Indlæg af sct_nicolaus

    Det er desværre den eneste store designfejl på HTC Desire, den lille hukommelse må alle Desire ejere kæmpe med. Man kan vist roote telefonen og ændre std. lokation på apps, så at de kun ligger på SD kortet.

    Antivirus på din Smartphone? Ja det er da en glimragende måde at få brugt sin strøm på... Pt. er der ingen grund til at handicappe sin smartphone ved at installere et tung AV. De 3-4 gange der har været noget gris på Android Market, er der blevet råbt højt om det i medierne, og app'en fjernet af Google på et splitsekund.


    Men det er selvfølgelig et personligt spørgsmål om man tør "leve på kanten" :roller:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Jeg bruger FF, mest fordi jeg synes det fungerer rigtig godt og har nogle funktioner jeg kan lide. F.eks. er jeg ret vild med Xmarks da jeg så har adgang til de samme bogmærker både hjemme og når jeg besøger mine forældre. Jeg aner faktisk ikke om Chrome/Opera har den samme funktionalitet, men så længe jeg føler FF gør jobbet skal der gode anbefalinger til før jeg skifter.


    Chrome har i hvert fald samme funktion. Man synkroniserer extensions og bogmærker via sin Google Account.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx


    men ellers hvad du sådan har brug for af ting og sager er en task killer, ellers kan den god gå hen og blive rimelig sløv i betrækket.


    Jeg har rigtig dårlig erfaring med at bruge Task Killers, det får mobilen til at opføre sig meget sært. Vækkeur der ikke ringer, underlige freezes mm.


    Jeg sværgede også til Task Killer i starten, men må indrømme min tlf. kører meget bedre uden - og den bliver på ingen måde langsom efter noget tid.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af LeeFusZ
    "I første omgang vil opdateringen blive gjort tilgængelig for kunder, som har en ulåst telefon. Hvis man har en telefon, som er bundet til en teleoperatør, så vil man formentligt skulle vente på, at der er en specifik version klar. Det kan dog afhænge af, hvorvidt operatøren har specialtilpasset brugerfladen og eksempelvis tilføjet særlige tjenester."


    Hmm...
    Jeg kommer sikkert til at skulle vente lidt endnu, da min HTC Desire er købt med et 3 abonnement.. suk. :rolleyes:


    Jeg har nu hørt snak om at ingen danske operatører Brander deres telefoner.


    Froyo er nu ude til Desire! Den kører super nice :) 720p recording, Wifi tethering, og op til 500% hurtigere i menuerne og browser.

    Da jeg har fundet ud af at min selvbyggede Mediecenter-PC er lidt overkill i forhold til hvad jeg skal bruge, har jeg besluttet at sælge den.


    Athlon II X4 620 2,6GHz http://www.edbpriser.dk/Search…q=Athlon+II+X4+620&sp=all
    Asus M4A785-M http://www.edbpriser.dk/Produc…4A785-M&sp=all&pid=654218
    4GB PC8500 DDR2 (Kingston HyperX DDR2 PC8500)
    ATI HD3850 256MB http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=416760
    Silverstone GRANDIA GD04 http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=672437


    Jeg beholder selv Harddisken.
    Nypris rundt regnet 3000kr. Sælges samlet for HBO 2000kr.


    Ekstra info:
    Bundbrættet har markedets pt. hurtigste onboard gfx, og det kan faktisk tumle en del spil. Chipsettet tåler også en god del overclocking ifølge reviews.
    AMD standardblæseren har jeg aldrig fået udskiftet og den larmer ret meget, så det vil jeg anbefale den kommende ejer at gøre. Der er desuden god plads til et ok størrelse grafikkort hvis man ønsker at opgradere.



    PC'en kan anbefales til folk der gerne vil have en kraftfuld PC, men er træt af de grimme kabinetter de oftest kommer i. Denne pc kan sagtens stilles frem under tv'et f.eks, og damen vil ikke brokke sig over det. - Dette er testet ;)


    Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge, samt være gud i denne salgstråd.

    Du kan kun installere OSX på en Mac. Teoretisk set kan det måske lade sig gøre, men det er for det første ret svært, og så er det imod Apple's "lovgivning".
    Du kan dog sagtens have 2 operativsystemer på en PC. F.eks. Windows og Linux.

    Min løsning: Windows(7) Firewall, Microsoft Security Essentials og sund fornuft. Den sidste af de nævnte er klart den vigtigste faktor :)


    #0
    Din sidste sætning: "Og den skal ikke sænke ydeelsen på computere" - Dream on ;)