TRIBAL Tattoo over lænden

  • Jeg har den mening at hvis man skal have en tatovering skal den være personlig.
    Hvis du skal have en tribal - så tegn den selv. Det er ikke fedt at rende rundt med noget alle andre har.
    Jeg har selv lige fået skrevet mit efternavn på underarmen.


    [Blocked Image: http://alcoholic.dk/view.php?id=1704&thumb=false]
    Billedet er taget i en lidt dårlig vinkel, så tatoveringen ser lidt krøllet ud for neden, men jeg tog det bare lige hurtigt.
    Tatoveringen er stadig meget sort, da jeg fik den lavet i torsdags :)


  • Sjovt at starte med forbogstavet og senere få skrevet rasten.. hvorfor egenligt det?


    Fed7haS

  • kommer an på hvordan den ser ud, og hun ser ud..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Originally posted by Boris


    Jeg bryder mig bare ikke om tatoveringer...... :D De giver, i mange sitouationer, et første hånds indtryk, der kan være meget svært at ændre på.
    Og når man som DXC kun er 16 år, er det ikke alene ulovligt, men måske også resultatetet af en formentlig umoden tankegang, hvor konsekvenserne kan være svære at overskue.


    listen to the man

  • Jeg synes at det i mange tilfælde ser godt ud.


    Men efter min mening så er det vel vigtigst at ham/hende som har dem er glade for dem.


    Der er mange som ikke kan lide de tatoveringer som jeg har, men det er jeg faktisk skide ligeglad med. For jeg kan selv godt lide dem og det er det vigtigste for mig.


    Smag er jo meget forskelligt. Heldigvis :D Det ville sku da være kedeligt hvis vi alle kunne lide det samme og havde de samme meninger.

  • Quote

    Originally posted by xenon


    listen to the man


    Jeg kan også kun give Boris ret..


    Nu er jeg selv 17, og jeg har mine 3 første bogstaver fra navnet på højre underarm, og er da mere end glad for den, men..


    Som Boris antyder, det giver meget nemt et førstehåndsindtryk der kan være helt hen i vejret.


    Men som min mening er, så kan folk der dømmer mig på en tattovering rende mig langt op i prutten.


    Jeg har da haft delte oplevelser med min, og den blev lavet i november sidste år. Har da haft folk der sad direkte og svinede mig pga. den, og så er der andre der sys den er fed, og begynder at snakke om ditten og datten ang. tattoveringer.. Sjældent jeg hører på negative holdninger, men de kommer..


    Planen er at få lidt farvespil og sådan uden om den, og lidt motiver på oversiden af underarmen.. Men nu skal der lige være råd :) Den kan forresten ses på mit Avatar

  • Quote

    Originally posted by AtoM!C
    Nah, ikke rigtigt. Det er ikke lige min type piger der har dem. For det meste dem der er alt for solariebrune og har lidt for meget makeup i hovedet. Sådan er mine stereotyp af sådan en i hvert fald. Hellere en naturligt køn pige tak :)


    Ang. tribals til drenge, så synes jeg også oftest at det er de lettere dumme, lidt for pumpede mennesker der har det. Og så synes jeg heller ikke det pynter. Ikke for at fornærme dig Daniel :)


    100% enig. naturlig skøndhed er nu bedre end alt det andet.


    Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Sikker på det ikke er teknisk skole elever? For der er sku ikke nogen på HTX der har sådan en tatovering! Det tror jeg simpelthen ikke på! her i Silkeborg ligger HTX ved siden af teknisk skole, men området bliver bare kaldt teknisk skole. Og DET er nogle spader der går der. Snotdumme tumper, men HTX er noget helt andet.

    '


    Min storebror gik på teknisk skole, og han har en trial på begge over arme, og han er forholdsvis rimeligt pumpet. OG så er har han en IQ på over 130. Men går på Teknisk skole, Fordi det er det han gerne vil ! Men selvfølgelig er han jo dum, han går på teknisk skole... X(


    Bare fordi man er pumpet og han en trial, så er man automatisk dum !?
    Det mest overraskende er jeg slet ikke er overrasket over at høre sådan en kommentar i disse dage.


