Metallica - 13 Juli - Århus

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Så er der kun timer tilbage damn hvor jeg glæder mig bliver så mega fedt :D :hb: :hb: :hb: :hb:


    Enig!! :D :hb:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel


    Enig!! :D :hb:


    Hvilken sektion har du billet til ???

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_


    Hvilken sektion har du billet til ???


    Sektion B, indgang 6 :cheers:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Niiiiiice...... vi starter snart med vores opvarmning - der kommer 14 gutter og så fyrer vi den max af inden vi skal med bussen i eftermiddag.


    Till alle der skal derned / derover go koncert :hb:

  • Fuck jeg glæder mig! :D


    Kører fra Viborg om et par timer.... oh yeah... Metallica er også blevet fyret af for hårdt i bilen de sidste par dage - og bliver det også i dag :D

  • damn at min snottet lorte fødselsdag at den skal ligge d. 14 :-P ville pisse gerne have været med til THE koncert! - og se vores gamle gråhåret svinger gi' den gaz ftw xD


    Antec P182
    XFX Nvidia 790i Ultra 3waySLI
    1000gb + 500gb Samsung hdd's
    Intel Core2Duo E8400 @ 3.8 Ghz
    Siberian Tiger II
    Corsair XMS3 DHX - 4gb DDR3 @1500 Mhz
    Asus GTX280

  • Hvad kan man sige... Metallica klarede det godt imo - synes det var kanon fra deres side af... Samme med Mnemic (stavehat?) og Volbeat...


    Men at strømmen gik? OMG! Og så var publikum bare nogle idioter... fik øl (håber jeg det var), vand og shaker ud over mig... samtidig mistede jeg en pisse god plads 2 meter fra hegnet fordi nogle fuckhoveder skulle slås... Og den måde folk kom masende og skubbende til en på... Tror at ud af de 15 der stod nærmest mig, blev ca 7 smidt ud... x|

  • Det var dælme fedt! Og hold fast der var mange mennesker, vejret var perfekt og sikke en stemning. Ja, strømme røg, men "so what?!", bestemt ikke noget der ødelægger min totaloplevelse.


    Setlisten var som forventet:
    Creeping Death
    For Whom The Bell Tolls
    Wherever I May Roam
    Disposable Heroes
    Welcome Home (Sanitarium)
    ...And Justice For All
    The Memory Remains
    No Leaf Clover
    Orion
    Fade To Black
    Master of Puppets
    Battery
    - - - -
    Sad But True
    Nothing Else Matters
    One
    Enter Sandman
    - - - -
    Whiplash
    Seek and Destroy


    Jeg takker Lars, Rob, James, Kirk og 50.000 andre personer for en kanon aften i Århus jeg sent vil glemme, jeg er 100% på pletten næste gang de spiller i landet, ja jeg har sågar lyst til at prøve at tage til en af nabolandende og opleve dem næste gang :hb:

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • sikker på det ikke var "on purpose" strømmen gik?.. nu var jeg der ikke så ved ikke hvordan det foregik, men tilbage i '03 i Parken, der lod de strømmen gå, for at være lame. Sikkert nok Jaymz idé :crazyeyes: - så skulle Rob underholde med hans gymnast pis, haha. failr dér.


    Antec P182
    XFX Nvidia 790i Ultra 3waySLI
    1000gb + 500gb Samsung hdd's
    Intel Core2Duo E8400 @ 3.8 Ghz
    Siberian Tiger II
    Corsair XMS3 DHX - 4gb DDR3 @1500 Mhz
    Asus GTX280

  • Quote

    Originally posted by Zlinky
    Hvad kan man sige... Metallica klarede det godt imo - synes det var kanon fra deres side af... Samme med Mnemic (stavehat?) og Volbeat...


    Men at strømmen gik? OMG! Og så var publikum bare nogle idioter... fik øl (håber jeg det var), vand og shaker ud over mig... samtidig mistede jeg en pisse god plads 2 meter fra hegnet fordi nogle fuckhoveder skulle slås... Og den måde folk kom masende og skubbende til en på... Tror at ud af de 15 der stod nærmest mig, blev ca 7 smidt ud... x|


    - Lyder fanme som en Slipknot koncert :ph34r: Synes ikke det plejer være så slemt. hm..


