Jelling Musikfestival anybody?

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Jeg kan gå med til meget men at sige D.A.D ikke er godt det er grund til kølhaling og andre grimme ting.


    Jeg dukker helt sikkert op til HerningRocker du ser mig nok løbe rundt foran nogle scener med et kamera og knipse løs :)


    Tjah. Jeg har selv haft samme holdning. Synes måske lidt stilen er lidt udbrændt. De stoppede ihvertfald ikke mens legen var bedst ;)
    Men som sagt er koncerterne meget sjove.

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    Tjah. Jeg har selv haft samme holdning. Synes måske lidt stilen er lidt udbrændt. De stoppede ihvertfald ikke mens legen var bedst ;)
    Men som sagt er koncerterne meget sjove.


    Er da vist fint du er flyttet over til de sære over på den der grimme ø :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Narj, er ikke den store festivalstype, men overvejer godt nok Herning Rocker. Kan komme gratis med via arbejdet, så det er jo værd at overveje.


    Ellers må jeg give trådopretteren ret. Der er vidst en del "Love" til den festival. Der stod i hvertfald en hel del nævnt om forskellige ting i den blå bog fra kærestens skole.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Narj, er ikke den store festivalstype, men overvejer godt nok Herning Rocker. Kan komme gratis med via arbejdet, så det er jo værd at overveje.


    Ellers må jeg give trådopretteren ret. Der er vidst en del "Love" til den festival. Der stod i hvertfald en hel del nævnt om forskellige ting i den blå bog fra kærestens skole.


    Jeg mødte også min kæreste der. Og Slacker hans ekskæreste.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Hehe okay, ja der sker vidst nogle ting til den festival :hb:


    Sker generelt meget af sådan noget til festivaller :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_


    Er da vist fint du er flyttet over til de sære over på den der grimme ø :)


    Hehe jeg bor sgu stadig lige en kende syd for dig ;)
    Det er bare butcher der glæder sig før jeg overhovedet er flyttet, hvilket nok først sker om et år, hvis det da er kbh det ender med.

  • DAMN... lørdags programmet var nice... forreste række til koncert styrer :D headbangede i 70 minutter til den danske mafia, FEDT band!.. :hb:


    Bloodhound gang har det syge sceneshow! Evil Jared skulle spyttes på af publikum, og bagefter brækkede han sig på Jimmy pop :O og damn der blev mast hårdt... det sgu det vildeste jeg har prøvet.. har blå mærker på hoftebenene hvor jeg stod op af gelænderet :ohmy:
    EDIT: fandt lige et par billeder af mig på fedfestival.com
    [Blocked Image: http://www.fedfestival.com/albums/Jelling%20festival2007/Lordag/Bloodhound%20Gang/Bloodhound_Gang_%2826%29.jpg]
    [Blocked Image: http://www.fedfestival.com/albums/Jelling%20festival2007/Lordag/Bloodhound%20Gang/Bloodhound_Gang_%2898%29.jpg]


    og Deep purple var genialt... jeg kender ikke specielt mange af deres tekster men DAMN hvor kunne Steve morse spille! han syntes vist det var fedt at jeg gad ødelægge min nakke hele koncerten igennem :hb: han kastede ihvertfald hans plektor til mig, kastede garnet en gang rundt og gav mig :9xo FED koncert!

    Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove

    Rettet 2 gange, sidst af Jepson ().

  • så overlevede jeg sq alligevel turen...og vejgårds tårnblæser laug......omg 3 dage i træk med frit oversatte tyrolertekster i dobbelttempo......deep purple, led zeppelin jam og DAD var dog også forrygende og kim larsen og shubidua går man nu heller aldrig fejl af......men øh der skete en lille ændring i min planlægning.......


    here goes: vi var 3 mand der skulle op og have morgenmad kl ca 11 og vi satte os ved siden af nogle andre fyre der så ud til at have det skægt....problemet var at det udviklede sig i en retning hvor vi endte med 13 personer (istedet for navne fik folk så bare et nummer, ret smart) der tømte "brugsen" på festivalen for kult shakers omkring kl 5.......der blev vel brugt 5-8000kr den eftermiddag...gudskelov ikke alle mine, men for hulen vi havde det skægt, så nu har vi lavet en lille årlig komsammen i det telt.....kl 11 præcis hver dag til jelling hvert år (kommer man for sent koster det 1000 kr i straf-kasser, så folk er ret præcise )......sådan får man venner til jelling :D .....dette getog sig hver dag derude, hvilket gjorde at jeg gik glip af en masse musik, men fik lært en masse tøser såvel som mærkelige personligheder at kende, og nogle af de tøser havde bestemt ikke flere hæmninger end vi havde...uanset hvor lav humoren gik ned.....så var der nogen der så et bord fyldt med kula shakers eller bacardi breezers i teltet derude i år, så har jeg afgjort været en af personerne :)


    ihvertfald et af de bedste år derude, på trods af at jeg ikke snakkede meget med alle de andre venner jeg kendte derude.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.