Metallica - 13 Juli - Århus

  • Quote

    Originally posted by celfa
    Fik afvide af nogle der havde været der inde at lyden skulle være skod. Mange kunne slet ikke se scenen. Der var alt for mange slås kampe. Også gik strømmen.


    Det lød ikke lige frem til at have været noget jeg gad og bruge 600 kr. på. Til den pris skal lyd og strøm da være det mindste.


    Jeg oplevede slet ikke nogle af de problemer. Så en fyr blive hentet af medics (ved ikke om han bare var stiv eller havde fået en på låget) og syntes lyden var super. Stod cirka midt på pladsen og det var ikke noget problem at se hverken scene eller storskærme.


    Syntes også det var en super fed koncert og shit hvor var der mange mennesker. Det var da helt vild. Lidt uheldigt at lyden røg i starten, men det betød jo intet da de gik igang igen. Syntes der var en skide god stemning overalt på pladsen, og oplevede ikke rigtig nogle slagsmål.

  • ja ok strømmen gik og hvad så.. de spillede 30min extra så den er vist fint betalt tilbage..
    alt i alt er total fed koncert..


    eneste minus jeg kan finde er... maden var pisse dyr ..


    tak til daniel + dame og michael for en fed tur.. det gør jeg gerne igen...



    Metallica all the way


  • Helt enig. Strømmen gik og hvad så? De gjorder de sku godt og spillede længere som sagt. Synes ikke at de kunne ha' været bedre. Giga fed tur! og selv tak for en hyggelig tur :)

  • Træls vi ikke lige fik hilst på hinanden det er jo ved at være længe siden man har set jer :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Raller
    Nu er det jo så dejligt at kende Flemming Rasmussen, som producerede , Ride The Lightning , Master Of Puppets og And Justice For All !! Så skal nok ind og se dem :D



    Bliver sku nok en fed oplevelse!!


    Hvor er det bare dejligt vi ved det....

  • Jeg kan ihvertfald sige for mig selv at det er en af de bedste Metallica koncerter jeg har været til....har set 6 stk efterhånden.... 3 stk i DK, 2 stk i Sverige og én i Tyskland.


    Men fuck hvor er jeg glad for jeg havde billet til sektion A indgang 1 - for efter hvad jeg har set på nogle clips på youtube, er det ikke nemt at se noget nede bagved.....jeg greb faktisk Hetfields plekter da han smed det....så tæt var jeg på.


  • I lige måde....... men om jeg gider ofre så mange penge engang til ved jeg nu ikke, havde nok forventet at kunne se lidt mere af dem end jeg kunne

  • Quote

    Originally posted by Ghe2
    jeg greb faktisk Hetfields plekter da han smed det....så tæt var jeg på.


    Er den til salg, PM me ? :D


    Vil HELT sikkert tage til koncert med dem igen hvis jeg får chancen.. Vil dog gøre mere for at komme tæt på næste gang...

  • Quote

    Originally posted by Schultz


    Er den til salg, PM me ? :D


    Vil HELT sikkert tage til koncert med dem igen hvis jeg får chancen.. Vil dog gøre mere for at komme tæt på næste gang...


    Desværre :hb: jeg har spillet guitar siden 1988 fordi jeg hørte Metallica.....Hetfield er gud for mig :9xo

  • ahaha.. næsten samme hér. q=]~~ har også hetfields pick fra 2003 i parken! rødt jim dunlop pick.. har rammet det op med alt mit andet musik pjat, hehe. =] foretrækker nu mest de små jazz III picks!


    Antec P182
    XFX Nvidia 790i Ultra 3waySLI
    1000gb + 500gb Samsung hdd's
    Intel Core2Duo E8400 @ 3.8 Ghz
    Siberian Tiger II
    Corsair XMS3 DHX - 4gb DDR3 @1500 Mhz
    Asus GTX280

  • Quote

    Originally posted by -Sandman-
    De har lagt showet op som gratis Mp3 download på deres hjemmeside. Man skal abre oprette sig som bruger.


    http://www.livemetallica.com/show.aspx?show=150


    Er der nogen der ved hvor man kan købe de lange Metallica Svedbånd? Jeg har prøvet både deres hjemmeside, og emp.de, men jeg kan simpelthen ikke finde dem.


    Ja det er desværre bare halvdelen af showet, da deres lort gik ned i starten af showet.. :/ Men det er ellers et ok halvt show q=]~~ Jaymz har bare efterhånden svært ved at ramme de høje toner. haha :-D men wa faen, de har det stadig.


    Antec P182
    XFX Nvidia 790i Ultra 3waySLI
    1000gb + 500gb Samsung hdd's
    Intel Core2Duo E8400 @ 3.8 Ghz
    Siberian Tiger II
    Corsair XMS3 DHX - 4gb DDR3 @1500 Mhz
    Asus GTX280

  • Quote

    Originally posted by Macarized


    Ja det er desværre bare halvdelen af showet, da deres lort gik ned i starten af showet.. :/ Men det er ellers et ok halvt show q=]~~ Jaymz har bare efterhånden svært ved at ramme de høje toner. haha :-D men wa faen, de har det stadig.


    Han sagde også i starten af koncerten at han havde ondt i halsen og skulle bruge backup fra puplikum.

  • der er vel ikke nogle der kender til noget video man kan download (ik youyube!!) eller en dvd fra koncerten? har søgt en del uden held


    mvh bjarne

    I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook