Indlæg af jK^

    Well jeg har et Club 3D 7870, der befinder sig i odense og virker 100% - men kan afsende det før jeg modtager mit 970 GTX jeg har bestilt :)


    Hvad vil du evt. give for sådan et kort? det er SLI ready, går ud fra det er hvad du vil :)

    Well TDC og YouSee er ikke helt samme virksomhed - det er samme ejer ja, men virksomhederne har ikke så hulens meget med hinanden at gøre ud over bestyrelse osv..


    Det samme gælder deres bredbånd - TDC levere via telefon stikket og yousee levere via antenne stikket.


    Jeg er dog selv rigtig glad for Waoo i privaten og vil bestemt ikke skifte for hverken det ene eller andet :)


    DET virker bare :)

    Er ked af at sige det men dette er altså ikke det hurtigste kort i klassen, det er 7870XT der er det hurtigste da det er baseret på samme GPU type some 79xx serien og faktisk er mere eller mindre lige så hurtigt som 7950, men ellers fin test ;)

    Hej Folkens,
    Nu er det snart tid til jeg vil have skiftet mit snart 3 år gamle GFX kort ud da jeg egentlig er ved at være træt af at køre spil i Dx 9 :P
    Mit nuværende setup kan ses i min signatur og jeg har en 1500-2000 at gøre med til nyt gfx kort.
    Har kigget efter 660ti eller 7950 der er dog mange delte meninger - Jeg skal måske sige jeg spiller udelukkende i 1920x1200 og jeg spiller alt fra BF3 til GW2, Smite og andre forskellige spil :)
    Egentlig har jeg ikke nogen FPS problemer i nogen spil, jeg vil dog godt på DX11 vognen og der opstår mit FPS problem med mit nuværrende kort :P
    Et brugt kort ville heller ikke afskrække mig hvis det kom der til.
    På forhånd tak!

    Det er go kunde service at betale fragten, men så vidt jeg husker er det faktisk ikke noget "man skal"


    en lille tilføjelse til din liste til pkt. 6 eller 7 - skriv ALTID track and trace nummeret ned og send altid som pakke, hold op hvor har jeg oplevet mange sure kunder fordi de regner med det er "butikkens" ansvar, hvis pakken bliver væk i posten og dette er ikke tilfældet!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner


    Jeg har prøvet at læse det igen, men forstår ikke hvad du mener, at jeg skulle ha' misset, det er sikkert bare mig der er fatsvag, men måske du lige kunne skære det ud i pap for mig?


    Er man i dårligt humør eller hvad sker der for dine skarpe kommentar? ;)


    Nej man behøver ikke en paypal account for at spille diablo III, man behøver en paypal account hvis man vil anvende, det ene af de 2 actions huse hvor man kan købe og sælge ting for rigtige penge...


    Der vil være 2 actions huse et til ingame penge og et til virkelige penge, for at omgå så mange farmers som der er i fx world of warcraft og dette er et af deres tiltag netop for at undgå dette.


    Ja det er der, men som OP har fundet ud af, virker de ofte ikke ;)

    Sony er som den eneste producent, rigtig gode til at "kode" deres batterier, så det er MEGET sjælent at et uoriginalt batteri virker i et sony kamera er nyere art.