ungeren ryttes

  • Jeg er ved at være godt og grundigt træt af alle de kriminelle fra Ungdomshuset. Tænk hvis alle begyndte at kræve ting de godt ville have ved at kaste med brosten og smadre andre folks ting (cykler, biler osv).


    Når nu politiet alligevel er ude og lufte stavene lidt så må man håbe at de sigter efter kastearmen.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg synes sku at politiet har gjort et godt stykke arbejde. Jeg finder det utrolig urosvækkende at der er så mange der ikke har respekt for andres ting og for politiet. De har selv valgt at få denne behandling!


    Nu skal politiet nok undersøges i hovede og røv. Pga nogle forkælede unger.... Sørgeligt!

  • Quote

    Originally posted by recruit
    Jeg synes sku at politiet har gjort et godt stykke arbejde. Jeg finder det utrolig urosvækkende at der er så mange der ikke har respekt for andres ting og for politiet. De har selv valgt at få denne behandling!


    Nu skal politiet nok undersøges i hovede og røv. Pga nogle forkælede unger.... Sørgeligt!


    Jeg har også fuld respekt for politiets arbejde og fremgangsmåde. Jeg mener bare at de også skulle have et par vandkanoner. Det mener jeg ville nedbringe urolighederne kraftigt, og samtidigt ville den kunne bruges til hurtigerer at slukke nogle af bålene.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Ja, der manglede lidt noget vand.


    Men utroligt, så mange unge der protester i andre lande.


    Der er åbenbart ikke kun naive unge i Danmark

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Originally posted by dna


    Jeg har også fuld respekt for politiets arbejde og fremgangsmåde. Jeg mener bare at de også skulle have et par vandkanoner. Det mener jeg ville nedbringe urolighederne kraftigt, og samtidigt ville den kunne bruges til hurtigerer at slukke nogle af bålene.


    - Anders



    Helt enig! :9xo

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    Aerial og Fed7has jeg er 100% enig.


    Og som jeg snakkede med en om i går, så syns jeg at hver af de unge mennesker de har fået anholdt, 10.000 kr i bøde, og så en straf der betder at det er DEM der skal rydde op i kbh's gader, og udover det, noget samfundstjeneste der lærer dem at bare fordi at man får noget til låns, så er det ikke ens betydende med at man ejer det! ...


    Enig! Så kunne det kommunale blive brugt bedre andre steder. Det ville være fedt, hvis de selv skulle ryde op efter sig!

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • Læste i MetroXpres her til morgen at de havde fundet jernstænger, slangebøsser, flammekaster, molotov cocktails, chrysantium bomber, og en masse andre våben inde i ungdomshuset.


    Desuden har da været optøjer i norge, sverige og tyskland. F.eks. blev 3 anholdt i Malmø med explosive væsker. De mistænkes for at være på vej til Nørregade.


    Syntes det er på tide huset bliver ryddet.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    For de mange penge der er blevet brugt på politi, rettssager, oprydning osv.. Kunne de have bygget noget der ligner et operahus til de unge .. :D


    måske, og måske ikke.


    Bare se på det der fra DR ? ;)

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    For de mange penge der er blevet brugt på politi, rettssager, oprydning osv.. Kunne de have bygget noget der ligner et operahus til de unge .. :D


    og hvis man lukkede fængslerne og fyrede alt politi, så ville vi kunne betale mindre i skat ... men det ville nok ikke være så fandens smart at gøre :boxed:


    Hvad er din pointe egentlig ? :boxed:


    Ud over de fysiske og strafferetsmæssige konsekvenser den omgang med ungdomshuset har haft for nogle, så vil der også komme økonomiske konsekvenser. Det siger jo sig selv ...


    Dog kommer vi andre til at betale for politiets tid osv ... noget som jeg også syntes burde blive lagt oven i regningen til ballademagerne.


