ungeren ryttes

Originally posted by chili

Jep, sjældent man ser noget så seriøst fra TV2, de er som regel alt for poppede IMO, og ser som regel kun en sag fra den ene side, men ej denne gang..!

Synes også, at ham punkeren med det blå hår havde nogle ok ting at bidrage med. My god... der er intelligent liv på Jagtvej :))

Overraskede mig nu ikke ;)

Originally posted by Lemon

Overraskede mig nu ikke ;)

Ja han havde da nogle ok ting at sige synes jeg. Men forstår ikke hvordan han kan sige at de har retfærdigheden på deres side mht det tidligere ungdomshus, forstår ikke hvorfor de aldrig helt forstod at bare fordi de virkelig elskede det hus, tror jeg mange af dem gjorde, så ejede de det altså ikke i lovlig forstand.
    Men blev godtnok arrig over de billeder man så fra de begyndte på alle deres 'civile ulydigheder' . Især derude fra Christianshavn, hvor de havde tændt et bål, og ligepludselig kommer der en idiot slæbnes med sån en 11kgs gasbeholder lige ved siden af ilden. Hvis den på en eller anden måde sku være eksploderet, så havde den ryddet det kvarter. Men kan jo blive ved med at køre det i samme ævl, håber bare de fortryder nu at de ikke slog til på et af de tilbud de fik :)
    Nåh ja, ham idiot aktivisten på nogen og tyve, hva laver sån en idiot. "Jeg synes vold er noget lort" Og derfor vælger han at være med i 'demonstrationer' hvor der kaster molotovcocktails efter politiet.

Originally posted by cleancut3000
    Læs de otte sider i Information, nogen af brugerne fra det gamle 'ungdomshus' har skrevet. Der vil i se hvad deres holdninger i virkeligheden er, og ikke alt det crap i bare suger til jer fra medierne...

Hvad hedder artiklen? så ville jeg se om jeg kunne finde den på nettet!

Originally posted by Lemon

Hvad hedder artiklen? så ville jeg se om jeg kunne finde den på nettet!

Niks, det koster penge at læse Information på nettet.. Du kan højst læse uddrag

• Hmm jeg synes hele det her har været unødvendigt! Tager 100% politiet / kommunens side her, det er et hus der er blevet stillet tilrådighed for de unge derinde, det er også fint nok... Lad dem dog have det.. Men når de har fået at vide at dette hus er blevet solgt til anden side så må de f*ndme bare flytte! Det er et hus de har fået 100% gratis stillet tilrådighed?? Hvad regner de med, at der hænger penge på træerne?? For så tror jeg sgu lige de skal begynde at interesserer sig lidt mere for samfundet! Jeg synes HVER GANG jeg har set nogle af de (undskyld sproget) hippier der er blevet inteviewet så har det været helt nede på børnehave/vuggestue niveau... Hvordan kan man regne med at kommunen vil forære dem et nyt hus til 12 mill..?! Det fatter jeg simpelthen ikke, der må være nogen der har sovet væsentligt i samfundsfags timerne!! Og så er der en eller anden fond der vil gi' de 12 mill. det koster og så vil de ikke tage imod det?? OMG!

Kan godt være der er noget jeg har fuldstændig misforstået, men for mig at se så må man indordne sig i vores samfund eller smutte, så simpelt er det i min verden!!!!

Og det der med at man er foraget over at andre unge kan sige sådan, hvad er det for noget ***??? Jeg har aldrig nogen sinde været derinde/haft kontakt til nogen der har OVERHOVEDET! Så hvad skal jeg bruge det til??? Synes det er fint at man har forskellige holdninger, men på den her må jeg altså tilslutte mig politiet/kommunen/vores retssamfund...

Måtte lige ud med det!

i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

Rettet en gang, sidst af xdream ().

• Tror bare jeg opgiver at modargumentere dette da jeg vil blive flamet til døde hvis jeg prøver.. Men find lige ud af hvad forskellen på en hippie og en punker er før du begynder at slynge rundt med ord du synes er cool at bruge. ;)