Prag - Det gule marked?

  • Hey


    Jeg skal til Prag med klassen på søndag.
    Jeg ved ikke helt om hvad tingene (tøj osv.) koster dernede, er der nogen herfra der har været i Prag?


    Hvor meget skal jeg tage med, så der er nok til 5 dage? - 1000? 1500? +++ ? :boxed: Nogen ideer?

  • jeg var der nede med efterskolen engang, nok ved at være 5 år siden. men tror jeg havde 1500 kr med, brugte ca 600 på sjov og altmuligt andet. for de sidste 900 kr købte jeg tøj på det gulemarked, endte med at jeg skulle købe 2 tasker mere for at have plads til mit tøj. så hvis du tager 2000 kr med klare du dig sikkert. :D

  • Quote

    Originally posted by DK-RedLion
    tak for svarene.. :)


    Jeg får mit fars visa :boxed:


    Nu skal jeg ikke sige om de ta'r visa dernede, men du skal huske ikke bare at betale det de forlanger. Det er meget normalt at "prutte om prisen", så hvis de f.eks. siger 600 kr. siger du 300 kr. og så mødes I et sted der imellem.


    Priserne skulle ikke være ret høje, så der skulle være mulighed for at gøre nogle gode køb.

  • ja bare ned i prisen. jeg købte et par skater sko den gang,hvor hun ville have 550 af deres penge kan ikke lige huske hva de hedder.nå men jeg gik bare igen såm hvor efter hun hented mig og spurgte hvor meget jeg ville give, jeg sagde 100, og hun sagde 300. så gik jeg igen hvor efter hun sagde 200 så fik jeg dem, jamen det er da også iorden så 350 ned i pris :D

  • Quote

    Originally posted by NiEn
    ja bare ned i prisen. jeg købte et par skater sko den gang,hvor hun ville have 550 af deres penge kan ikke lige huske hva de hedder.nå men jeg gik bare igen såm hvor efter hun hented mig og spurgte hvor meget jeg ville give, jeg sagde 100, og hun sagde 300. så gik jeg igen hvor efter hun sagde 200 så fik jeg dem, jamen det er da også iorden så 350 ned i pris :D


    EDIT: Her skrev jeg noget pladder som var helt hen i vejret. Det er samfundets skyld.
    (Så blev det rettet til noget fornuftigt) :crazyeyes:


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

    Rettet en gang, sidst af dna ().

  • Quote

    Originally posted by dna
    200 polske "dollars" er ca. 400 kr. Det er da stadig en hel del for kopivarer (går jeg udfra når det er det gule marked). At hun ville have 1100 kr for kopisko er jo helt absurd


    - Anders


    Hvorfor skal Polens blandet ind i det? ;)


    De tjekkiske korona'er er ikke så meget værd. 550 tjekkiske korona'er svarer til ca. 145 kr.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Hvorfor skal Polens blandet ind i det? ;)


    De tjekkiske korona'er er ikke så meget værd. 550 tjekkiske korona'er svarer til ca. 145 kr.


    Hehe...jeg er vist bagstiv.


    Ændrer lige min tidligere tråd!


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by jst


    Nu er det jo heller ikke os alle sammen der skal KØBE vores kvinder.......


    Skal jeg da heller ikke.. men det er unægteligt nemmere at få dem til alt muligt kinky når man har betalt for det.. :P hehe..


    Fed7haS

  • jeg kom hjem igår :P


    Det var sq en nice tur.. jeg købte ikk så meget, men pruttede rigtig meget om prisen.. Har erfaringer fra tyrkiet 8)


    Fik ikke brug for mi fars visa, da han havde overført 1000 kr til min bank, og jeg hævede allesammen dernede fra bankautomat. (30,- gebyr)


    Man skal sku have sine penge osv et godt sted.. NOT IN THE JACKET! Min ven blev mugged for omkring 1000 kr.


    - Jeg blev tilbudt marjiuana i byen.. 2 gange :boxed: Og hold da kæft hvor mange ludere der er der :roller:

  • Plejer selv at byde 1/5 del af hvad de forlanger. Hvis de siger nej så gå igen, de skal nok hive fat i dig hvis det er. Og husk lige meget hvor meget du får dem pruttet ned i pris, vil de altid tjene på det. De lever trods alt mest af at tage røven på turister ;)


    Go tur