TRIBAL Tattoo over lænden


  • Ja, han vidste heldigvis godt at det var et "Once in a lifetime"-løb.. :)) Så han god chancen .. Dog løber han ikke SÅ hurtigt mere .. ;)

  • Quote

    Originally posted by nonsens
    kan slet ikke se hvordan man kan sige at folk er dumme eller taber fordi de har en tatovering, for mig at se er det kunst, jeg er måske ikke lige den største computer nørd men så kan jeg så meget andet også selvom jeg har tatoveringer, det gør mig da ikke dummer.


    og så spørg jeg bare er tatovøren dum eller dygtig ??


    Du er super dum, og en kæmpe nørd :$ ;)

  • Quote

    Originally posted by nonsens
    og en tato kan ikke give et forkert førstehåndsindtryk hvis man ikke kan se dem..!!


    Det er jo ganske korrekt, men men..


    Når de kan ses - specielt på en fyr kan de hurtigt give et førstehånds indtryk der endten er godt eller dårligt..


    Jeg har mine 3 initialer på højre underarm, med en lidt "smart" skrifttype, og jeg går i stort stort hip-hop tøj, cappen (kasket) på skrå og sådan, så jeg bliver nemt anklaget for at være en farlig en rundt omkring selvom jeg som regel er blid som et lam. (weekender tæller ikke :)))


    Men helt enig, når de er skjult, og ikke kan ses, så er der ingen ko på isen.


    Men du kan ikke helt sammenligne en piges tattoveringer med en fyrs.


    Der skal ikke ret store arme til før man bliver set som en baryl fordi man har et par streger i huden :)


  • jeg kan delvist godt give dig ret, det er ikke det samme med en pige som en fyr..!!


    men at det skaber indtryg på godt eller ondt tror jeg handler meget om hvem man er og hvilke miljø man kommer fra, jeg selv kender mange med tato og derfor dømmer jeg heller ikke nogen de har en, men der i mod hvis jeg ser en dengse dreng dømmer jeg ham hurtig som mors lille dreng, og kommer som regl heller ikke godt ud af det med disse typer.


    men tror hvis man selv har en tato dømmer man heller ikke andre som har en.


    men egentlig syntes jeg det er forkert at man dømmer folk ud fra deres udseende. men igen vi er alle kun mennesker og dømmer vel hinanden på hver vores måde.

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS


    Sjovt at starte med forbogstavet og senere få skrevet rasten.. hvorfor egenligt det?


    Fed7haS


    Det har jeg da heller ikke? Det hele er lavet samme dag og samme tid :) Gad bare ikke have at alle bogstaverne var store. Kun det første.


  • Det er jo heller ikke kun tatoveringen i dit tilfælde. Du gør jo en del for at se rå ud, og din type, med hensyn til udseendet, har jo ry for at være lidt rå og lave ballade ind imellem og derfor giver det et generelt billede som de blide lam "lider" under. Derfor vil folk jo også have de "forventninger" til dig indtil de lærer dig at kende.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by Shiver


    Det har jeg da heller ikke? Det hele er lavet samme dag og samme tid :) Gad bare ikke have at alle bogstaverne var store. Kun det første.


    Ok.. ja der kan man bare se.. jeg gik ud fra at det var lavet af 2 gange pga skygningen af det første bogstav ikke var magen til resten.. :) så gik ud fra at 2 forskælige personer hade lavet dem..
    My bad.. :D


    Fed7haS

  • Man kan vel ikke dømme folk på noget som helst, men at skabe et indtryk kan man ikke undgå, og den type som SproNx nævner, er nok ikke lige den man vælger at spørge: "Undskyld, ved du hvad klokken er?" - det ved vi allesammen udemærket godt.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com