Metallica - 13 Juli - Århus

  • Quote

    Originally posted by engel
    Jeg har billet, så jeg smutter afsted med kæresten samt med X-Man her inde fra. Det skal nok blive kanon :D


    Bliver alt for nice! Glæder mig utrolig meget! :clap:

  • Ja jeg skal også afsted den 13 juli... glæder mig som et lille barn :))

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Quote

    Originally posted by billa
    Ingen der skal se Ozzy Osbourne den 13. Juni i FORUM i KBH?
    Black Label Society og Korn varmer op. Man skal da ikke gå glip af guitarmesteren ZAKK WYLDE. Der kan Metallica godt gå hjem :D


    Nu skal man jo ikke direkte sammenligne de forskellige stilarter....jeg ville gerne se Zakk spille Damage Inc. eller Battery eller noget i den stil....men han er da klart en suværen guitarist.....han slår også Kirk med længder IMO, meeeen der er INGEN ved siden af Hettfield INGEN - Dimebag Darrel var over, men så blev han stoppet.


    Skal selv til Århus og knalde af - og fik da også billet til indgang 1....så dem for nogle år siden i Hannover da de startede ST.Anger touren og var da også ovre og se dem på "Black Album" touren.


    METALLICA ROCKS :hb:

  • Vil lige bumpe tråden med en lille quote af Ullrich ham selv:


    "(...)Vi har nemlig besluttet at lave vores Århus dag til et dansk foretagende... Drumroll, please... Vi har nemlig spurgt Volbeat og Mnemic, om at lege med den 13 juli og det sagde de sgu begge to kraftedeme ja til..."


    Så Lineup den 13.7:


    Mnemic


    Volbeat


    Metallica


    :hb:



    Kilde:


    http://www.metallica.com/news/danish_04apr0807.htm


  • Rock on! :hb:

  • Jeg kan ikke lide ham forsangeren fra Volbeat. Der må være noget galt med hans hals.. Mnemic har jeg ikke hørt om før, men efter at have hørt et par numre på youtube, synes de da heldigvis at være bedre end Volbeat. Men nu er det jo Metallica vi kommer for at høre. Damn jeg glæder mig :hb:

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Mnemic rykker helt vildt - har godt nok ikke hørt deres nye sanger, men den tidligere lød meget som Phil Anselmo fra Pantera.....og den ene guitarist - Mircea har jeg spillet død med i nogle år...og han har nogle rigtig fede idéer så det kan i godt glæde jer til.....


    Volbeat...tjaaa - kan man lide Load / Reload kan man nok holde dem ud....er bare ikke så vild med vokalen.

  • Ripper lige op i et gammelt sår, er i stadig klar? (Vi kan ligevel holde alt snakke om denne koncert til en tråd).


    Jeg er ihvertfald superklar, og på de anmeldelser jeg har læst af deres øvrige koncerter på deres "Sick of the Studio Tour '07", så skulle de være i kanon-form!


    Jeg tvivler dog på vi hører nyt materiale fra dem, da de ikke har spillet nyt på nogle af de forrige koncerter, men det gør personligt ikke mig noget :D

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Her kommer så rækkefølgen fra Lissabon, og man kan jo kun håbe det blir mange af de samme i DK i morn :D


    Dem spillede de:
    1. Creeping Death


    2. For Whom The Bell Tolls


    3. Ride The Lightning


    4. Disposable Heroes


    5. The Unforgiven


    6. ...And Justice For All


    7. The Memory Remains


    8. The Four Horsemen


    9. Orion


    10. Fade To Black


    11. Master Of Puppets


    12. Battery


    Ekstranumre:


    13. Sad But True


    14. Nothing Else Matters


    15. One


    16. Enter Sandman


    17. Am I Evil?


    18. Seek & Destroy

  • Så er der kun timer tilbage damn hvor jeg glæder mig bliver så mega fedt :D :hb: :hb: :hb: :hb:

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy