Opgradering fra TDC? Anyone?

  • Quote

    Originally posted by hot_fifty
    omg var inde i TDC Sønderborg. De sagde de ville opgradere fra 1 april til til om med 1 juni. Synes det er for ringe


    De har tydeligvis ikke så meget styr på det.... De kæfter op om guld og grønne skove, men hvad sker der.................


    Quote

    Originally posted by MvK
    Så fik jeg min 4096/256 idag.


    Godt at høre... Det ser ud som om fler' og fler' for opgraderet deres forbindelser, så det går vel i den rigtige retning...

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

    Rettet en gang, sidst af xdream ().


  • Der sker det at TDC faktisk er mennesker og man kan ikke bare opgradere internettet på en dag.


    Men at de lovede det var forkert.

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

    Rettet en gang, sidst af Dumpen ().

  • Ikke for at brokke mig her i tråden, men jeg var så heldig at blive nedgraderet....måske fordi jeg har opsagt mit TDC....har betalt en formue for at have en 4096 / 512 over de sidste 3 år - har så opsagt den for at få Fullrate....TDC skulle lukkes ned den 4/4-07...altså idag og de lukkede da også præcis kl 0.00 i nat.....MEN jeg har kun haft mellem 1,5 og 2Mbit siden i søndags....but what the hell - jeg har forhåbentligt Fullrate når jeg kommer hjem fra arbejde idag.....så TDC slipper for en sviner for denne gang......har ellers kun godt at sige om TDC......det har ALDRIG været nede mens jeg har haft det..det er der sku ikke mange andre udbydere som kan prale med.

  • Kan ikke forstå hvorfor i tar' TDC's side i denne diskussion..!? Arbejder halvdelen af tweak for TDC..?!


    Hvis man lover noget, så holder man det sgu! Sådan fungerer det i hvert fald i min verden! Dette lever TDC tydeligvis ikke op til og derfor brokker jeg mig...... Kan virkelig ikke se at der skulle være noget forkert i det???


    Jamen det er da fint at det er påske osv. men det kan vel ikke komme bag på dem?! Jeg mener den falder jo sådan ca. heromkring HVER EVIGT ENESTE ÅR!! Så kunne de jo bare have valgt en anden dato?? Jeg ville da være ligeglad?? De skal bare ikke sende breve ud hvor de skriver at "Pr. 1. april 2007 ændrer TDC hastigheder og priser for TDC Bredbånd" når dette ikke sker i praksis...



    Anyways gider ikke diskutere dette emne mere... Jeg giver dem til en gang i næste uge, og har de ikke opgraderet der falder der brænde ned.... :evil:


    EDIT: Problemet er det samme som vi ser ved f.eks. PostDK og DSB.... DE HAR NÆRMEST MONOPOL PÅ LORTET!!! De får absolut ingen konkurrence derfor kan de slippe efter med alt det lort de laver.....

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

    Rettet en gang, sidst af xdream ().

  • Må ærligt indrømme, det med man skal have tålmodighed, de er bare mennesker osv. er noget fis.
    TDC er jo ikke et lille jysk firma, bosat i et brændeskur uden for Århus. Det er sku da et kæmpe firma ...

  • så kunne de opgraderer optil den 1 april eller et eller andet.. Hvis jeg skal vente til 1. juni skifter jeg til CC, men finder jeg nok først ud af den 1. juni, så er det jo forsendt..

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Betalte for en 4/256 i sin tid. Så det haster overhovedet ikke. Det er fedt at de opgraderer. Men jeg kræver intet og ser det bare som en fed "gestus" om man vil.


    At folk sidder og brokker sig, får mig mest til at tænke på folk der brokker sig over den gave de har fået i fødselsdag.


    På mange af kommentarerne ligner det også, at folk forventer denne opgradering som en nødvendighed. Dvs. som en afgørende faktor for, at bibeholde abonnementet. Det synes jeg også virker mærkeligt. Ja, naturligvis kan man ofte "forvente" en opgradering, da selskabet naturligvis skal følge med rent konkurrencemæssigt. Men man ved jo aldrig hvornår denne slags opgradering vil ske.


    Herre Gud. Så vent dog de få dage mere. I er da helt hysteriske at se på.


    "Pr. 1. april" betyder i øvrigt "fra/til og med". Der kunne også have stået: "Fra den 1. april". Der er ikke tale om en aktion der vil forgå på én dag. Brugen af "pr" lægger op til en "proces" altså noget der vil strække sig over noget tid (kortere eller længere).


