Jelling Musikfestival anybody?

  • Nope...men Roskilde Festivalen bliver besøgt af mig igen i år!


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • jeg er derude hvert år....tager nok min tweak t-shirt på nogle af dagene :) ...vi ligger i en større teltlejr på den nederste del af teltpladsen...bagved wc og grill pladsen.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Nix ikke i år.. Jeg var for nogle få år siden.. Skide hyggeligt! :) .. Men i år skal jeg både til Nordals Festival, Open Air i Sønderborg og til Metallica og man kan jo ikke blive ved desvære.. Hehe :)

  • ja for den, jelling bliver godt i år... der er købt slots ind i tyskland og et billigt telt ligger parat! lad os håbe at det bliver lige så modbydeligt varmt som 2005, så tøserne har den rigtige mængde tøj på og jeg kan få testet min swampcooler! 15 grader varme slots er guld værd til festival! varme er de intet værd..
    og ja! jeg er allerede i festivalstemning!

    Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove

  • Quote

    Originally posted by Zjapper


    Der er godt nok ikke meget rock, over 'rockparty' :ohmy:


    Ikke specielt nej :P


    Men glæder mig psyko til D.A.D. i år ;) De var der også sidste år men der var jeg så stiv at jeg ikk ka huske dem :roller:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Du stinker. Det var da grov så fin du er blevet på den efter du skal til Roskilde og bo i hovedstaden.


    Peter Sommer, Poul Kreps, Thomas Helmig, Moi Caprice, Shu bi dua, The Sandmen, Deep purple, Bloodhound gang, Johnson, Røde mor, The powls, Natasja, Johnny madsen, Lars Lilholt, Kim Larsen og DAD.


    Det stinker da overhovedet ikke, det er bare dig der er blevet mærkelig.

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Jeg nøjes med Skive Beachparty i år :)


    Sådan skal det være vi ses bare :)


    Kig efter en nisse og et juletræ så er jeg formodentlig ikke så langt væk :))

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Du stinker. Det var da grov så fin du er blevet på den efter du skal til Roskilde og bo i hovedstaden.


    Peter Sommer, Poul Kreps, Thomas Helmig, Moi Caprice, Shu bi dua, The Sandmen, Deep purple, Bloodhound gang, Johnson, Røde mor, The powls, Natasja, Johnny madsen, Lars Lilholt, Kim Larsen og DAD.


    Det stinker da overhovedet ikke, det er bare dig der er blevet mærkelig.


    Okay Moi Caprice er okay. Bloodhound gang er garanteret en gang rod. Men måske meget sjovt. DAD er ikke sådan rigtig godt. Men der er da garanti for en fest..
    Resten er ikke godt.

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Siden hvornår har Røde mor, lars lilholt, Kim larsen og shu bi dua ikke været godt? du er da ved at blive syg. Og johnny!


    Jeg tror næppe Røde mor er godt længere. De er sgu lidt gamle. Kim Larsen har ikke været godt siden.. skal vi se... Engang i 80'erne måske? ;)
    Johnny er ikke godt. Lars er ikke godt. Og shubidua er heller ikke godt. Men det er vist en lidt endeløs diskussion. Det handler jo bare om smag.

  • Jeg kan gå med til meget men at sige D.A.D ikke er godt det er grund til kølhaling og andre grimme ting.


    Jeg dukker helt sikkert op til HerningRocker du ser mig nok løbe rundt foran nogle scener med et kamera og knipse løs :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy