Skal man have Playstation eller WII?

  • Ingen af dem foreløbig, men ser frem til at købe en PS3 en dag :p

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Vil gerne have en PS3, men syntes de seneste priser har lagt omkring 5,5 K ( Forkert ? ), og det er IMO alt for meget for en konsol, ihvertfald efter min mening.


    http://www.gamespot.com/features/6162742/


    Og slet ikke når den koster omkring det dobbelte af Xbox360 sådan groft.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Har nu hørt at prisen bliver omkring 3,5 til 4 k... Men der kommer selvfølgelig en luksus model... :)

    Toshiba Satellite Pro M70-233


    2 gHz Intel Pentium Centrion
    1024 DDR ram
    256 MB ATI Mobility Radeon 700X
    100 GB Toshiba Harddisk
    1 GB Intel Pro/wireless 2200BG
    ___________________________

  • Quote

    Har nu hørt at prisen bliver omkring 3,5 til 4 k... Men der kommer selvfølgelig en luksus model...


    Hvor har du fået den pris ?


    http://www.elgiganten.dk/is-bi…0lpKg6MLz?ContentKey=5627


    Her prisen fra 5399 - 6699 kr ...

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • En X360 når de nye drev kommer.. Der er rygter om en sort X360 her til foråret, der skulle have HD-DVD indbygget, med større HDD osv.


    PS3 er spild af penge. En kammerat i US har en PS3, og han siger at den ikke er pengene værd, især fordi spillene er så dyre. Dog har den jo som bekendt Blue-Ray.


    Wii'en har jeg ikke fået prøvet endnu, men det ser sgu sjovt ud! Der mangler bare lidt flere spil, men det kommer jo nok.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Exxon ().

  • Har stemt PS3, da jeg har haft de to forgangere og har været super tilfreds med dem! Jeg sælger dog ikke min PS2 lige med det samme, da jeg ikke vil bruge 5000,- på en PS3, for så fantastisk er den altså heller ikke efter min mening, men så snart den kommer længere ned i pris, så skal den da prøves helt sikkert!


    Synes dog ikke man skal glemme Wii'en helt, har prøvet den på min skole hvor en fra min klasse tog sin med som vi så satte til en projektor.. Det var fandme sjovt, har dog ikke prøvet andet end Wii sports, kan forestille mig at det er en smulle nedern at spille Gran turismo eller "Metal gear solid look-a-like" på den... Og det er to titler jeg i hvert fald ikke kan undværre... ;)

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Wii.


    Jeg kan ikke komme på en eneste god grund til at skyde 5500kr efter en PS3. Blu-Ray er heller ikke længere et argument. Det tyder på at vi ikke får en vinder, men derimod to standarder side om side. Så løsningen vil istedet være et købe en hybrid-afspiller.
    Det eneste der trækker for mit vedkommende er Gran Turismo. Men seriøst.. den måde de har valgt et køre det på er lidt af en fuser.


    Før var antallet af (gode) eksklusive titler til Playstation det der trak, men nu da MS har været ude og flashe lidt penge og endda udviklet gode devkits til 360'eren, er det ikke tilfældet længere.


    Tror helt sikkert man får mere underholdning for pengene med en Wii.

  • Wii ftw!


    PS3 er på ingen måder pengene værd IMO, og jeg tror at blu-ray bliver et flop. 2 formater vil ikke kunne leve sammen. Den ene vil vinde pga flere titler eller hvad ved jeg. Forbrugerne vil ihvertfald ikke bruge 2, det er jeg rimelig sikker på.


    Derudover er Wii billig og HYLE morsom.

  • Ingen af delene.


    Jeg ville derimod hellere holde mig til en god PC og sætte den til sit TV (hvis man har fladskærm med DVI indgang).


    Hvorfor? Fordi den kan opgraderes. Det er IMO dumt at gi 5500kr for et stykke legetøj der ikke kan opgraderes. Hvis man køber en PC kan den opgraderes og f.eks. det med HD-DVD og Blueray? Ja der er da noget med at der kommer et hybrid drev til pc'er der kan læse begge 2. Mener det var LG der har sagt det?


    Altså - Smid konsoller af helvede til og køb/opgrader til en god pc istedet og sæt den til tv'et.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Wii helt klart.. Du kan jo købe både wii og x360 for samme penge som en PS3

    - Core 2 Duo E6600 - Coolermaster V8
    - Asus P5K-E Wifi/AP - P35
    - Corsair XMS2-6400 - 4x1 Gb
    - Sapphire Radeon HD4850 - Standard Cooled
    - WD Raptor 36Gb - WD Caviar 320Gb
    - Antec p182 - Corsair HX520W
    - Samsung Syncmaster 2232BW
    - Logitech G15 - Razer Mamba

  • jeg købte en xbox 360 den med harddisk og alt det pjat det er da sjovt nok de første 2 uger så syntes jeg ikke rigtigt det holder længer, så har der for solgt den igen. vil heller spille på en computer :D


    men jeg vil nok vælge en ps3 når den udkommer. da jeg syntes det virker lidt plat at side og fægte ude i luften.

  • Wii er måske sjovest med sin pudsige Wii-Stick styring - men jeg ville personligt klart gå efter PS3'eren.


    Hvorfor?
    Der kommer super opgraderede udgivelser af mange af de spil man kender fra den tidligere vinder konsol PS2, der er en indbygget BD player direkte ved lanceringen (ikke som X360 hvor man skal vente på en ny udgave eller et løst drev) samt designet da er alt for smækker lækkert..


    :finger:

  • Har stemt Wii, selvom jeg altid har haft PS, men med de forløbende priser så kan jeg ikke rigtig se nogen fremtid i det, Wii derimod er nyskabende. Så hvis jeg endelig køber en bliver det en Wii.


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W