Hvem vinder vm?

  • Danmark vinder da! :clap:

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Vamos, vamos, Argentina,
    vamos vamos a ganar.
    que esta barra quilombera
    no te deja
    no te deja de alentar.


    Vamos, vamos, Argentina,
    vamos vamos a ganar.
    que esta barra quilombera
    no te deja
    no te deja de alentar.

  • Virker usansynligt hvis andre end Brasilien vinder - med de folk oppe foran har de alle muligheder for at gå hele vejen.


    Dog har jeg altid holdt med Italien.

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM



  • Fundet sidste hold...
    TJEKKIET...
    - De spiller MINDST ligeså godt som under sidste EM.

  • Forstår ikke hvordan du kan placere Tyskland og England over hold som Italien og Argentina. Tyskland har hjemmebane fordel, det er rigtigt, men udover det er deres hold ikke meget at prale af. England har nogle gode spillere, men de mangler lige det sidste i at afgøre de vigtige kampe.

  • Quote

    Originally posted by Bjergkanin
    Forstår ikke hvordan du kan placere Tyskland og England over hold som Italien og Argentina. Tyskland har hjemmebane fordel, det er rigtigt, men udover det er deres hold ikke meget at prale af. England har nogle gode spillere, men de mangler lige det sidste i at afgøre de vigtige kampe.


    Italien pga. de får for mange røde kort inden de når langt nok...


    Tyskland har Michael Ballack, som gør deres hold fuldendt... Frankrig kan dog godt snuppe en top3...
    England har et stærkt hold, dog er Beckham desværre stadig på holdet, og den n00b fucker altid up på Englands landshold..

  • Quote

    Originally posted by CarStone
    Danmark vinder da! :clap:


    Vil også sige, at Danmark har rimelig gode chancer i år - det er bare et stjernehold ;).. Men måske er Brasilien bedre, men jeg håber :P

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • portugal her

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • tyskland forsvar er satme for tyndt, og italiens interne stridigheder vil også forhindre dem i at nå hele vejen. England fucker jo altid op når det gælder....brasilien er mest sandsynelig, men de har en tendens tila t lege for meget og dermed ikke være effektive når det gælder.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Quoter lige min tidligere besvarelse


    The REAL top3


    1)BRAZIL
    2)Germany (If Ballack will play well)
    3)England (If Beckham doesnt fcuk up like he normally does, remember 98, red card in match against Argentina, I WAS FURIOUS, and he took focus away from there REAL PLAYER: ALAN from Newcastle!)


    Tyskland spiller ikke særlig godt fodbold pt, om Ballack gør den store forskel tror jeg næppe til dette WM.


    Det med Beckham fuckede op i 98, var ikke hans fejl. Han skulle have haft gult kort, længere er den ikke ;) Det er Milton's dårligste dømmelse hidtil set.



    Quote

    Originally posted by M.Beier
    Portugal (ONLY if Deco recovers... They SUCK without him, Figo aint stable enough, neither is the she-male Christiano Ronaldo)
    Sweden, but only if Ibrahimovich begins PLAYING football instead of thinking of it as a break from italian football session...
    Will enter top8...


    Without Davids and Kluevert, I doubt NL will reach top8..


    Figo er i super form og spillede super godt sidste kamp. Christiano R. brænder af og til, men er en super spiller, så jeg ved ikke om han er ustabil.


  • Det lille hævntogt af Beckham hører ikke hjemme i fodbold, han burde få omkring samme straf som Gillespie... Udelukkedes for AL' professionel fodbold.. (han tæskede sin træner da han blev skiftet ud i en landskamp..)


    Yeah, Figo spiller godt, men det er Deco som holder Portugal's moral oppe, de giver sq op for tideligt uden ham..
    Christiano Ronaldo, han bliver aldrig god til fodbold, måske til at ligge makeup og tage øreringe ud og ind af ørene, men ALDRIG fodbold...


    Apropos kampen i 98, var det direkte rødt, kan jeg ikke engang huske,. Ville være fint nok hvis det var... Men var det ikke samme kamp hvor der blev givet et indkast hvor han løb ind og blockerede den med hænderne fordi han mente det var til hans hold, eller var det en anden af hans fuck ups?

  • England kan sagtens vinde hvis de gider at spille fodbold. Man kan simpelthen ikke regne med dem. Det er enten eller for dem.


    Men jeg håber på england vinder da min far er englænder og vi i familien hepper på england :D

  • C. Ronaldo bliver aldrig en god fodboldspiller? Vil gerne se dig forhindre ham i at komme forbi dig. Jeg vil give dig ret i at han ikke er på niveau med de allerbedste endnu, men han skal nok komme derop. Han er ret ung.
    Michael Ballack er en god spiller, ingen tvivl om det. Men hvis resten er holdet er middelmådigt, så vinder man altså bare ikke et VM.

  • Jeg håber på Italien, det er suverænt det sejeste hold til dette VM.


    De bør dog forbedre sig væsentlig i forhold til Ghana kampen, hvad bliver der af deres velkendte forsvarsspil i verdensklasse? Kan de forstå hinanden inde i midten, så er det helt sikkert verdens bedste centralforsvar. Jeg glæder mig til noget forhåbentlig flot defensivt spil i de kommende kampe.

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Det lille hævntogt af Beckham hører ikke hjemme i fodbold, han burde få omkring samme straf som Gillespie... Udelukkedes for AL' professionel fodbold.. (han tæskede sin træner da han blev skiftet ud i en landskamp..)


    Yeah, Figo spiller godt, men det er Deco som holder Portugal's moral oppe, de giver sq op for tideligt uden ham..
    Christiano Ronaldo, han bliver aldrig god til fodbold, måske til at ligge makeup og tage øreringe ud og ind af ørene, men ALDRIG fodbold...


    Apropos kampen i 98, var det direkte rødt, kan jeg ikke engang huske,. Ville være fint nok hvis det var... Men var det ikke samme kamp hvor der blev givet et indkast hvor han løb ind og blockerede den med hænderne fordi han mente det var til hans hold, eller var det en anden af hans fuck ups?


    Og hvad gør så dig til fodboldekspert? ;)