    Antec P182
    XFX Nvidia 790i Ultra 3waySLI
    1000gb + 500gb Samsung hdd's
    Intel Core2Duo E8400 @ 3.8 Ghz
    Siberian Tiger II
    Corsair XMS3 DHX - 4gb DDR3 @1500 Mhz
    Asus GTX280

  • Quote

    Originally posted by Macarized
    sikker på det ikke var "on purpose" strømmen gik?.. nu var jeg der ikke så ved ikke hvordan det foregik, men tilbage i '03 i Parken, der lod de strømmen gå, for at være lame. Sikkert nok Jaymz idé :crazyeyes: - så skulle Rob underholde med hans gymnast pis, haha. failr dér.


    Ifølge EB var det en af Metallica's egne genratorer der stod af...

  • Quote

    Originally posted by Zlinky


    Ifølge EB var det en af Metallica's egne genratorer der stod af...


    Og ifølge EB var det en kedelig koncert, hvilket jeg på INGEN måde kan gi dem ret i...


    Jeg stod ikke en gang så jeg kunne se dem specielt godt, men FUCK.. Mega fed koncert..!


    hva så _WHAT_ har du fået taget nogle billeder derfra, du vil dele ? :D


    EDIT: nej det har du jo nok ikke, eftersom man ikke måtte :( my bad

  • han er da en syg idiot, og hører sikkert beatles og spice girls, ham der har skrevet den artikel om Metallica dér.. Metallica har ændret sig meget ja, og imo går det ikke ned af bakke, men bare taget en sidevej, og det er jo fint hvis det er det de vil, så kan vi fans hænge på så længe vi nu vil... Men jeg vil aldrig nogensinde kalde en Metallica koncert kedelig, komplet latterligt.
    Desuden er det klart nok de ikke spiller noget fra det nye album, det er jo ikke deres album turné, ligesom madly in anger turnéen, hvor de desuden også kun spillede Frantic og Saint i Parken '03!
    Selvom de på nogen koncertsteder på Sick of the studio forløbet har spillet et eller 2 nye numre, er det ikke en selvfølge at de gør det alle steder, når det ikke er en album turné!..
    Fatter heller ikke at ham der skriver artiklen skriver: og lars prøver ihærdigt at følge med Jaymz, eller lign.. Det er Lars der sætter standarden af hastighed god damnit, det kan en guitarist sq ikke gøre ligemeget hvor nice frontfigur eller guitarrist man er.


    Antec P182
    XFX Nvidia 790i Ultra 3waySLI
    1000gb + 500gb Samsung hdd's
    Intel Core2Duo E8400 @ 3.8 Ghz
    Siberian Tiger II
    Corsair XMS3 DHX - 4gb DDR3 @1500 Mhz
    Asus GTX280

    Rettet en gang, sidst af Macarized ().

  • Tak for en god koncert til alle dem der var med. Kæft det var da alt alt for fedt :D


    Træls med strømmen men da de gik på igen var det jo glemt så hurtigt man tror det er løgn.


    Jeg er klart med næste år hvis lars holder hvad han lover med ny plade og ny tour.


    Nej jeg har ikke taget andet end nogle få billeder med telefonen havde ikke søgt om fotopass da jeg skulle afsted med nogle venner og hygge mig istedet for :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Fik afvide af nogle der havde været der inde at lyden skulle være skod. Mange kunne slet ikke se scenen. Der var alt for mange slås kampe. Også gik strømmen.


    Det lød ikke lige frem til at have været noget jeg gad og bruge 600 kr. på. Til den pris skal lyd og strøm da være det mindste.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Originally posted by celfa
    Fik afvide af nogle der havde været der inde at lyden skulle være skod. Mange kunne slet ikke se scenen. Der var alt for mange slås kampe. Også gik strømmen.


    Det lød ikke lige frem til at have været noget jeg gad og bruge 600 kr. på. Til den pris skal lyd og strøm da være det mindste.


    Guitaren faldt ud engang i mellem... og der var vidst også lidt probs med bassen på et tidspunkt.


    Men fuck det! På trods af alt det negative, var den gode stemning der stadig... jeg synes det var møgfedt - og er 100% os klar næste år.