Hvem vinder vm?

  • England vinder, har snakket med flere sandsigersker og hver gang givet mig det samme svar. England. Ved ikke hvorfor? Brasilien, tyskland, england er vel favoritterne. Men mit gæt er england, der er bare noget over dem.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Tjah, ingen af holdende har virket særligt skræmmende endnu. Måske lige bortset fra tjekkiet som var virkelig skarpe, især Rosicky, men nu røg Koller sig en tur, så er deres chancer væk.


    Frankrig er heller ikke inde i varmen, de er gamle, trætte og mætte. Se bare kampen mod Schweiz.


    Umiddelbart vil jeg sige brasilien, hvis de lige får gang i ronaldo/kaka eller måske robinho så er der jo intet der kan stoppe dem!


    Må dog indrmme at jeg holder med Togo! Klart sejeste flag, dårligste hold og med en træner der hedder pfister kan det da ikke gå galt xD

  • Flot med alle de "intelligente" svar ! :roller: Men ikke uventet - ihf. ikke fra visse brugere. :rolleyes:
    Det sku' lige ha' være f.eks. i en motorsport's tråd - så var der nok kommet nogle grove reaktioner, flaming o.lign. Er ihf. set før i tiden.
    Vil opfordre mods til at få renset ud i de tåbelige indlæg, så tråden kan få lov til at køre uden alt det unødige spamming.


    Til topic: Tror de sidste vil være at finde blandt disse:
    Brasilien - fordi de har mange strenge at spille på.
    Argentina - De har et af verdens bedste forsvar og er godt besat både på midtbanen og i angrebet.
    Italien - Det gælder også her
    Tjekkiet - et stærkt og homogent hold med nogle spirrende talenter og nogle erfarne ræve.
    og måske Tyskland - de er altid så p.... heldige.
    Håber for fodbolden som kunstart, at det bliver brasserne. :9xo

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Og hvad gør så dig til fodboldekspert? ;)


    En fodboldekspert er jo bare en person der på kampdagen kan fortælle hvilket holder vinder, og dagen efter hvorfor det ikke gjorde.


    Ud fra de kampe jeg har set, syntes jeg Holland har imponeret mest.


    BTW: Hvad mon straffen er for at nakke Biger Peitersen? Ikke nok med at han er upartisk, men han tale fandeme også nedladende til sin medkommantator - og os i stuerne :finger:

  • Indtil igår var jeg sikker på Brasilien, men så skal de sq også stramme sig op.
    Ligeledes fatter jeg stadigvæk ikke hvorfor både Real Madrid og landsholdet bliver ved med at slæbe Ronaldo med....magen til doven værdiløs angriber skal man lede længe efter.


    Anyway, hvis Kroatien kan få indstillet skytset og få lidt mere præcision i afslutningerne, kunne de godt være en outsider til titlen.
    Ser dog også frem til at se Englands kampe, da de plejer at blive bedre iløbet af turneringen.
    Nogen sikker kandidat har jeg ikke men tror titlen kommer til at stå imellem:
    Brasilien
    England
    Italien
    Kroatien.

  • Brasilien var slemt kedelige at se på synes jeg. Det var slet ikke det fælles samba som jeg havde forventet. Hvad laver spillere som Cafu,Ronaldo,Emerson også på det hold ? Cafu er IMO for gammel, han har stadig sine øjeblikke, men hvis braserne skal holde deres forsvar tip-top skal de altså have noget yngre, det samme gælder for Emerson. Ronaldo var bare fed at se på, direkte fed. Han gad sku ikke engang hoppe efter bolden hvis der var mulighed for hovedstød.. Ud med ham mand. Det eneste der trak det hele op var, at Ronaldinho, Kaka, Carlos, og senere hen Rubinho, trods alt formåede at lave lidt flot spil. Men tror ærlig talt de får problemer med deres forsvar, for midtbanerne kan sku ikke holde til en hel turnerning at konstant løbe med hjem og hjælpe. Godt at de havde Juan dernede igår.
    Det var en skam kroaterne ikke var istand til at få sat den kasse ind, de havde satme et par gode chancer midt i 2. , de manglede bare heldet. Det var sku en skam, for de spillede virkelig overall okay.

  • Quote

    Originally posted by Falsk
    buhu?


    Lige præcis.


    Åårh hvor jeg dog elsker Roberto Carlos! :D Se lige den venstre kølle der! BADABUM! Han skyder så herligt hårdt den lille lille mand! :T


    Cafu er jo gammel og slidt og træt og ikke specielt god mere, ud med ham. Og ud med Ronaldo den dovne hund, hva faen er det for en angriber at have. Havde han to gode boldberøringer?

