpipe, men ingen god tobak. Så vi tog til en nærmeste tank for at købe noget...

Efter 2-3 mins kørsel, med en fart på omkring 70-80 km/t kører der en bil op på siden af DXC, jeg kiggede tilbage og troede det var cops.. de kørte så videre, op foran mig, og bremsede. samme gjorde jeg..

Nå, men ud stiger 2 fyrer i tyverne, og med det samme kunne jeg se at det her ikke ville ende godt..
    Fra passager siden kommer en stor pumpet fyr ud, som ligner en der er på stoffer.. Men da jeg holder forest, er det mig de tager kontakt til.. De siger nogenlunde følgende " Hvorfor fanden kører i så råddent her på vores område" og jeg har aldrig i mit liv set de mennesker før, eller deres bil. Og det er en forholdsvis lille by vi bor i, så jeg ved godt hvem der bor her. især på bilerne. aldrig set bilen eller dem før..

Mens den ene råber et eller andet lort jeg ikke fatter en klap af til mig, så lige pludselig så sparker ham den pumpede mig i siden af hovedet, så min hjelm flyver af helveds til.. hvis jeg ikke havde haft min hjelm på, var jeg nok fløjet af.. Men efter det smækker han mig en flad i fjæset.. uden nogen som helst grund.. Da han så skulle til at slå mig igen, stopper ham den anden ham så.. De siger så, at vi skal fortsætte med 30 km/t, og hvis de nogensinde ser os igen med over den hastighed, så vanker der fandmer flade.. De vælger så at tage en billed af mit ansigt, og siger at hvis politiet for fat i deres nummerplade af nogengrund, så ved de hvem de skal komme tilbage til..

hvor fedt er det?!

og føreren havde en bajer i hånden, og den anden var med sikkerhed på stoffer af en art... kæft jeg er stadig sur over det pis.

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Hold kæft hvor jeg bliver sur over folk der kører 80 på deres knallert. Ok, nu var folkene på stoffer osv. og lyder til at være nogen wankere. Men havde det været en almindelig familiefar der havde givet dig et par på løget, havde jeg klappet i mine små hænder.

• Det var da godt nok en syg opførsel de havde. Utroligt at sådan noget kan ske.

Men samtidig vil jeg give |KTS| ret. I kørte ca. 250% af tilladte hastighed og det er da fuldstændig uforsvarligt?

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

• det at der blev kørt 80 tror jeg egentlig ku ha været ligemeget. det ku lige så godt være sket fordi de pissede i vejkanten, tror jeg. sådan nogle fjog. jeg har sgu da aldrig hørt magen til fjolser, de må sgu da have noget narkosalg de kan gå op i i stedet for at tæve på folk der er mindre end dem selv?

EDIT: jeg tror forresten heller ikke en moralprædiken på et internetforum får ham til at pille tundelene af sin scooter. da jeg kørte på sådan en, ku ikke engang min mor få mig til det...

Originally posted by secz
    det at der blev kørt 80 tror jeg egentlig ku ha været ligemeget. det ku lige så godt være sket fordi de pissede i vejkanten, tror jeg. sådan nogle fjog. jeg har sgu da aldrig hørt magen til fjolser, de må sgu da have noget narkosalg de kan gå op i i stedet for at tæve på folk der er mindre end dem selv?

EDIT: jeg tror forresten heller ikke en moralprædiken på et internetforum får ham til at pille tundelene af sin scooter. da jeg kørte på sådan en, ku ikke engang min mor få mig til det...

Jeg tror nu heller ikke han piller delene fra, men derfor siger jeg nu stadig min mening omkring det, og den er at det er fuldstændig uforsvarligt at køre så stærkt. Men det forsvarer nu stadig ikke de 2 tossers opførsel, og da slet ikke når de selv var fulde/påvirkede.

- Anders

Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

• ja gu er det uforsvarligt. der må jo være en grund til at de kun må køre 30! Og jeg hader virkelig osse sådan nogle tumper. de har garanteret selv lige fået en dummebøde, som så skal gå ud over nogle sagesløse folk. jeg kender da nogle banditter, men fandme ikke nogle der opfører sig sådan. de skal holde sig i deres eget miljø, så er det ok med mig at de fylder sig med steroider og narko. det går bare alt for tit ud over sagesløse...

Ahhhh. galde.

• Må tilstå at da jeg så de hastigheder tænkte jeg at I var trillet en tur på motorcykel ;)

Vil give dig fuldt ret i at de to gutter i bilen ikke er for smarte, og hvis det skete for mig vil jeg nok blive meget meget mundlam. Men når det så er sagt så har jeg sku heller ikke meget tilovers for folk der tuner deres knalleret/scotter.