    Og nej, jeg arbejder ikke for TDC. Jeg er bare ikke nogen bredbånds-junkie. Kan ikke se, at det er så kritisk for jer, at få denne opgradering. 80% af jer vil réelt set sikkert ikke komme til at udnytte den alligevel.


    Personligt giver jeg en fløjt for denne opgradering. Nu bliver min heller ikke særlig stor, da jeg blot får 256 mere i upload. Men havde jeg fået doblet min download ville jeg nok være endnu mere ligeglad, da jeg ikke ville komme til at udnytte den alligevel. Så fatter slet ikke det her kollektive hysteri nogle af jer har gang i. Det ligner jo næsten at I er fornærmede! Vorherre...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Hvor får du 80% fra. Nå. Nu til sagen.


    Det er ikke fordi jeg mangler mere båndbredde, men mere er vel altid at foretrække. Jeg vil ikke bibeholde mit abonnoment pga. CC er en del billigere og "holder hvad de lover". TDC burde mindst skrive hvornår alle deres kunde senest var opgraderet.


    Min største irritation er at jeg var lige ved at skifte fra TDC til CyberCity, men da jeg så pr. 1 april sker der opgraderinger lod jeg vær. Gid jeg havde skiftet :O

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Kan da vel være fuldkommen ligegyldigt hvor jeg får de "80%" fra. Du burde nok kunne regne ud, at det blot er en måde at sige "flertallet" på. Kunne da også have sagt 70% eller 75%. Det er jo slet ikke dét det handler om. Men der er da forskel på, at sige 20% og 80% ...


    Synes ikke at TDC har lovet for meget. Ikke hvis de blot har skrevet "pr. d. 1 april". Hvis de derimod havde skrevet hvornår alle senest ville været opgraderet, så er jeg sikker på, at de ville havne i en situation, hvor de har lovet for meget. Derfor synes jeg da klart, at som det er nu, har de gjort det mest hensigtsmæssigt ved netop ikke at love for meget.


    CC har i øvrigt altid været billigere end TDC. Så hvorfor have en TDC forbindelse, hvis man går meget op i prisen?


    Edit: Mit indlæg er ikke møntet på dig hot_fifty.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • min kammi på Esbjerg Bynet(esenet) som ejes af tdc har fået opgraderet hans 256/128 til 512/256 kb/s men det køre over antennestik med webspeed adresse...

  • Jeg har også (med tidligere 1024/256) fået opgradering til 4096/512, selvom min udbyder DLG tele først lovede opgraderingen d. 15 april, og at min forbindelse slet ikke står til opgradering. Håber det holder :)

  • Vil bare hovere lidt: Jeg fik min 20/1 opgradering fra CC her til aften kl 19. Nu er DL 1.96mb/s og upload 108 kb/s. Fik brev hvor der ellers stod senest sidst i Juni, men det er fjong :D


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by Søndergård
    Vil bare hovere lidt: Jeg fik min 20/1 opgradering fra CC her til aften kl 19. Nu er DL 1.96mb/s og upload 108 kb/s. Fik brev hvor der ellers stod senest sidst i Juni, men det er fjong :D


    Fuck en seriøs ond forbindelse - tillykke med det.

  • Jah går sq også dejlig stærkt nu, og så kun 399kr... Så på CCs side at de regner med at levere 50mbit i løbet af foråret 2007...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by Søndergård
    Jah går sq også dejlig stærkt nu, og så kun 399kr... Så på CCs side at de regner med at levere 50mbit i løbet af foråret 2007...


    hvor har du set det henne Søndergård, må man be om et link? :$

  • http://www.cybercity.dk/presse…t_bredbaand_til_lav_pris/


    Endnu højere båndbredde på vej
    Til december åbner Cybercity for de endnu hurtigere ADSL2+ forbindelser, som giver hastigheder op til 20 Mbit/s. Og i løbet af foråret 2007 lanceres hastigheder helt op til 50 Mbit/s i de største byer baseret på VDSL2-teknologien.


    "Behovet for højere båndbredder vokser i takt med det øgede udbud og interessen for spændende tjenester som f.eks. TV og film via Internet. Derfor indleder vi med at tilbyde forbindelser op til 8 Mbit/s. Derefter udvider vi med 20 Mbit/s og lidt senere helt op til 50 Mbit/s", siger Henrik Skov.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Min opgradering er i øvrigt også faldet ind. Må have været sket i en af de sidste par dage.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless