Til sommer vil msn koste penge :S

  • har lige modtaget 5 mails med samme indhold:
    LAD VÆR MED AT SLETTE
    Desværre i sommer 2007 vil messenger koste penge . Hvis du sender den her besked rundt til 18 personer fra din venneliste vil din lille knap være blå og messenger bliver gratis for dig.
    Hvis du ikke tror på mig så gå ind på http://www.msn.com og se for dig selv.
    P.S: Må gerne sendes Retur


    Ved første øjekast tænkte jeg bare, hehe igen er der nogen fjolser det bliver naret (de kloge nare de mindre kloge). Men efter at jeg havde modtaget den fra 5 forskellige mennesker grinte jeg ikke helt så meget mere ;)


    Så hjælp mig med at komme til at grine igen, og fortæl mig om dette ikke bare er endnu en dum kædemail?


    Mvh Stubkier

  • Haha. Havde ikke troet du ville hoppe på en så åbenlys falsk besked. Kan du ikke selv se hvor tosset det lyder, og så lægge to og to sammen? :crazyeyes: Der har efterhånden været SÅ mange af de beskeder, så der burde snart ikke være nogen der burde være i tvivl om den manglende ægthed.


    Sender folk sådanne beskeder til mig over MSN er der grundlag for et ban. ;)

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Haha. Havde ikke troet du ville hoppe på en så åbenlys falsk besked. Kan du ikke selv se hvor tosset det lyder, og så lægge to og to sammen? :crazyeyes: Der har efterhånden været SÅ mange af de beskeder, så der burde snart ikke være nogen der burde være i tvivl om den manglende ægthed.


    Sender folk sådanne beskeder til mig over MSN er der grundlag for et ban. ;)


    Jamen jeg kan da ikke være mere enig, vel talt, vel talt :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Ville næsten ønske MSN satte et enormt gebyr på deres chatklient, og dermed tvang folk til at bruge andre og bedre programmer. Jeg synes MSN er et opreklameret chatprogram, og jeg bruger det kun, fordi at det er den eneste måde at kontakte størstedelen af mine venner og bekendte.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Hvad er der i vejen med WLM (MSN)? Synes det er en lækker klient. Hvis man har problemer med udseendet kan man jo bl.a. bruge a-patch til at tweake det lidt.


    Synes det fungerer godt, og kender ikke andre klienter der er lige så udbredt. Det dækker alle mine behov.


    Det eneste kritikpunkt er de sløve overførselshastigheder.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Hvad er der i vejen med WLM (MSN)? Synes det er en lækker klient. Hvis man har problemer med udseendet kan man jo bl.a. bruge a-patch til at tweake det lidt.


    Synes det fungerer godt, og kender ikke andre klienter der er lige så udbredt. Det dækker alle mine behov.


    Det eneste kritikpunkt er de sløve overførselshastigheder.


    Helt enig.. Godt vi har Skype eller Rapidshare til dét. ;D

  • Bring back ICQ det er meget bedre og eneste grund til at msn kom ind over er at det alligevel fulgte med windows.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Bring back ICQ det er meget bedre og eneste grund til at msn kom ind over er at det alligevel fulgte med windows.


    ICQ var decideret en grim klient. Ikke at det som sådan gør noget. Men når man er en smule interesseret i at beholde et lækkert desktop, så synes jeg ICQ ødelægger den idé lidt.


    Man kan så diskutere om man mener ICQ var grim eller ej. Det synes jeg dog. Synes WLM gør sig meget mere præsentabel.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Bruger da stadig ICQ her..


    Dog sammen med MSN i Miranda..


    Kommer aldrig til at bruge den alm MSN..
    Alt for grafisk til mig..


    Så er Miranda noget mere simpel..
    Og flere programmer i ét er nu dejligt..

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Bring back ICQ det er meget bedre og eneste grund til at msn kom ind over er at det alligevel fulgte med windows.


    Yeah. "Hvad er din adresse?
    10482442584..
    Nej vent.. 45841248554?
    Nej jeg tror det må være 74124512854. Ja.
    Ah. Tak."
    Det er fandme ikke en skid smart.

  • MS kunne dog godt lige give noget Aero design til MSN, men ikke noget der som sådan irritere mig...


    Man kan dog ikke vinke hele tiden... :(

  • synes MSN virker fint her, eneste kritik er overførslen som er langsom og at det er nede af og til:)). Mit kører stabilt

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

    Rettet en gang, sidst af hot_fifty ().