TRIBAL Tattoo over lænden

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Hvorfor?
    Måske har du fået lavet en og fortrudt, men det er ikke sikkert det er tilfældet ved alle.
    Jeg er ihvertfald stadig utrolig glad for min.


    Jeg bryder mig bare ikke om tatoveringer...... :D De giver, i mange sitouationer, et første hånds indtryk, der kan være meget svært at ændre på.
    Og når man som DXC kun er 16 år, er det ikke alene ulovligt, men måske også resultatetet af en formentlig umoden tankegang, hvor konsekvenserne kan være svære at overskue.

  • Quote

    Originally posted by Boris


    Jeg bryder mig bare ikke om tatoveringer...... :D De giver, i mange sitouationer, et første hånds indtryk, der kan være meget svært at ændre på.
    Og når man som DXC kun er 16 år, er det ikke alene ulovligt, men måske også resultatetet af en formentlig umoden tankegang, hvor konsekvenserne kan være svære at overskue.


    Havde sgu heller ikke tænk mig at få en som 16-årig. Først engang når min uddanelse er færdig.

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS
    Jeg laver mange tribal til hverdag og også mang i lænden.. jeg ser umidelbart intet problem med det... tatoveringer er individuelle.. og det er folks mening om det også.. jeg vil sige at man skal få lavet hvad man syndes der er flot og lade andre folk gøre det samme...


    Der er intet jeg hader mere end når folk kommer ned i min shop og begynder at ydre sig om hvor latterlige den ene og anden tegning er.. hvis de ikke kan lide dem fint.. men det er der andre der kan.. sådan er livet.. smag og behag..


    Fed7haS


    Wise words mate - giver du stadigvæk rabat til tweakers egentligt? :D

  • Er ikke vild med store tatoveringer (både på drenge og piger), men en lille diskret tato eller piercing ser da godt ud.
    Har selv en lille piercing i navlen :razz:

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

    Rettet en gang, sidst af momonoa ().

  • Tja.. Jeg ville da ikke ha noget imod at min pige havde en tus der..
    Ville da helt sikkert se meget sødt ud.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Små pæne tatoveringer, kan være frækt til en tøs, hvis hun ellers er typen, ellers passer det sammen ild og vand.. :P

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

  • Quote

    Originally posted by nano


    Meget godt forklaret hvorfor jeg ikke kan døje dem.
    No offence, men på min skole er det altid de OVER pumpede HTX fyre der har dem, og de er altså ikke for intilligente. Dermed ikke sagt at alle HTX elver er dumme, hvis der er en der føler sig stødt ;)


    Men kort sagt, der hvor jeg bor er det pumpede fyre med jord i hovedet der har trial.


    Sikker på det ikke er teknisk skole elever? For der er sku ikke nogen på HTX der har sådan en tatovering! Det tror jeg simpelthen ikke på! her i Silkeborg ligger HTX ved siden af teknisk skole, men området bliver bare kaldt teknisk skole. Og DET er nogle spader der går der. Snotdumme tumper, men HTX er noget helt andet.

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Sikker på det ikke er teknisk skole elever? For der er sku ikke nogen på HTX der har sådan en tatovering! Det tror jeg simpelthen ikke på! her i Silkeborg ligger HTX ved siden af teknisk skole, men området bliver bare kaldt teknisk skole. Og DET er nogle spader der går der. Snotdumme tumper, men HTX er noget helt andet.


    Flot kommentar.

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget
    Sikker på det ikke er teknisk skole elever? For der er sku ikke nogen på HTX der har sådan en tatovering! Det tror jeg simpelthen ikke på! her i Silkeborg ligger HTX ved siden af teknisk skole, men området bliver bare kaldt teknisk skole. Og DET er nogle spader der går der. Snotdumme tumper, men HTX er noget helt andet.


    Hvorfor skulle der ikke være folk på HTX der har tribal-tusser ? ... Hmm.


    Ud over det, så findes der nogle steder hvor HTX ligger på en teknisk skole :$ ... Sådan var det ihvertfald engang ;)


    At sige at folk der går på teknisk skole er snotdumme er jo intet mindre end infantilt ... og mildest sagt stupidt ... Men sådan er det jo med visse folk til tider :$


    Velkommen til børnehaven ... :))

  • Vil ikke lige sige en Tribal generelt da der er så mange der har den efterhånden.


    Men det genere da slet ikke mig at piger har tatoveringer, tvært imod.


    Men det kommer jo self. som skrevet an på hvem personen er med hvad der nu ser godt ud.. Jeg vil selv have mit efternavn (uden $ ;)) skrevet på underarmen engang.

  • Jeg ved godt at der er mange der har en tribal tattoo på lænden . Mange siger at det er nasty , grimt , ulækkert og at mange har det osv . men det er altså os forskelligt for hvordan de ser ud . Det er pænt til nogle som har kroppen har det derimod dem som måske er lidt mere erotisk buttet knap så pænt (hvad folk nu synes) . Jeg vil gerne selv ha' en . Den skal ik være for stor men bare helt neutral og almindelig men stadig flot og ikke for overdrevet .


    Hvad synes i om det ? Kommentér venligst .


    - Michelle .

  • Synes ikke det er særlig pænt. Ikke at der er for mange der har dem, for ser dem næsten ikke her omkring. Synes blot ikke at Tribal-tatoos er særligt charmerende :)


    Spøjst at tage tråden op igen.


    Og nu har jeg tilmed svaret to gange :crazyeyes:

  • Jeg kan ikke forstå at folk synes det er klamt. Der er da ikke noget klamt i at få en tatovering, medmindre det er en der viser noget klamt.


    Men jeg fatter ikke hvorfor der er så mange der har fået lavet en. Som regel forbinder man det at få en tatovering med at man godt vil have noget unikt, men ved disse (ligesom dem der har en ring rundt om overarmen af noget pigtrådsagtigt - er vist også tribal) er der jo netop ikke noget unikt da en hulens masse andre også har det. Det sender mere signalet at de bare følger strømmen, og gør det samme som deres veninder.


    Med så mange der har fået tatoveringer er det ved at være os uden der er unikke Crazyeyes


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------