    EDIT: Typos

  • Quote

    Originally posted by Boris


    Jeg bryder mig bare ikke om tatoveringer...... :D De giver, i mange sitouationer, et første hånds indtryk, der kan være meget svært at ændre på.
    Og når man som DXC kun er 16 år, er det ikke alene ulovligt, men måske også resultatetet af en formentlig umoden tankegang, hvor konsekvenserne kan være svære at overskue.

    jeg vil


    gerne lige have lov at sige jeg var 16 da jeg fik min første tato, den sidder nede på anklen og kan skjules af en sok. hvis det er noget man brænder for og at man har overvejet det grundigt kan jeg ikke se noget i vejen med det..'!!


    og en tato kan ikke give et forkert førstehåndsindtryk hvis man ikke kan se dem..!! jeg har 4 og man kan ikke se nogen af dem hvis jeg har det rette tøj på.


  • helt enig :9xo


  • Enig.


    Dog syntes jeg ikke en tatovering giver et forkert indtryk. Ikke i år 2007


  • Nu er der jo ingen der anklager din bror for at være langsom i optrækket, men vil da lige nævne at på HTX i Esbjerg går en af mine venner som murer og han klarer det fint! Men nogen af hans klassekammerater er så tabt bag en vogn så det gør ondt, nej nej de er ikke bare tabt DE ER SMIDT BAG EN VOGN! Ikke at de ikke har en god personlighed, men vi snakker om folk der får negative karakterer i noget så basalt som regning og tegninger.
    Men nu skal jeg jo heller ikke nedgøre dem totalt, det kan da godt være de kan finde ud af og regne osv. men de får bare ikke lavet deres afleveringer hvilket jo nok også er mangel på samme.
    Vil da også lige sige at folk med tatoo ikke nødvendigvis er dumme og muskuløse, men de fleste er og sådan er statestikken.
    Som eksempel på det, læste jeg i vores lokal avis for nogle måneder siden, en artikel hvor i der stod, at unge der ryger cigaretter i folkeskolen, som en tommelfinger regel someregel er dumme som et bræt.
    Dog kender jeg folk der ligger langt over gennemsnittet der render rundt med prince i lommen.
    Dvs. vi snakker om flertallet.


    <RAC

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe


  • Min egen klasse på teknisk skole, var der 2, måske 3 som var blevet tabt bag en vogn, Ud af 22. Det vil sige omkring 10-15%. Det er så ikke flertallet i min klasse. Men jeg ved så ikke hvordan det er i alle klasser på tekniske skoler, og det tror jeg heller ikke du gør.


    Men teknisk skole har altid haft det ry for at have alle dumme elever. At alle 'dumme' mennesker tager på teknisk skole. Og det er jo kun fordi kravene er lave. Ikke andet.
    Måske kræver det ikke lige så meget hjerne at male, som det gør at operere. Men det gør absolut ikke maleren dummere end Lægen.

  • Quote

    Originally posted by Hitmanden
    Min brors konkurent, og kammerat, Sonne Telmark har en tatoo på hans venstre arm. "29.52.33" står det.. Det er hans personlige rekord på 10 kilometer landevej (løb). Der er ikke mange i Danmark der kan løbe så stærkt.


    Det samme har OL-vinderne i kvindehåndbold, 96. En olympisk flamme på anklen. Sys sku sådan noget er stil! :9xo


    Det var hurtigt :ohmy:



    Jeg kan så ikke engang løbe 10km :ph34r:

  • Quote

    Originally posted by Hitmanden
    Min brors konkurent, og kammerat, Sonne Telmark har en tatoo på hans venstre arm. "29.52.33" står det.. Det er hans personlige rekord på 10 kilometer landevej (løb). Der er ikke mange i Danmark der kan løbe så stærkt.


    Det samme har OL-vinderne i kvindehåndbold, 96. En olympisk flamme på anklen. Sys sku sådan noget er stil! :9xo


    Hvis han så slår sin egen rekord skal han så have lavet en streg over den gamle og skrevet den nye ind :crazyeyes:


    Jeg tror squ ikke min arm er lang nok til at min personlige 10 km rekord kan stå der!


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------