Pirates of the Caribbean: At World's End ** SPOILER

• så fik man den set.. her klokken 5...

nøj den er lang! og kompliceret... der kommer MANGE spillere på banen!
    og FED! der er så mange ekstremt sjove scener, og uden at røbe for meget så glæd jer til bl.a krabberne ,jack gange mange, kikkertkonkurencen, og kuglerne. i øvrigt er der mere "drunken pirate run" som jo ser så inderligt morsomt ud.

i min mening en meget bedre film end toeren, og næsten på højde med etteren. bestemt pengene værd!

og ja... jeg regner STÆRKT med en 4. film.. mit gæt er at den kommer til at hedde "aqua vitae" eller "and the well of youth" eller noget i den dur.

Peace out
    Mvh Jesper.

Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove

Rettet en gang, sidst af Jepson ().

• Var inde og se den kl 00:02 i nat, og jeg kan kun sige, a t det er en fed film!

Desværre synes jeg ikke den er lige så sjov som de to andre, men det er stadig en genial film, som helt klart er pengene værd at komme ind og se. :D

• jeg må også sige jeg synes den slår toeren... helt klart en værdig treer og helt klart anbefalelsesværdig! :hb:

var også til forpremieren i nat, og må indrømme det er længe siden jeg har grint så meget... :clap:

• Var også til forpremiere :D

Synes virkelig den var nice. Den slår ikk 1'eren eller 2'eren, men den ligger stadig højt på min favorit liste.

"Nobody move!!! I've lost my brain". Nogen som kan kende det citat? hah :D

• Har lige smidt spoiler på trådnavnet så folk der ikke har set den endnu som mig selv lige for en bette advarsel før de læser :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Den mest nedern film jeg har har set længe, ALT ALT for lang, og der sku ske ALT ALT for meget, slet ikke godt..
    Humoren er sånn.... hmm, SLET ikke det bedste, den ellers altid gode Johnny, leverede.

Jeg er megets skuffed over den og er ked af jeg betalte så meget for at se den, ville hellere ha set den på dvd, for den sku ses pga. det var den 3.

Men det var bare en kæmpe skuffelse og ripoff!

Mvh Mads :T

• Har fået tænkt lidt over filmen, og har et påar spørgsmål.. Hvis nogen kan svare..

Hvem "styrer" krabberne i starten? Den der flyttede båden.
    Det kunne vare Tia Dalma, men hun skulle jo være tæmmet, og ikke have så mange kræfter.
    På et tidspunkt troede jeg det var Davy Jones, som ville hjælpe Jack tilbage, for at nakke Beckett. Og fordi han kendte til Kalypso, og vidste at Jack skule bruges for at få hende tilbage. Men Jones lyder meget overrasket, da han finder ud af at Jack er kommet tilbage og han lyder heller ikke helt glad for at få Kalypso tilbage.
    Hvorfor kom krabberne?

Hvorfor bliver Kalypso til smuller (krabber), da hun bliver kaldt tilbage? Virkede lidt tamt synes jeg.

Og så lige et hul i historien jeg lagde mærke til.
    Hvordan kommer vores venner fra Caribien til Singapore? De har ikke noget skib, for det skal Sao Feng skaffe. Og det er vist et pænt stykke at svømme.

• Jeg skal nok ind at se den med min kusine og fætter på et tidspunkt. 2'eren var ret skuffende i forhold til 1'eren så jeg håber den her klarer det bedre.

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

Originally posted by HAM
    Hvorfor bliver Kalypso til smuller (krabber), da hun bliver kaldt tilbage? Virkede lidt tamt synes jeg.

Hvis du kigger godt efter, så er det ikke krabber men baby havskildpadder hun bliver til.
    Jeg ved ikke lige hvad plottet i dét er - men vogteren over "the code" kom også til bugten som en havskildpade (udledet af den notits han siger omkring sin hund med nøglen da han bliver spurgt).

Anyway..

Syntes den på nogen punkter var helt skeptakuler, kampscenerne f.eks.- super sjov, double jack f.eks., men også andre gange meget kedelig og ligegyldig.
    Hvorfor skulle vi f.eks. se tøsepigen tude over at hendes far er død og så bruge 4 min på det?

Men overordnet set en god film - som igen ligger op til en efterfølger....

• Hmm jeg forstår alså ikke hvordan folk kan tage ind og se en film de VED er 2 timer og 40 minutter inden de overhoved sætter sig i stolen.. og så bag efter brokker sig over den er for lang? da det jo ingen hemmelighed var hvor lang filmen var kunde du så ikke have undgået at se den hvis det er for meget for dig?... Fatter ikke helt hvad et argoment som "ALT ALT for lang" skal bruges til.. hvis du ikke har tåmodighed eller blære til 3 timers film så hold dig til 1 time og 10 minutters animations film osv..

Fed7haS

Originally posted by Fed7haS

Hmm jeg forstår alså ikke hvordan folk kan tage ind og se en film de VED er 2 timer og 40 minutter inden de overhoved sætter sig i stolen.. og så bag efter brokker sig over den er for lang? da det jo ingen hemmelighed var hvor lang filmen var kunde du så ikke have undgået at se den hvis det er for meget for dig?... Fatter ikke helt hvad et argoment som "ALT ALT for lang" skal bruges til.. hvis du ikke har tåmodighed eller blære til 3 timers film så hold dig til 1 time og 10 minutters animations film osv..

Fed7haS

En film kan jo også godt være for lang, hvis den kun tager en time.. Det handler vel om om der er brug for 2 timer og 40 minutter, eller al for meget er unødigt indhold, altså om man føler sig underholdt under hele filmen..

dB1: er du sikker på det er havskildpader? skulle da også mene det var krabber.. Ville da også være mest logisk eftersom hun havde et godt "forhold" til dem i scenen, hvor de finder Jack..

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

Originally posted by Macimuz

Det har vidst aldrig været nogen hemlighed, at der kom en film mere, eftersom 3 har været planlagt det meste af tiden ;)

Indtil videre er præmieren sat til d. 23 maj i biocity.

Nopes det har aldrig været en hemmelighed.. Kan huske at kort tid efter premieren hørte jeg i TV, at der ville komme 2 mere. :)

Originally posted by Krillen

En film kan jo også godt være for lang, hvis den kun tager en time.. Det handler vel om om der er brug for 2 timer og 40 minutter, eller al for meget er unødigt indhold, altså om man føler sig underholdt under hele filmen..

dB1: er du sikker på det er havskildpader? skulle da også mene det var krabber.. Ville da også være mest logisk eftersom hun havde et godt "forhold" til dem i scenen, hvor de finder Jack..

Hmmm.. det du taler om er indhold eller det folk normalt kalder for langtrukken.. det er da muligt at man ikke finder indholdet intrasant eller spændende men det er ikke hvad vi taler om her.. han sagde ordret at den at den var for lang.. ikke at den var kedelig eller langtrukken..

Fed7haS

PS : det er krabber.. ellers er det de mest agrasive havskilpader jeg har set.. de bidder jo flere af besætningen med deres klør.. :P

• Okay, den var langtrukken, og mit største problem var at jeg var vild med 1&2, og så blir man jo max skuffet når man ikke kan li nr.3 i rækken..

Og jeg har blæren og kan også sidde stille, men den fangede bare ikke godt nok hele vejen igennem.

Mvh Mads :T