Indlæg af Shiver

    Stationær computer med hardware i super kvalitet:
    - CPU: Intel i7 3770k Ivy Bridge
    - GFX: ATI Radeon 5770k (ikke optimalt ift. resten af hardware, men mit tidligere gik i stykker. Det virker dog upåklageligt)
    - PSU: Corsair 850w med mulighed for at fjerne de stik man ikke bruger. Alle kabler er sleevet fra fabrik. Utrolig stabil PSU.
    - MB: Asus Maximus Gene V - Mini-Atx (dog med mulighed for dual GFX). Lækkert MB med digital fejlmelding onboard). Kører Ivy Bridge chipset, idéelt for CPU'en.
    - RAM: Corsair 8gb Dual Chanel med køleribber.
    - SSD: 256gb Corsair. Utrolig god og hurtig SSD.


    - BitPhoenix hightower kabinet. Lækket kabinet med god køling. To store 140x140 blæsere i toppen, som puster luften ud af kabinettet og intet støj frigiver. Så er der to blæsere i fronten som suger frisk køling luft ind, fra lokalet - de frigiver heller intet støj.


    Der medfølger BenQ 24" gaming skræm med 120hz og 2ms. Bedste gaming skærm på markedet.


    Alt er vedligeholdt, så det fremstår som nyt.


    Der har aldrig været det mindre problem med systemet. Altid vedligeholdt og støvet af (kun med pust).
    Systemet er altid utrolig køligt, og temperaturen er langt under hvad der egentlig ville være standard temperatur (jo køligere desto bedre).


    Den gode temperatur skyldes bl.a. den utrolig velfungerede temperastyring i ASUS's motherboard software.


    Kom med bud.

    Hej Tweak, long time no see.
    Min kære og elskede Google Chrome browser er pludselig blevet langsom. Når jeg navigerer rundt på links inde på sider går det hurtigt, men hver gang jeg har skrevet en URL i et nyt tab og trykker enter, så går der ca. 5 sekunder hvor den skriver "Loading", og så popper alt op på siden uden problemer.
    - Så problemet er altså ikke internetforbindelsen, for IE virker fint og også Firefox.
    - Har prøvet at geninstallere Chrome, uden held.


    Er der nogen der har været udsat for noget lignende, eller som har en løsning på problemet?
    Jeg er fan af Google og elsker Google Chrome, har også Android smartphone etc.


    Håber i kan hjælpe.

    Når jeg vil skrive O med umlaut, så laver den følgende tegn: ¨¨
    Den laver simpelt 2x umlaut uden at lade mig trykke o eller noget bagefter. Det foregår instant.


    Det er efter jeg samlet min nye PC at denne fejl opstår, hvad kan der være galt?

    Når jeg starter min computer åbner den diverse ting jeg allerede havde åbent før den blev lukket, og prøver at åbne installationsfiler til drivere osv. jeg allerede har kørt.


    Det er helt nyt system. Forstår ikke hvorfor den åbner dette når jeg starter computeren?


    Med venlig hilsen
    Mads Bjorck

    Hej Tweak.
    Jeg leder efter et meget kendt symfoni nummer, som starter stille og roligt, og pludselig "eksploderer" nummeret, og der kommer et kor som synger på latin.


    Med disse oplysninger må i vide, hvilket nummer det er, hvis i kender det.


    Håber i kan hjælpe.


    Med venlig hilsen
    Mads Björck

    med alle de penge du smider i det ville jeg anbefale dig at skaffet et bedre grafikkort da det sådan set er det eneste der er bagud med det setup^^ men ellers er du sikker på du skal bruge en 3770k? jeg mener til gaming er det overkill så det vil noget!
    og medmindre du vil have 3 styk 560ti så har du ikke bug for en 850w psu til det system der :P


    som final note vent med at købe hvis du kan så alle de nye nvidea kort kan komme ud så man kan se sig ordentlig om :P


    eller hvis det skal købes nu så i det mindste spar lidt på alle dine ting og få et bedre gfx da det er det "vigtiske".

