100% Danske guilds ?

• Hvor mange spiller i en 100% ren dansk guild og hvor langt er i nået ?

Jeg selv spiller i en

info:
    Server :
    Alakir
    Guild :
    Puppeteers (ca 85 players)
    Progress :
    Mc farm
    Bwl farm
    Aq40 nakket twins,
    Naxx "Rezuv, Anub, Fearlina, Maexxna, Noth" nede

Hvad med alle jer andre ?

• Avowed, jeg var selv member den gang jeg stadig spillede. De mergede så med Boon control og blev til Auxilia.

• Loke's List på Mazarigos er 100% dansk... de havde nakket twins sidste gang jeg hørte fra dem

Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W

• Dominance @ Ravencrest EU. De har taget Gluth ned i Naxx. Skulle vidst være en rimelig stor dansk guild, men ellers kender jeg dem ikke særlig godt.

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

• SAGA @ Kor'gall 100 % dansk

fortide nakker vi 1 nye bosse i naxx om ugen, vi har nakke :

Anub'Rekhan, Grand Widow Faerlina, Maexxna og Instructor Razuvious

og i dag (21-11-06) ryger Noth the Plaguebringer

All hell the mighty warrior of SAGA :evil:

• Oni
    Ravencrest EU @ Horde

De er vidst et stykke inde i bwl.
    Det er rimlig godt på horde siden. Der er nemlig kun et guild - Distopia som laver naxx. :S

| AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |

• Tjah, vi er der da også :)

Server : Silvermoon EU
    Guild : Genesis Danicum (omkring 220 medlemmer)
    Info: har hp/vt

Er nået til :
    MC -Er nået til Raggy
    ZG farm

Onyxia- død biatch

(er først for 2 måneder siden begyndt at gøre meget i raids)

Juleafslapning i øjeblikket, så ingen raids, og der er ikke raid tvang i guilden, vi er rigeligt medlemmer uden at vi behøve tvinge folk. Men ellers har vi 1 ugenligt ZG og har besluttet at fra januar kører vi 2 ugentlige MC ture, samt Onyxia 1 gang om ugen, medmindre vi kan presse 2 gange ind mht resets.

• Til januar bør i lade folk lade op til TBC :D mc gear bliver meget hurtigt afløst af grønt/blåt TBC gear..

• guild : Ratpacks (alliance) 37 medlemmer.
    guild boss - Grizzlyadams (den sure skid)
    server : genjuros

(vi flytter måske server, hvorfor? hmm fordi hele serveren snart hader os :-p)

hvem er vi. tja vi er dem som ingen gider lege med. vi hader regler. derfor er de ingen krav til din alder, lvl, class eller hvor tit du er online.

kom og vær med. Det er jo lige dig vi mangler .-)

vi er både piger-drenge-mænd-kvinder i denne guild. så guild chatten kan til tider se ud som en indkøbs liste.

• Har kun haft dårlige erfaringer med danske guilds.. har været med i ALFA bl.a. på Deathwing og de er da de største børn på denne jord..

Giver da vel også meget god logik at dem der ikke kan engelsk søger hen mod en dansk guild, så koncentrationen af 12-årige noobs er som regel større i de guilds :roller:

• vi var det i starten...og er hovedsagligt stadig danske (med nogle engelske hooligans fra newcastle o.l. fremmedelementer) hvor mange vi faktisk er i wowworld aner jeg ikke lige nu...folk har så mange alts. og indtil tbc kører folk kun BGs, så det er ikke til at holde styr på, men vi er vel 25 meget aktive og 10 rimelig aktive i guilden...lidt for lidt til aq40 men nok til aq20.
    hakkar er en italiensk domineret server, men dem har vi gudskelov ikke flere af i guilden. deres kendskab til engelsk er sq ret begrænset.

vi har også nogle snotunger helt ned til 12 år i guilden, men det er ikke altid dem der er mest umodne :D

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Var med til at starte Dirty Danes (dog ikke medlem mere)

Guild: Dirty Danes
    Server: Arathor
    Progress: MC cleared - BWL startet

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

• Cyanide på Laughing Skull. Forholdsvis ny guild, opstået af samarbejdet mellem 2-3 mindre DK guilds. Cyanide blev dannet lidt før jul, og vi nåede at lege med ZG og AQ20 inden vi gik til juleferie. Der har været lidt ZG i starten af Januar, men det har været svært at få folk med når TBC lå om hjørnet. Vi satser dog stort på TBC, og er klar til at vifte med den danske fane på Laughing Skull :)
    Vi er pt. ca. 85 members og næsten alle er 18år og derover, samt lvl55+.

Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

Rettet en gang, sidst af sct_nicolaus ().

• På Tyralyon har vi The Royal Dansih Order

Guilden startede med at gi den seriøst raidgaz i sommeren 2006 hvor den egentlig havde status som ren hyggeguild på raidsiden skete der nada.

I dag....
    100% dk
    100+ medlemmer (skrivende stund 128stk så hut jeg visker)
    min alder. 16
    gen.snits alder "too old for this shit" :)
    lvl 60 only
    MC farm
    BWL nef
    sætter lige en streg her......

BC
    efter de her 10 nye lvls står endgame content igen for skud og vores plan er da pt at vi vil være med i gruppen af beste endgame guilds på vores server.

MvH
    trdo - http://www.despilleglade.dk