er de solgt og hvor i dk befinder de sig
Indlæg af X-Man
-
-
hvor i landet befinder tingene sig
-
Søger Samsung Syncmaster 2232BW, da jeg har en i forvejen som der er lidt problemer med, kunne måske os være interesseret i og købe 2 stk af dem.
Kom med hvad i har og hvad i forventer og få for den og hvor i Danmark den befinder sig.....
-
Sælger min WD Caviar Balck 1TB disk, da jeg vil ud og ha mig en SSD disk istedetfor.
den er cirka 6 måneder gammel og virker som den skal.HBO 600kr
-
hvad sidder der i den af grafikkort og hvor i DK befinder den sig
-
-
pris og hvor i DK befinder tingene sig
-
Oprindeligt indlæg af Triple1.6
Fedt -.-'' Den kørte til imorgen... Eller det gjorde den jo så ikkekan kun gi dig ret
-
hvad for et grafikkort sidder der i den
-
hvor i midtjylland bor du
-
hvad skal Zotac 460 1 GB AMP koste
-
Oprindeligt indlæg af Foxx
burde have et par i gemmerne, tjekker lige efter...Nice mange tak
-
har en af jer der ude tilfældigvis et ganske almindeligt PCI netværkskort meget billigt til salg, eller måske endda gratis, skal bruges til og teste med i en PC jeg har samlet for en, og derfor skal det ikke være for dyrt helst gratis endda
-
går til den første der byder 200kr afhentet eller pp
-
sælger mit Asus commando da jeg har fået mig et andet bundkort.
Ser helst det blir afhentet hos mig, bor i Vamdrup tæt på Kolding...Forsendelse kan os ske, dog kan jeg ikke før torsdag eller fredag, da jeg arbejder alle ugens 37 arbejdstimer på 3 dage, og først når jeg kan se pengene er gået ind på min konto
-
Søger et bundkort med intel's P45 chipset, kunne f.eks være et Asus P5Q eller noget i den retning, og det skal virke 100%
-
øv men tillykke med salget
-
100kr for Asus bundkortet
-
har du en mindste pris du vil ha for den
-
har du en mindste pris du vil ha for den