Skal man have Playstation eller WII?

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Hvis de laver et jedi knight spil til wii køber jeg den med det samme :D Hvilke fede titler er der til wii'en pt ?


    En skam PS3 sikkert bare bliver en konsol der går lidt i glemmebøgerne, pga prisen, dårligt salg og så det med udviklingen til den. Den er jo et teknologisk vidunder, uanset hvad der sker vil jeg altid være imponeret over den cell cpu, bare en skam at de har skrabet der med gpuen.


    Zelda styrer Wii ret meget pt. Der er en del ret sjove partygames. Så er der nogle halvhjertede FPS, som dog beviser at det kan gøres. Tiger Woods skulle blive fed hvis man er til Golf og Madden 2007 som skulle være nice. Kræver jo så at man er til det også. EA's snowboardspil (navnet er lige væk) skulle også virke ret godt. Folk er glade for Sonic and the secret rings.. Men kongen bliver Mario galaxy. Det ser rigtig fedt ud. Og ellers bare sværdspil. Ordentlige FPS.
    Men indtil videre kører jeg med på Zelda. Der er mange timer i det og det er rigtig godt lavet.
    Jeg er glad for at EA lader til at have så godt fat i konsollen. Det viser at der er konkurrence på markedet. Mange større spil bør også komme til Wii. Og første generation spil fungerer overall ret godt, selvom Nintendo tydeligvis har bedst styr på maskinen og måske mest styringen. Ikke overraskende af de to grunde at de altid har lavet nogle virkelig fede spil og så har de jo selvfølgelig selv bygget skidtet..

  • Hej


    Så et eller andet på tv for noget tid siden, hvor Wii ren faktisk redder fede børn fordi de netop skal springe rundt og derved forbrænde energi, og den gør vægttab noget sjovere for dem.


    Så hvorfor smutte i trænings centeret, smæk et par vægt klodser på din Wii kontroler, og vupsi du vil ligne Arnold Skvatnigger i slutningen af Zelda.


    Xbox/PS3 + junkfood + sidde stille = dø af fedme

    Don't take life too seriously, you'll never get out of it alive.

    Rettet 3 gange, sidst af Phero2006 ().

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    Wii. Den ser skæg og nyskabende ud, og helt ærlig, intet ved PS3'en trækker.
    Bare det at (som Grill skriver) spiludvikelere siger den er umulig at udvikle til, er mere end nok til at skræmme mig væk. Der udover kæmpe pris, sindsyg hardware den ikke ser ud til at kunne udnytte, Sony's generelle indstilling til kopi-sikring og meget mere, skal nok holde mig væk.


    Ja og den kan endda fange folk som normalt ALDRIG ville købe en konsol. Som mig og Slacker f.eks. Men med statsgaranti også andre. Good job Nintendo.

  • Som Slacker siger så skulle Zelda være grovfedt. Twilight Princess altså. Men derudover er Orcania of time blevet udgivet på virtual console, så det kan spilles på Wii. Det menes jo at være et af de bedste spil der nogensinde er lavet.
    Men MARIO GALAXY. Lær at lev med navnet nu, for det bliver FEDT. Prøv at tjek traileren evt.



    Jah springe rundt skal man ikke, men det er vel også lige så meget den "kultur" den skaber omkring sig. Men ja, man kan nemt blive forpustet af at spille - f.eks. boksning er hårdt hvis man går til den. Min kæreste var totalt øm i kroppen dagen efter en god omgang fight :))

  • wii er simpelthen for skægt, og den dårligere grafik osv må jeg indrømme at jeg gerne ofrer.......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • WII går man ikke galt i byen med, den er bare fed ;) Den er hvad EYE toy aldrig blev :clap:

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

    Rettet en gang, sidst af chili ().

  • har stemt playstation fordi jeg selv har en PS3.
    Dog er det ikke særlig sjovt endnu. men jeg glæder mig rigtig meget til at Assasins Creed, GTA IV, PES 08, Burnout Paradise kommer! TOTALT GOD SPILSMAG SMAG SMAG:.. lool.

  • *XBOX 360*


    PS3 koster jo over det dobbelte, og det er jo samme 720p opløsning spilne køre ved
    halvdelen af PS3 pengene går til bluray afspilleren, sony blev jo ikke født igård
    men mig nare de sq ikke.. haha

  • Jeg bliver sg oss snart nød til at købe en.. et 42" tv + PS3 + et nice multiplayer spil + øl + og 3 damer i bikini.. det er jo det man ånder for :)

  • Jeg har stemt PS3 af den grund at jeg selv købte 1 for 14 dage siden da de havde tilbud på den. Pris 4589 med 2 spil, 2 stk blueray film samt 2 trådløse controllers. Har samtidig købt et hdready 32 tommer 100htz tv og det spiller bare max :)
    hvilken fryd det er og gennemtæske sin svoger i fight night round 3 :hb: og så bagefter og få tæsk af ham i NHL 08 hehe.
    Jeg har på intet tidspunkt fortrudt mit køb, og jeg elsker min ps3.
    Samtidig er det lækkert at man kan installere linux styresystem på dem og bruge den som en alm pc når man surfer osv.
    PT bruges min stort set som et multimedia system.

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi