Hvem vinder vm?

  • Rolig nu ronaldo kritikere.. De har kun spillet en kamp, som de har vandt..
    Han har haft mange skader og skal lige igang.


    Syntes det er mere skuffende og se et kanon hold som Frankrig spille 0-0 mod et hold som Schweiz...

    De har Zidane, verdens dyreste spiller, han fik intet hjælp, og kreerede intet selv.
    VM's kedeligste kamp.


    Efterfølgende bruger deres træner den voldsomme hede som undskyldning.. :boxed:

  • Kan se at Spanien ikke har lavet en bule i nogle af mine bets :9xo


    Bliver spændende at se resultaterne for Tunesien - Saudi Arabien og Tyskland - Polen senere eller i morgen.


    Hvis araberne og polakkerne ikke får høvl, så flipper jeg sidelæns :))


    Tunesien skal bare vinde, men Tyskerne skal føre ved enden af 1. halvleg og så også vinde kampen :9xo


  • Hehe, han kommer ikke igang igen... Han skal pensioneres, det på tide han ryger ud...


    Det er også gået brat ned af bakke for Zidane...Han spiller rådden....

  • Spanien overraskede mig MEGET positivt idag! De spillede så underholdende som jeg håbede Braz'erne gjorde i går. Hvis de kan fortsætte det spil fremover, så har de en god chance! De fortjener også snart at komme til tops :)

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII


  • Hun er total TÆSKELÆKKER :T :T :T :T :T ..... Man skulle være single ;)

  • BRASIL:D Men spanien spillede sgu også godt idag:P

    8600k@5.1
    H150I 360mm

    Asus Z370-I
    16 GB Tridentz 3200 CL14
    MSI 1070 TI 8G@2100/4427
    NZXT G12+TT 280mm AIO

    970 EVO 500 GB nvme m.2
    Crucial 240GB SSD+
    SSHD 1TB
    Lian LI Dynamic 011

  • efter indsatsen at dømme ville jeg gerne se TOGO vinde !

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.


  • Pas nu på du ikke flipper for meget, Grill. :$ (Tunesien var vist heldige med at få uafgjort)
    Tja så mangler tyskerne bare at vinde, så er mit 1-X-1 bud jo helt perfekt. :9xo

  • Brazil, uuh brazil så stort. Ser i hvor meget de driller? Det er jo ligesom danmark spiller mod kindergarden, hvis brasilien taber så gør de det skam med vilje, jeg er så fast besluttet på at det land vinder!

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

  • Ronaldo er jo en færdig mand. Jeg ved heller ikke hvad han lige laver på det hold pt., de har ham kun med for at han kan slå Müllers scoringsrekord kunne jeg forestille mig. Adriano var heller ikke meget værd i går, synd, da han ellers er endnu en streng at spille på for brasilien. Ind med Robinho i stedet for Ronaldo, så kører offensiven. Cafú var ikke skarp i går, men ellers holder jeg altså på at han stadig bør være fast mand på det hold.
    Udover det, så er der jo intet at sige til at Kroatien skaber chancer, når brasilien spiller så ultra-offensivt. Bare synd der ikke skete mere i kampen, den gik lidt død.


    Udover det, så synes jeg dælme godt nok Spanierne viste klasse i dag. Sprudlende og kreativt spil - dælme nogle lækre kombinationer. Og Ukraine er ikke en hel let modstander. VM's bedste spil indtil videre! Håber de kommer længere end de er vant til i år.

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Pas nu på du ikke flipper for meget, Grill. :$ (Tunesien var vist heldige med at få uafgjort)
    Tja så mangler tyskerne bare at vinde, så er mit 1-X-1 bud jo helt perfekt. :9xo


    heh ja ... Selv ikke tyskerne kunne finde ud af at føre efter første halvdel af kampen .... wuss-land ... :pokey: .... Totalt skuffende.

  • Hmm..


    Hvordan kommer jeg igang med at tipse ? :P


    Vil gerne satse på følgende:
    - Hvem der går videre af alle grupperne.
    - Hvor mange point de enkelte hold kommer ud med.
    - Hvem der vinder de enkelte kampe.
    - Hvem der bliver man of the match i enkelte kampe...


    Er det noget man kom, og hvor kommer jeg igang?? Er dansk tipstjenneste stadig at foretrække?? Er der andre man kan satse igennem???
    Jeg har aldrig gamblet før - ud over juleskrabekalender, hvor bør jeg starte?
    Indtilvidere har jeg gættet vinderen rigtigt i alle kampe undtagen sveriges & frankrigs.


  • Du kan undersøge hvem der giver de bedste odds:


    Tipstjenesten
    Ladbrokers
    Bet and Win


    Og en hel masse andre.

  • Lige for at vende tilbage til topic "Hvem vinder VM" (- det er jo ikke en hvordan tipser jeg-tråd :roller: ), så har jeg lige en ædring ift. midt 1. skud: Dropper tyskerne (hvor var de dog ineffektive i går) og sætter Spanien ind som en mulig vinder. Blev meget positivt overrasket over deres spil i 1. kamp.