    Jeg tænkte bare at jeg ville bruge 3770K, da den så vidt jeg kan læse er nyere i teknologi og kompatibilitet med ivy bridge?

    Jeg står og skal købe nyt system til gaming / allround, Har kigget lidt rundt omkring og er fundet frem til dette:


    MB: ASUS Maximux V, Z77 Express (1666,-)
    CPU: Intel i7-3770K 8MB (2508,-)
    CPU Køling: Corsair H100 Hydro (719,-)
    GFX: ASUS ENGTX560 Ti DCII TOP/2DI/1GD5 (1666,-)
    PSU: Corsair Professional Series Gold AX850 (1235,-)
    RAM: Corsair Dominator GT, 3x 4GB (1091,-)
    SSD: Intel 520 Series, 240GB (2260,-)
    Skærm: BenQ XL2420T, 24", 120hz (2619,-)


    Jeg modtager gerne respons på alt hardware. Jeg har tænkt mig at overclocke mit system. Kan generelt godt lide at rode med tingene, og samtidig elsker jeg at det hardware jeg arbejder med er af god kvalitet.


    Jeg ser frem til at få en masse god respons på min sammensætning.


    Med venlig hilsen
    Mads Björck

    Jeg har længe gået og tænkt på at skifte min harddisk ud, på min iMac. Jeg kan se i videoerne at der er en temperaturføler på harddisken, og Apple påstår i et svar på en kundemail, at hvis temperatur føleren pludselig ikke er korrekt, så kan computeren lukke ned fordi den har indbygget fejlsystem.
    Jeg læser dette rundt omkring efter at have søgt, men samtidig ser jeg folk som har sat SSD, og nogen endda dual SSD i deres iMac. Hvad er der med denne temperaturføler? Er det bare en skrøne som Apple har fundet på, for at de kan tjene penge på diverse autoriserede værksteder? Skal jeg bare se bort fra temperaturføleren, eller hvad skal jeg med den?


    På forhånd tak for hjælpen, og god nat.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Triple1.6
    Jeg kommer først til penge d.28 vil jeg tro, men byder 1000 pp,- :)
    Skal jo starte et sted ;)


    Jeg kunne godt tænke mig at få mindst 1500 :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Triple1.6


    Kay :)
    Vil så nødigt skambyde :i


    Jamen kan sælge alle film for 2000 i en hurtig handel, hvis nogen slår til i løbet af idag (15/12-2010).

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Triple1.6
    Grund til salg?
    Hvor mange sæsoner af simpsons, og hvilke?
    Hva havde du regnet med at få for dem alle? :)


    Grunden er bare at min interesse for at samle dvd film, er røget væk.


    Kom med et bud :) Du kan se på billederne hvilke sæsoner der er. Mener det er 3., 4. og 5. :)

    [Blocked Image: http://rcgalleri.dk/uploads_mar/194153.jpg]
    Fjernstyret nitro bil >
    - Nanda NRT-3, halvandet år gammel, påsat ny og hurtigere motor. Bilen er velholdt og er RTR (Ready to run). Inkl. alt hvad man skal bruge (undtagen nitro).


    -------------------------------------------------------------------


    [Blocked Image: http://rcgalleri.dk/uploads_mar/193334.jpg]
    Fjernstyret nitro bil >
    - Traxxas Jato 3.3, et halvt år gammel. Rigtig pæn! Ekstra meget velholdt. Har kun kørt 2 liter nitro. Kan køre op mod 110km/t. Den har to fremadgående gear.


    -------------------------------------------------------------------


    [Blocked Image: http://images.guloggratis.dk/69/38570169_588_9999_0_0_0_0.jpg]
    Wave sofabord >
    - Købt hos Dubuy.dk for et år siden for 5500 kr. Bordet har kun få ridser. Det er helstøbt i ét stykke glas.


    -------------------------------------------------------------------


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/102010/222222_big_thumb.JPG]
    Seperat Chaiselong >
    Chaiselong med dejlig liggekomfort. Perfekt hvis man ligger med laptop eller lign, eller bare ligger og ser fjernsyn.



    I kan byde på alle tingene. De befinder sig i Odense.