  • Jeg tvivler på at det får nogle særlige økonomiske konsekvenser for de unge udover nogle bøder for gadeuorden o.lign. Med hensyn til alt det de ødelægger (cykler, biler osv) er det jo svært at bevise præcis hvem det er de skal sende regningen til, men jeg håber da at de får nogle ordentlige straffe, både store bøder og ture i brummen.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by dna


    Jeg tvivler på at det får nogle særlige økonomiske konsekvenser for de unge udover nogle bøder for gadeuorden o.lign. Med hensyn til alt det de ødelægger (cykler, biler osv) er det jo svært at bevise præcis hvem det er de skal sende regningen til, men jeg håber da at de får nogle ordentlige straffe, både store bøder og ture i brummen.


    - Anders


    Fuldstænding enig. Syntes dog at Ungdomshusets 'forening' (eller hvad det nu er) også har en stor del ansvar, da de har bedt folk om at komme. Så det kunne jo være dem ?


  • Jamen , har du set det klip på ekstrabladet!?! Jeg synes det virker rimelig tæt på , 2 - 4 m fra ham der åbenbart fløj 1½ hen af vejen. Og JA , har også den på localeyes, og visse vasse, det ser måske 10% mere voldeligt ud fordi det er optaget fra siden, men stadigvæk, hvis spaden ikke var så dum og rende på vejen for at kaste sten ?


    At du siger det var en fed dag beviser vel bare dine hensigter i den her 'konflikt' ...


  • Det er nok ikke uden grund til at du er alene i denne sag. Det er jo en sag som har meget lille opbakning i Danmark.


    I ødelægger for millioner, og det er uskyldige folks cykler, biler osv som I smadrer og brænder af og så kalder du det for fedt. Det er squ da en fuldstændigt forskruet indstilling at have som minder om hvad man kunne forvente af hårde kriminelle og Al Qaida.


    Og så overdynger i ordensmagten med brosten og alt hvad I ellers kan finde af kasteskyts, kanonslag osv. Når politiet så nærmer sig for at stoppe det skriger I op om at I bliver uretfærdigt behandlet.


    Jeres taktik må være: Den der skriger højest bliver hørt mest. Samme taktik brugte en vis Adolf Hitler forøvrigt også.


    Hvor ville Danmark være nemmere hvis I kunne tage til takke med ubegrænsede mængder tudekiks.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------



  • Stille og roligt hold en ordentlig tone herinde også selvom du har nogle meninger.


    Husk også på at det ikke er alle som har interesse i den hårde vold.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_


    Stille og roligt hold en ordentlig tone herinde også selvom du har nogle meninger.


    Husk også på at det ikke er alle som har interesse i den hårde vold.


    De folk gør mig bare så tosset. Faktisk var jeg meget besindig da jeg skrev det. Jeg rettede flere gange i det jeg havde skrevet for ikke at blive smidt ud.


    Jeg ved godt det ikke er alle som har interesse i volden. Faktisk er det kun dem fra Ungdomshuset (og de bander der også blandede sig som Raller også omtalte).
    Det jeg mener er at man som demonstrant ikke kan deltage i en demonstration hvor der bliver lavet den slags ballade og så samtidig sige at det ikke er i orden med den måde de hærger på.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------


  • Ja det er sjovt at de folk der først smider med brosten osv. bag efter skriger politivold når de bliver anholdt :P hmm kan det tænkes at politiet ikke syndes det er god humor at få sten osv. i hoved? kunde det tænkes at dem der smed de sten ikke har fortjænt at bliver behandlet med fløjelshansker?.. det tror jeg..


    Fed7haS

  • Nu har jeg ikke set hvordan det hele er sluttet, ud over at der er kommet 75 i fængsel.. (Håber de har sovet elendigt).
    Men må sige at jeg også kunne ha nævnt ganske mange fremmedord her inde, men har da holdt en pæn tone, og i stedet svinet dem til sammen med familien foran skærmen.
    -Det sgu altid hygsomt :D .


    Ellers nogle rigtig gode billeder Bentzin.. :9xo

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb


  • Haha :)) Seriøst.. Der roflede jeg..