Opgradering fra TDC? Anyone?

  • Quote

    Originally posted by binderup
    http://privat.tdc.dk/publish.php?id=10703


    På denne side står der ikke fra men Pr. Hvilket i min verden betyder at det vil træde i kraft fra denne dag, samt de forbindelser hvor prisen falder der er den d 1. april der er skærringsdatoen.


    Men der står også i pressearkivet at der er tale om d. 1 maj: http://om.tdc.dk/publish.php?id=10959
    Det kan jo være at det er deres "get out of jail card"


    Hmm, den pressemeddelelse havde jeg godt nok ikke set. Jeg har bare hele tiden tolket det som at de ville begynde at opgradere hastighederne pr. 1 april. Nogen har så åbenbart fået opgraderingerne før tid, og andre får den muligvis efter, dog senest 1/5.

  • Quote

    Originally posted by Bllets
    Syntes det er utroligt..


    TDC opgradere ens forbindelse... og hvad gør folk.. brokker sig fordi den ikke falden PRÆCIS den 1. april...


    Være dog glad for det i stedet for... hellere det end slet ikke nogen opgradering...


    Kan kun være helt enig, sidder og små griner lidt over folks reaktion på det...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Det er muligt, men TDC burde være professionelle nok til i det mindste at skrive "senest 1 maj" eller lign.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by Søndergård
    Det er muligt, men TDC burde være professionelle nok til i det mindste at skrive "senest 1 maj" eller lign.


    Det giver jeg dig ret i. De kunne godt have tydeliggjort det lidt mere for sine kunder.

  • jeg er sur over det. Sidst de skulle opgradere min linje efter det tidspunkt som var lovet, skulle jeg ringe ind og klage. Gør jeg imorgen :razz:


    Jeg ville ellers lige til at skifte til CC, men nu da TDC opgradere så er det fino - men så gør det da :))

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Fra d. 1. april 2007 øger vi hastigheden på TDC Bredbånd (fra hastigheden 512/512 Kbit/s og op til 15 mbit/s).


    Taget fra tdc.dk


    Synes nu selv det fremgår helt tydeligt at det ikke nødvendigvis sker lige på datoen?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • vil gætte på at der er tale om en lille aprilsnar....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    vil gætte på at der er tale om en lille aprilsnar....


    Det tror jeg næppe. Det er en af de ting en internet udbyder ikke kan tillade sig at spøge med. Tvivler på at TDC ville gøre sådan noget.


    Prøvede lige at ta en hastighedstest igår inden jeg hoppede i seng. Den sagde stadig 2048/512, men da jeg kiggede på min online-regning stod der 20480/1024 8o.
    Noget har de nok haft gang i.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Problemet er, som der også er blevet nævnt tidligere, at der i en pressemeddelelse står pr. 1 april hvilket giver en helt anden betydning ;)


    Tror mere den der har skrevet pr. 1 april har lavet en fejl, da det næsten ikke kan lade sige gøre..

  • Dem jeg kender i Annisse og omegn med Webspeed har fået opgraderet deres.
    Det skete for snart en uge siden.
    De tager det jo løbende, og skal nok nå alle.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • jeg venter stadig. er lidt nederen over det. Men min genbo arbejder hos TDC, må lige høre ham ad

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Jeg skrev til dem og de begynder opgraderinger d. 1 april og så i tiden frem derfra. De kunne ikke oplyse noget om hvornår de enkelte centraler blev opgraderet. Så det er ikke alle der på en gang bliver konverteret.


    Jeg har så efterfølgende set at nyheden ikke længere bliver vist når man klikker sig ind til bredbåndsinformation, men har man den gamle URL så er den ikke helt slettet.

  • gælder de der priser/hastigheder kun for DSL (tlf) eller gælder det også kabel (tv) ?


    da kabel som bekent er mere stabilt ind gammelt kobber :)


    20480/1024 kb/s 599 kr.

  • Quote

    Originally posted by DonRon9
    gælder de der priser/hastigheder kun for DSL (tlf) eller gælder det også kabel (tv) ?


    da kabel som bekent er mere stabilt ind gammelt kobber :)


    20480/1024 kb/s 599 kr.


    Nu er jeg ikke særlig klog på dette punkt, men det er jo også kobber der løber i dit "kabel".

  • Quote

    Originally posted by Sethos


    Nu er jeg ikke særlig klog på dette punkt, men det er jo også kobber der løber i dit "kabel".


    hehe - touché :))


    DonRon9 ... kig på TDC.dk eller ring til dem hvis der er noget du vil vide som du ikke ved i forvejen ?


    ... og ja, det er en ADSL-forbindelse du har skrevet der til sidst ... Ikke WebSpeed. Sjovt at det "gamle kobber" kan køre hurtigere end WebSpeed ikke ? :crazyeyes:

  • hmm nu skrev jeg "gammelt" kobber, for der er inted galt med kobber med mindre det er fra 1. verdens krig som meget er i københavn


    har 24MB men får kun ustabilt 5 til 16 MB (cph-metronet)
    prøver lige full-rate i næste måned først

  • Quote

    Originally posted by DonRon9
    hmm nu skrev jeg "gammelt" kobber, for der er inted galt med kobber med mindre det er fra 1. verdens krig som meget er i københavn


    har 24MB men får kun ustabilt 5 til 16 MB (cph-metronet)
    prøver lige full-rate i næste måned først


    Det er da rart at du ved hvad der befinder sig af kobber i København (som om :roller: )


    Der kan være flere grunde til at din udbyder ikke leverer en hurtigere forbindelse end den du har ... Problemet behøver ikke at ligge ude i jorden.


    Men nu sælger de jo heller ikke deres forbindelser som andet end "best effort", så du skal være glad for det du kan få, da du jo ikke har garanti på at du får den forbindelse du har købt :))


    Mb ... ikke MB

  • Hmm typisk TDC at skabe falske forhåbninger.... MAN SKAL ALTID HUSKE AT LÆSE DET MED SMÅT!!! eller det der står 6-7 link længere væk end selve nyheden.... Og det gør det da ikke bedre at min internet har været uhyre ustabilt hele dagen i dag, uden at jeg har fået ændret min hastighed :boxed:


    Nogen andre der har haft problemer med ustabilt net i dag?? Langsom hastighed og høj latency??

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.