De fleste af dem er lavet til at køre 30km/t (nogen 45). Så de kan slet ikke holde de til kræfter de bliver udsat for. For det andet så er der vel ikke så meget forsikring der dækker hvis der skulle ske noget. Så både for andres og din egenskyld -lad dog vær. Hvis du køre en ned, skader en anden, og forsikringen ikke dækker, så er det dig af egen lomme der skal betale.

Har en bekendt som kom i netop den sitation - heldigvis betalte hans forældre da, men stadig væk.

Det var min omgang galde (overfor begge parter).

Mvh Stubkier

• men det jo sjovt så længe det vare :roller:

Jeg har selv kørt stærkt på scooter, men aldrig oplevet noget lignende. Kun at folk tiltalte en nedladende men aldrig slået ud efter mig. Men så rådden kørte jeg heller ikke :$

Ham den pumpede var sikkert høj på anabole steoider, med hans så agressive opførsel. :pokey:

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

Rettet 2 gange, sidst af hot_fifty ().

• # hot_fitty

Har også selv kørt på scotter/knalleret (en kriedler, uhh det var sjovt), men har bare noget imod folk der ikke holder sig til loven - der er jo en grund til vi har den ;)

Synes heller ikke det er ok, at de to gutter begynder at lege politi og tage loven i egen hånd - Det giver slet ingen mening i min verden.

Mvh Stubkier

• ja jeg kan vel lige så godt selv komme med en lidt uhyggelig historie

ja det var så en dag hvor at jeg var på vej hjem fra skole hvor at der så var en der tog kontakt med mig og spuurgte mig efter om en eller anden skole var der hvor quikly extra var engang og der svarede jeg så det ved jeg ikke. nå kort tid efter blev jeg så spurgt efter hvor jeg boede der svarede jeg så det ved jeg ikke. for at han ikke skulle få det at vide nå jeg tænkte selvfølgelig det er sikkert en børnelokker. men jeg kan hilse og sige at jeg var skræmt der men han slap da heldigvis væk inden jeg stod af hvor at jeg så snakkede med en af mine klassekamerater om det

• nu vil jeg også lige nævne.. at mig og DXC, ikke er de tosser i ser ude i byen, som kører over for rødt, og pisser på ALT der hedder trafikregler.. godt nok er vores scootere tunet, men vi overholder sku trafikreglerne ( ja og ikke hastighed, we know.. men hvem fanden gør os det?)

Og selvfølgelig, hvis jeg var en far, og der kørte scootere ude på vores villavej med 80, så ville jeg da også blive fuldstændig rasende.. men det gør vi ikke, vi kører kun stærkt på lange veje, hvor vi ved der ikke bor særlig mange..

-Friedrich Nietzsche-

• Hvornår satan var det Mads?

Efter du havde været nede og spille (HAHA DIG SPILLE FODBOLD :D EJ GAS) fodbold eller før? :boxed:

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

Originally posted by Dumpen
    Hvornår satan var det Mads?

Efter du havde været nede og spille (HAHA DIG SPILLE FODBOLD :D EJ GAS) fodbold eller før? :boxed:

Efter, om aftenen :)

-Friedrich Nietzsche-

• nu når du snakker om pumpede fyre, så var jeg her forlede dag oppe i byen (skulle op og have toget ved en 19 tiden) og i det jeg går over vejen bliver der rødt og der kommer en bil som nærmest er ved ast køre ind i mig ( så vidt jeg ved skal man forsætte med at gå over vejen selvom der bliver rødt og ikke vende om og gå tilbage) i den bil sidder der så en mega pumpet fyr og rille vinduet ned og råber i vilden sky efter mig at jeg var da bare en møg kælling og en luder og om jeg skulle have en på hovdet ( mig som altid er så flabet) råber så luk dog røven din nar..!!

så kommer han fame ud af bilen og går hen i mod mig mens han peger på mig og trure mig med at han vil tæve mig jeg begyder bare og gå stærkt væk der fra..!!

og så skete der ikke mere heldigvis. de bliver fame syge i hovdet af alle de ana'er de tager.. 8o

Originally posted by Happy^
    Så kan du lære kun at køre 30 ! ;)

Så næste gang du ikke overholder fartgrænsen, så skal jeg komme og sparke dig i fjæset?

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by AbeTis

Så næste gang du ikke overholder fartgrænsen, så skal jeg komme og sparke dig i fjæset?

Selvtægt er selvfølgelig ikke iorden.

Men at sige fordi andre kører for stærkt, så må jeg også, er jo ligesom at være i børnehaven.

Det Happy^ prøver at sige (sådan jeg har fattet det) er at havde du fulgt reglerne, så havde de vel også (muligvis)

Men stadig skulle de nok har nøjes med trusler som disse typer plejer.

Off-topic: Fordi man er pumpet er man ikke nødvendigvis på anabolske steroider