Indlæg af DK-RedLion

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition


    Fordi det er 100% tilfældigt om din pakke bliver nappet. Eller, det er så løgn - for selvfølgelig vurderer de udfra pakkens størrelser, påskrivelser osv. om der umiddelbart kan befinde sig noget af større værdi i pakken. Men hvis du sender 10 ganske almindelige pakker i A4-størrelse som er helt ens, så er det tilfældighederne som afgører det. For de tjekker ikke alle pakker, heldigvis.


    så har jeg faktisk bestilt fra usa hvor pakken bare lige så stort som vores tv inde i stuen.


    Og det er ikke en lille sort/hvid tv.. Men nej, blev ikke tilbageholdt..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition


    Det mener jeg faktisk er korrekt nu du siger det. Dette er naturligvis kun en service som Strawberrynet tilbyder, det er ikke sådan du generelt bare kan forlange at forhandleren betaler din told. Tværtimod er dette vist det eneste firma jeg har hørt om som faktisk gør dette - tommel op til dem for sådan en gerning! :clap:


    Nice!


    Så strawberry har betalt hans told. Så er jeg nok ikke mere anderledes end ham? :D


    du har ret.. 77kr kan jeg betale.. men 227 er kraftedme fucked.


    har bestilt meget fra usa osv mange gange.. uden gift ting osv.. fatter ikk hvorfor jeg lige pludselig skal det nu..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af noxon
    Mener den side du har bestilt fra betaler det du har givet i tolden, var der en der snakkede om herinde kan jeg huske.


    ja, lige præcis.


    Har jeg også hørt.. jeg har gemt kvittering osv.

    det kan da ikke være rigtigt at jeg skal betale næsten samme pris som varen i told.


    Jeg modtog den som "gift", hvor den normalt ikke bliver tilbageholdt for told, eller noget..


    Jeg fatter stadig ikke hvorfor jeg skal betale 227kr i told bare fordi det er fra et land udenfor EU.


    Jeg har jo betalt fragt?? Det ikk for sjovt man betaler fragt =/

    Hey


    Jeg havde bestilt parfume fra strawberrynet.com


    370kr inkl fragt.


    Bestilt 26/1-08 kommet til postdk 1/2-08.


    Så får jeg brev d. 11/2-08 om at jeg skal betale toldafgift på 227kr.


    Jeg går så ned og betaler og får min pakke.


    Så jeg har betalt 597kr for en bestilling der kostede 370kr inkl frag.. ?


    Fatter det ikk..

    Vi har en computer som vi har prøvet 2 forskellige bundkort. ECS Elitegroup K7VMM+ og ASRock K7S41 med 512 DDR PC2100 ram og 512 DDR PC333, Athlon XP 2000+ og Athlon XP 3000+ og både onboard GFX, Radeon 9600XT og et eller andet Geforce kort. Vi har kombineret alle dele på alle tænkelige kombinationer. Det har altid vist et "no signal" på 2 forskellige skærme.
    Vi tænkte det var GFX, ram eller CPU men vi har prøvet alle måder at sætte dem sammen på. Hvordan ved vi hvad fejlen er og hvordan vi løser det?


    var selv i byen, og der var rimelig mange. Holder ikk jul, så er ret ligeglad.. Men der var mange danskere i byen :)

    Yilar.


    Vi sender dig $50. Til din neteller-konto, hvorefter du så sætter dem ind.


    Hvis du prøver på at gøre noget andet med pengene end at sætte dem ind på Titan eller hvad vi nu aftaler, har vi ret til at lukke din neteller.

    Jeg finder modellen, ikk noget problem.. Men så det farven der ikke passer.. Eller når jeg finder farven er det størrelsen de ikke har.


    32/32 er da ikk usædvanlig. Også udsolgt mange steder..


    Exactly

    jeg spiller meget poker, og følger med i angående kurs.. Hvis vi snakker om hvilken kurs der er mest stabil, så d nok euro.. næsten uændret på 745 (7,45). USD falder og falder.. rigtig meget! Pund er nok højeste herfra, og også rimelig stabil, men falder også nogen gange.


    - Men bush's dollar synker..


    - Tyrkiets lira er steget sygt. var på ca 398, nu 434 .. tror dog ikke den vil stige så meget mere, men falde stille og rolig