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Brasilien var slemt kedelige at se på synes jeg. Det var slet ikke det fælles samba som jeg havde forventet. Hvad laver spillere som Cafu,Ronaldo,Emerson også på det hold ? Cafu er IMO for gammel, han har stadig sine øjeblikke, men hvis braserne skal holde deres forsvar tip-top skal de altså have noget yngre, det samme gælder for Emerson. Ronaldo var bare fed at se på, direkte fed. Han gad sku ikke engang hoppe efter bolden hvis der var mulighed for hovedstød.. Ud med ham mand. Det eneste der trak det hele op var, at Ronaldinho, Kaka, Carlos, og senere hen Rubinho, trods alt formåede at lave lidt flot spil. Men tror ærlig talt de får problemer med deres forsvar, for midtbanerne kan sku ikke holde til en hel turnerning at konstant løbe med hjem og hjælpe. Godt at de havde Juan dernede igår.
    Det var en skam kroaterne ikke var istand til at få sat den kasse ind, de havde satme et par gode chancer midt i 2. , de manglede bare heldet. Det var sku en skam, for de spillede virkelig overall okay.


    Er ret enig i din analyse af Brasserne. Forstår heller ikke, at dem du nævner er på, når der sidder kvalificerede afløsere på bænken. f.eks. Cicinho på backpladsen isf. Cafu eller Juninho på midtbanen isf. Emerson og Robinho el. Fred i angrebet isf. Ronaldo og Adriano.
    Men lur mig om ikke det bliver bedre i de næste kampe.
    Og så er det helt rigtigt, at Juan er en klippestabil forsvarer. Utroligt så meget han får fat i. :9xo


    NB. Deres fans skal vi jo heller ikke glemme. :$
    Her er en af dem fra kampen i går:


    [Blocked Image: http://ekstrabladet.dk/multimedia/archive/00195/WCUP_WORLD_CUP_SOC_195700f.jpeg] [Blocked Image: http://ekstrabladet.dk/multimedia/archive/00195/WCUP_WORLD_CUP_SOC_195698f.jpeg]
    (Foto: AP)

  • MUMS! De har nu engang de lækreste fans Brasilien :D
    Dejlige latinoer.. mm.
    Hvem vinder så kampene i dag? Vi har:


    Spanien - Ukraine


    Tunesien - Saudi-Arabien


    Tyskland - Polen


    Jeg krydser


    X
    1
    1


    :D


  • Mit tip i dag 1-X-1. :9xo
    Spaniolerne har på papiret gode spillere, men jeg tror ikke de kan gå hele vejen. De flopper altid ved sådanne store turneringer.

  • Jeg er overbevist om at Tyskland når langt i år.. Jeg tror ikke at Brasilien vinder igen - ikke som de spillede igår ihvertfald!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Brasilien var slemt kedelige at se på synes jeg. Det var slet ikke det fælles samba som jeg havde forventet. Hvad laver spillere som Cafu,Ronaldo,Emerson også på det hold ? Cafu er IMO for gammel, han har stadig sine øjeblikke, men hvis braserne skal holde deres forsvar tip-top skal de altså have noget yngre, det samme gælder for Emerson. Ronaldo var bare fed at se på, direkte fed. Han gad sku ikke engang hoppe efter bolden hvis der var mulighed for hovedstød.. Ud med ham mand. Det eneste der trak det hele op var, at Ronaldinho, Kaka, Carlos, og senere hen Rubinho, trods alt formåede at lave lidt flot spil. Men tror ærlig talt de får problemer med deres forsvar, for midtbanerne kan sku ikke holde til en hel turnerning at konstant løbe med hjem og hjælpe. Godt at de havde Juan dernede igår.
    Det var en skam kroaterne ikke var istand til at få sat den kasse ind, de havde satme et par gode chancer midt i 2. , de manglede bare heldet. Det var sku en skam, for de spillede virkelig overall okay.


    Cafu havde en dårlig kamp, ja, men han er meget tallentfuld...
    Emerson spillede fremragende, men, han er ikke deres bedste spiller..
    Ronaldinho lavede en række flotte ting, men... Han var dækket for sygt..


    Fed taktik Kroatien brugte... Synes deres træner skal være mega stolt!


    Ronaldo, han skulle skydes..


    EDIT:
    Gode billeder :9xo